2010. október 3., vasárnap

2010. október 2. Szombat

Elsőpénteken háromszor is alkalmam volt részt venni a szentmisén, másnap reggel Jézus: Drága gyermekem! Tegnap nagyon boldoggá tettél engem, hogy háromszor is részt vettél szentmisén. Boldogan haltam meg érted újból és újból, hogy Szent Testemmel és szent véremmel táplálhassam lelkedet.
A tegnapi rózsafüzér elmélkedésnél sajnos a fáradtságtól elaludtam. Megkérdeztem őt elfogadta-e így is? Jézus: Drága gyermekem! Tegnapi elmélkedésedet elfogadtam, bár a végén elaludtál a fáradtságtól. De Én ezt is megbocsátottam neked, mert az akaratodat néztem. Az akarat, a kitartás a legfontosabb az ima végzésénél.
Sok embert szeretnék megismerni, akik szeretik az Úrjézust. Jézus: Drága gyermekem! Még sok választottammal fogsz találkozni, akiket még nem ismersz!
Szentmise előtt újból az Úr bocsánatát kértem. Jézus: Drága gyermekem! Én mindent megbocsátottam neked. De ne felejtsd el szavaimat! Törekedj a tisztaságra.
Megkérdeztem a Szűzanyát, hol van az engesztelésünkön? Szűzanya: Drága gyermekem! Én mindig Szentfiam mellett vagyok, és nagy örömmel figyelünk titeket, amikor imádkozzátok a rózsafüzért.
Még sok hibát látok magamban, és megkérdeztem erről az úr véleményét. Jézus: Drága gyermekem! Még sok mindent kell alakítanom a te lelkeden, mert sok a gyengeséged, előfordul a kételkedés is, és amin még jobban változtatnod kell, az az akaraterő. Küzdj önmagad ellen! Ez nagy feladat minden ember számára, de az én erőmmel sikerülni fog. Hagyatkozz rám gyermekem, légy engedelmes irántam, és mindig hallgass az én tanácsaimra, és édesanyám tanácsaira. Nagyon fontos, hogy mindig ránk figyelj, mert csak így tudom szépen alakítani a te lelkedet, és így még jobban vállalni tudod a rád bízott feladatokat. Tanulj tőlem és édesanyámtól, mert ha nem teszel így, szívedben utat engedsz a gonosznak! Igyekezz oda figyelni szentmisén az olvasmányra, szentleckére, főként az Evangéliumra, mert abból is sokat tudsz tanulni gyermekem. Hallgass ránk, és ha így teszel, boldoggá teszel minket! És te is boldog leszel! Nagyon szeretlek gyermekem, és csakis a boldogságodat akarom, ezért hallgass rám és édesanyámra!
Úgy éreztem, hogy újból ítélkeztem X felett, és megkérdeztem az Úr véleményét erről. Jézus: Drága gyermekem! Jól érzed a szívedben, hogy a szavaiddal és gondolataiddal ítélkezel X felett. Gyermekem, ez nem helyes! Ellenségemnek, a gonosznak sikerült elérnie, hogy rossz érzéseid, gondolataid legyenek X iránt, mert sok mindent nem fogad el, amely velem kapcsolatos. Számodra ez most egy próbatétel volt, melyben nem sikerült helytállnod. Mindig kérd Édesanyám segítségét a kísértések ellen! És imádkozd el a Szent Mihály imát, mert ezzel az imával elűzöd a gonoszt. Gyermekem, mindig hallgass ránk! Még sokat kell tanulnod, hogy a kísértéseket le tudd győzni, de csakis a mi segítségünkkel tudod ezt! Óvakodj az ítélkezés bűnétől! Atyám és én végtelenül irgalmasak vagyunk, de igazságosak is! Ezt ne felejtsd el! Téged is elítélhetlek úgy, mint te X-et! Ezt minél előbb gyónd meg! Mert ezzel a bűnnel is megbántasz engem, és lelked kárára válik, ha tovább folytatod és nem hallgatsz rám!
Aggodalom volt  bennem, mert kicsit elhanyagoltam a naplóírást. Jézus: Drága gyermekem! Ne aggódj emiatt! Én megértem. Az elmélkedésed és imáidat mindenképpen fejezd be, amíg nem vagy álmos. A naplóírást, mindig akkor végezd, amikor van rá időd. A lényeg, hogy ne hagyd abba az írást.


http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-kegyelmek-zapora/20101002

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése