2023. január 17., kedd

ÜZENET LORENA-NAK – 2023. JANUÁR 16.

 

A JÓSLAT BEteljesedik, AHOL AZ UTÓDOM MEGÖLIK ÉS VÉRTÁNÚM halt meg

Szükségem van az idők végén barátaimra, én, a te királyotok és Uratok, Jézus Krisztus gyötrelemben vagyok, keresztre feszítettek, és apostolaim békén hagytak. EGYEDÜL szeretett Tanítványom, János képviseli Hűséges Maradékomat, ő a kereszt tövében kísér Anyámmal együtt.

Az agóniában elszenvedem az emberi lény megvetését, és érzem a világ számára e Sötét Óra nyugtalanságát és sötétségét, amikor az ellenfél meghirdeti a gonosz és a perverzitás uralmát a világ felett. élve az elhagyatottság utálatosságát.

Amikor a kárhozat embere átveszi az irányítást a világ felett, és én NEM vagyok többé a felszentelésben, ez a Sereg csak egy darab kenyér lesz az ellenség kezében, ahol én már NEM leszek.

Ezért hívom az Idők Vége Barátaimat, hogy legyenek Jánosaim és Máriáim, hogy felkészítsék szívüket, mert hamarosan bennük fogok lakni, és ők lesznek az Én Élő Tabernákulumaim, akik Fényemet sugározzák.

A Nap elsötétül, és a Sötétség beborítja a Földgömböt, hamarosan Róma elpusztul , és hűséges utódom mártírhalált hal, még NEM halt meg, még él, és véres halált kell szenvednie, hogy Egyházam megtehesse a következő lépést MEGÚJUL.

Pusztulása után feltámad a hamvakból, hogy ragyogjon Szegények és Szerények az Új Mennyeken és Új Földeken, még nincs minden, VÉGET vetek a Gonosz Uralmának, ami rövid ideig tart és a Nap emelkedj fel és ragyogj, mint még soha.

Péter Szentszéke állítólag üresen maradt, és a római keselyűk azt hiszik, hogy népem hatalmában van, de a Fény még nem világít a Horizonton, az utódom, Római Péter, aki békét és biztonságot fog adni. a Hűséges Maradéknak.

Még nincs veszve minden, és amikor a legsűrűbb sötétség borítja be a Földet, és az elhagyatottság utálatossága beépült Egyházamba , két olajfám, Énok és Illés, népem képviselői, kivonulnak, hogy harcoljanak úgy, ahogy vannak, a Képviselők egyházamból.

És Isten Nevét elméjükbe és szívükbe ágyazva fogják hordozni, minden meg van írva, és a próféciák beteljesednek, mert az Én Szavamban MINDEN Kinyilatkoztatva van, és kijelentem Barátaimnak, hogy megértsék mindazt, ami hamarosan megtörténik, és felemelkedhet az Üdvösség Bárkájához.

Róma megdöntésre kerül, és a Prófécia beteljesedik ott, ahol az utódom megöli és mártírhalált hal, majd támadás érkezik Észak-Amerikába, ami egy világháború kitörését eredményezi, utódom halála után MINDEN megkezdődik.

Már csak néhány nap van hátra a Békéből, használd ki lelki és anyagi felkészülésedre, NE FÉLJ, Angyalaim azoknak, akik hűségesek voltak, elvezetnek benneteket a Biztonságos Kikötőbe, az Angyalaim által készített megőrzési helyekre, amelyek Biztonságos és megszentelt helyek, ahová az ellenség NEM léphet be, mert az Én Akaratom fog uralkodni az Emberi Akarat helyett, amely elpusztul Felségem Hatalma és Dicsősége előtt.

Légy figyelmes az idők jeleire, hogy minden beteljesedik, én örökké uralkodni fogok, és Királyságom eljön, hogy odaadja az embernek a kifinomultság és megtisztulás által nyert Díját, mivel a FÁJDALOMBAN Akrizolálom barátaimat, hogy átalakuljanak, ők beléphet az Új Mennyekbe és Új Földekre.

Ma Szent Mihályt hívom hűséges Maradékom őrangyalának, hogy különleges módon védve legyél mindentől, ami eljövendő, emeld fel tekinteted az égre, és kiálts irgalmat és kegyelmet Atyámnak, hogy igazságos haragja kisebb szigorral esnek.

A Sófár újra felcsendült és hallható a világ végén, az idők végén barátaim keresztjei pedig bátorítást adnak a bűnös lelkeknek, barátaim fényei pedig megvilágítják a többi testvérüket, és örömmel viszik őket, mert keresztre feszítik őket, hogy feltámadjanak és elnyerjék a Paradicsom Dicsőségét.

Kövesd Lépteimet, és látni fogod, hogy a Szomorúság és a Gonosz közepette Akaratom uralkodik, megvilágítva a sötétséget, az Idők Végének Barátaim megtanultak isteni akaratomban élni, és apránként megvilágítják a gömböt. a többi testvérüket megvilágító Színkeresztjükkel.

Keresztem rejtélye megoldódik , amikor az Idők Vége Barátaim megtanulnak az isteni akaratban élni, átölelni a keresztet és más Krisztusokká válni, elhozva Isteni Akaratom Királyságát a Földre, a FIAT VOLUNTAS TUA-t, hogy újjászülethessen a Harmadik Fiat korszaka, amelyet apránként létrehoztam, hogy az emberi faj megújuljon és átalakuljon.

Ma az Idők Vége Barátaim Új Teremtésem oszlopai, mert életüket az enyém utánzásra és követésre vezették, lévén dicső keresztek hordozói, olyan keresztek, amelyek ragyognak és beárnyékolják a sötétséget, keresztek, amelyek egyesítenek egyenként, apránként. kevés, azt eredményezi, hogy a Jó növekszik és beárnyékolja a rosszat.

A Jó Győzelme a Rossz felett elkezdődött, és ez idő kérdése, és több lélek csatlakozik, és az Eucharisztikus Szívek Uralma ragyogni fog a Földön.

Az idők végén barátaim, énekeljetek egy Háborús dalt, és legyetek készen harcolni értem, mindent megadni értem, ahogy én is adtam értetek, itt az ideje a háborúnak, a harcnak, a vihar után , jön a nyugalom és kisüt a Nap.

Idők Vége Barátaim, álljatok készen a csatára, amelyet Szent Mihály arkangyal fog vezetni és Anyám irányít.

Tiéd a győzelem!

Minden meg van írva, tehát itt az ideje a csatának, harcolj TELJES szívedből, és a győzelem a miénk lesz.

Isten népe, bátran, hamarosan jövök!!!

Maranatha

Az én Szellemem vezetni fog benneteket és betölteni vele.

https://maryrefugeofsouls.com/2023/01/27/january-16-2023-very-important-gripping-prohecy-our-lord-jesus-christ-to-latin-american-mystic-lorena- a-nap-elsötétül-és-a-sötétség-hamarosan-elfedi-a-földgömböt-róma-elpusztul/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése