Egy NAGY CSODA bejelentése az EGÉSZ VILÁG számára. Jön a csoda. Csoda San Sebastianban. Csoda Fatimában. Csoda Guadalupében. Luz de Maria de Bonilla. A Szűzanya üzenete Luz de Maria de Bonillának a 2020. júliusi modern világ számára.

"Szeplőtelen Szívem szeretett gyermekei: Szívemben dobognak gyermekeim szívei, amelyeket kincsként gyűjtök, és nem akarom, hogy elszakadjanak Fiamtól. Ez a nemzedék nehéz időket él át, vonzottatok Isten szándékai teljesülnek a jó lelkek számára, akik nem feledkeznek meg arról, hogy a bűnbánó és alázatos szívvel mondott ima mindig meghallgatásra kerül, és ez az ima képes lesz meglágyítani az átmenők erejét és élni fog ez a nemzedék az isteni rendelet szerint...

"Ne féljetek, gyerekek, meg fogjátok ismerni a Nagy Csodát, meglátjátok a Hit eredményét, amely beteljesedik San Sebastián de Garabandalban, Fatima Szentélyemben, Guadalupe szentélyemben, Mexikóban, Zaragozában, Az én szentélyemben. A Basilica del Pilar szentélye, és azokon a helyeken, ahol jelenvalóvá tettem magam, és ahol valóban jelen vagyok a Földön, ezt kértem Fiamtól a lelkek, az egész világ javára, mert a Nagy Csoda Gyermekeim szeretnének elmenni ezekre a szentélyekre, bár nehéz lesz nekik, [akkor] akik ránéznek, és akik méltóan élnek vele a belső térben, tudni fogják, hogy Isten védi őket, és a félelem meg fogja őket távolodj el ezektől a gyermekeimtől..."


AZ EMBERISÉG NAGY SZENVEDÉSE. Járványok és vírusok. Luz de Maria de Bonilla. Urunk, Jézus Krisztus üzenete, amelyet Luz de Maria de Bonillának juttatott el a modern világ számára 2020 júliusában.


"Szeretett népem: Szerető Tekintetem leple alatt mindig védelek benneteket. Imádkoztok, és oltalmat, segítséget és védelmet kértek tőlem, de hit nélkül féltek mindentől, csak nem sértetek Engem. Ez a generáció önellátó, nem szeretet vagy irgalom nélkül, igazság és remény nélkül, büszkeségben és hazugságban él, saját rongyaiból szövi át átalakulását.Gyermekeim, nem hallgattok rám.Hűséges és igaz népet akarok, nem üres belül és tele látszattal Bánatos szívvel kell újra elindulnod a felém vezető úton, elhatározva, hogy valóban az Én Népem leszek, akit szeretek, hűséges és igaz, hasonlatosságomra..." ...

"Gyerekek, ez a pillanat nem múló, az emberiség nagy szenvedésének közepette éltek. Nem csökkennek a járványok, járványok és járványok, amelyek nemcsak a testet, hanem a szellemet is megfertőzik, ezért jobban, mint más pillanatokban, Népemnek egységben kell élnie, lelkileg készen kell maradnia, és ne szakadjon el Édesanyámtól, teljes odaadással szavalja a Szent Rózsafüzért, és lelkileg felkészültnek kell lennie, betartva a Szeretet Törvényét. Őrizze meg a békét a szívében, és szelleme meg fogja ízleni az Én. Béke." ...

"Ne féljetek, gyerekek! Jöjjetek hozzám! Népem, nem hagylak el benneteket, maradok gyermekeimben. Áldalak benneteket. A ti Jézusotok."


Rabszolgává akarják tenni az emberiséget és világkáoszt teremteni. Jézus üzenete a modern világ számára Luz de Maria de Bonilla 2020 júliusában.

Szeretett népem: Szent Szívemben tartalak benneteket. Olyan népként, amely arra törekszik, hogy az Én utamban maradjon, legyen tudatában annak, hogy „Az én királyságom nem ebből a világból való [vö. Jn 18,36]". Ha az emberi logika szerint keresel Engem, nem találsz Engem, és összezavarodsz; Megjelenek abban, ami a világ számára felfoghatatlan. Azért jöttem, hogy átformáljam a lelkeket, hogy megkeressem azt, amit a világ megvet, hogy szerezzek egy drágakövet, és világossággá tegyem testvérei számára. Gyermekeim, ha abban kerestek Engem, ami felszínes, amiben emberi szemek látnak, nem találtok Engem; Az alázatos és egyszerű szívű emberek lelkében vagyok elrejtve, nem pedig azokban, akik azt mondják, hogy náluk van az abszolút igazság.

Kelj fel! A közelgő események össze akarnak zavarni. Mi lesz gyermekeimmel, ha hagyják magukat zavarni? Arra hívlak benneteket, hogy legyetek erősek, meggyőztek és megtértek, hogy ne habozzatok ebben a pillanatban, amikor a gonosz suttog híveim fülébe, hogy vezesse el őket utamról, és vezesse őket arra, hogy az első parancsolaton túl működjenek és cselekedjenek, és ne teljesítsék a dekalógus többi része...