Szűzanya mennybevételének ünnepe

KIS GABONA: Urunk beszélt hozzám, és azt mondta, mennyire elégedetlen a világgal. Nem veszik észre, hogy én vagyok mindennek az Ura. Évekkel ezelőtt létrehoztam a Tízparancsolatot : Az első:

1. Én vagyok az Úr, a te Istened, ne legyenek idegen isteneid előttem – de van aranyad, hatalmad és kevélységed.

2. Ne vedd fel hiába az Úr nevét – És mit hallok? A nevemet gyalázzák és esküdözik mindenhol – a munkahelyen, a vonaton, a repülőgépeken és az otthonokban.

3. Ne felejtse el megszentelni a szombat napját – És mit gondol, mit jelent a szombat – élvezet? Vagy azt gondolod, hogy ez a Mennyei Atyának a tisztelete; megköszönni Hm-nek az ételt, amit minden nap eléd rakott? A hét további hat napja van, amikor jól érezheti magát.

4. Tiszteld apádat és anyádat – Hány mai gyermek tiszteli szüleit? Vagy elhanyagolják őket? Milyen gyakran hozzák látogatóba az unokákat – mert így fiatalabbak maradnak az idősebbek, látják az unokáikat.

5. Ne ölj – És mi történik itt a gyilkolással? Mindenki megöl valakit, különösen lélekben, testével vagy nyelvével. Miért nem tudnak ezek az emberek leülni és megbeszélni?

6. Ne kövess el házasságtörést – Hol parancsolom, hogy akkor szexelj, amikor csak akarsz. Csak a feleségedhez kell hűségesnek lenned. Erre való a házasság.

7. Ne lopj – Miért érzed úgy, hogy meg kell acéloznod mások tulajdonát? Azoknak, akiknek feleslegük van, meg kell osztaniuk másokkal, akiknek kevés. Akkor sokkal kevesebb szegénység lenne a környéken.

8. Ne tégy hamis tanúságot felebarátod ellen – különösen a bíróságon. Túl sok ember van a börtönben, akik nem tartoznak oda, hamis tanúzás miatt.

9. Ne kívánd felebarátod feleségét – Hány feleséged legyen? Egyet hivatalosan, és ha átmegy, akkor vehetsz egy másikat. A házastársnak azonban egyedülállónak kell lennie.

10. Ne kívánd felebarátod javait – mert ez irigységhez és féltékenységhez vezet.

Emberiség, mit tettél a világommal? Békét, nyugalmat és szeretetet akartam, és mit csináltál? Tömegpusztító fegyverek, gyermekeim meggyilkolása az egész világon.

Szeretetre, kedvességre és szerető nemzetre vágytam, amely segít a kisebb nemzeteknek felépíteni és növekedni, és megtanulni szeretni Engem, Istenüket, aki annyira szereti őket. Jelenleg teljes megsemmisüléssé válik, hacsak nem hallgatnak Szavaimra, és nem fordulnak vissza Hozzám.