2017. december 20., szerda

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2017. december 1. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő itt van. Nagyon borzalmas dolgok jönnek a világra. Ami következik, nem az Én akaratom. Bűneitek vonzzák le rátok a büntetést. A világnak meg kell tisztulni. Minden bűn büntetésért kiált. Ha most mindenki megtérne, elmaradna a csapás. Hiába kértelek és figyelmeztettelek benneteket annyi éven keresztül, intelmeim süket fülekre találtak. Azóta is egyre mélyebbre süllyedtetek a bűn mocsarában. Nekem, Megváltótoknak hátat fordítotok. Nem használ a szép szó, nem kell az Evangélium. Nem tűrhetem tovább süketségeteket és közömbösségeteket. Elérkezik büntetésetek. Atyám karja nagyon súlyosan fenyít. Mint ahogy ti süketek vagytok figyelmeztetéseimre és tanításomra, úgy Én is süket leszek, amikor szenvedéseitekben és kínjaitokban Hozzám fogtok kiáltani. Ki fogjátok inni a fenyítés kelyhét. Fenékig ki kell ürítenetek. De ha valaki igaz bűnbánattal fohászkodik Hozzám, azon megkönyörülök. Megmentem lelkét a kárhozattól. Tüzemben tisztítom meg, mint az ezüstöt a salaktól, és ragyogni fog országomban, miként a csillagok. Türelmet és irgalmasságot tanúsítok mindazok iránt, akik megbánják vétkeiket. De a megátalkodottaknak viselniük kell bűneik következményeit.
Kicsinyeim! A tisztítás már elkezdődött. A büntetés elérkezik. Imáitokra még enyhítést adok, de amit mondtam, már nem kerülhető el. Térjetek meg, amíg még nem késő! Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Drága gyermekeim! Így imádkozzatok: Mennyei jóságos Örök Édesatyám! Kérünk, könyörülj rajtunk, bűnösökön! Szent Fiadért kérünk, légy irgalmas hozzánk! AZ Ő drága Szent értünk kiontott Vérére kérünk, bocsásd meg bűneinket! Atyánk! Beismerjük, hogy vétkeztünk ellened. Egyedül azt tettük, ami a szemedben undorító és rossz. Most töredelmes szívvel szánjuk és bánjuk minden elkövetett bűnünket, amelyekkel Téged és embertársainkat megbántottuk. Kérünk, segíts ezeket jóvátenni. Ígérjük, hogy a bűntől elhatárolódunk, és soha többé nem vétkezünk. Emelj ki bennünket bűneink mélységéből, és szent irgalmaddal könyörülj rajtunk! Szent Fiad keresztáldozatáért add meg nekünk az üdvösséget. Szűz Mária, bűnösök menedéke, kérünk, könyörögj érettünk. Ámen.”
Szentírási megerősítés: Márk 6, 31: „(Jézus) szólt”
2017. december 6. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Egyházam nyíltan felvállalja és hirdeti az eretnekséget. A szabadkőművesek beférkőztek a Vatikánba. Az egész Egyházat nyomás alatt tartják, és irányításuk alá vonják. De ti, gyermekeim, akik megkaptátok a tisztánlátást, nem vagytok alávetve nekik. Nektek kell továbbra is képviselni tanításomat, Aki ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. Szent Igém elévülhetetlen, örök, tanítás, amely mindörökké érvényes a Mennyben és a Földön.
Gyermekeim! Most következik a végső, nagy összecsapás. Az anti-egyház és az Egyház között, az anti-evangélium és a Szent Evangélium között. Tartsátok meg az igaz hitet, és üdvözültök! Aki pedig tévtanításokat hirdet, és szembe megy tanításommal, az a kárhozat fia. Ezt mondtam: „Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem ismeritek sem a napot, sem az órát.” Éljetek úgy, hogy ha bármikor meg kell állnotok ítélőszékem előtt, az igazak közé soroljalak benneteket.
Gyermekeim! Most nagy horderejű események következnek a világra. Dicsőséges visszajövetelem már nagyon közel van. A próféciák beteljesülnek. Az emberiség nyakig van a bűnben. A fegyverek készen állnak, hogy megsemmisítsék a világot. Az emberiség most érte el azt a technikai felkészültséget, hogy képes legyen önmagát és az egész világot kipusztítani. Miközben az élvezeteket habzsolja és ragaszkodik földi életéhez, azon mesterkedik, hogy hogyan pusztítsa ki önmagát. Ez a nagy ellenmondás ellenfelemtől jön, aki megtéveszti az elméket, és leépíti az agyakat. Már nem tudnak bölcsen gondolkozni, nem látnak tisztán. A vezetők olyanok, mint egy narkós állapotban levő ember, aki csak homályosan néz a semmibe, nem ért, nem tud semmit. Ezt láthatjátok, amikor a migránsokat be akarják telepíteni Európába. Mindenki tudja és látja, hogy mekkora kárt okoznak és milyen nagy terhet jelentenek. Európa a keresztény kultúra bölcsője. Minden törvény és jogszabály a Tízparancson, a keresztény tanításon alapszik. Ezeket szét akarják zúzni a szabadkőművesek, hogy a helyébe az ő eszement, idióta, liberális elveit helyezzék. A közmondás ezt mondja: tartsd meg a törvényt, és a törvény megtart téged. De ha nincs törvény, amit megtartanak, akkor az embereket sem tartja meg semmi.
Ha mindenkinek mindent szabad, akkor ez csak zűrzavarba torkollik. Olyan ez, mint amikor az utcán nem működnek a közlekedési lámpák, és a járművek egymásnak ütköznek.
Kicsi gyermekeim, nektek van világító fényetek: az Én Evangéliumom, és van erőforrásotok: az Oltáriszentség. Ezt soha el nem veheti el tőletek senki. De még ha el is vennék, Én mindig gondoskodom róla, hogy a rejtekben megmaradjon mindkettő. Ne féljetek: veletek vagyok és veletek maradok a világ végéig. Nálam nélkül semmit sem tehettek. Én együttműködöm mindazokkal, akik törvényeimet igyekeznek tettekre váltani és annak érvényt szerezni a környezetükben is.
Kicsinyeim! Ne féljetek azoktól az eseményektől, amelyek hamarosan sújtják az egész világot. Jóllehet, ezek félelmetesek, mert rengeteg emberéletet fognak kioltani, de ti csak a bűntől féljetek, ami a kárhozatba taszít. Ha megtartjátok törvényeimet, akár éltek, akár meghaltok, az Enyéim vagytok, Hozzám tartoztok, és elnyeritek az örök életet. Erre áldalak meg titeket, drága kicsi gyermekeim, Szívem túláradó végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Mk 9, 7. „A felhőből szózat hallatszott: „Ez az én szeretett Fiam, őt hallgassátok!”

2017. december 12. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Isten nem hagy magából gúnyt űzni. Egy ideig tűrök, várok, türelmet tanúsítok, de végül megfizetek mindenkinek tettei szerint. Rettenetes az élő Isten kezébe kerülni, mert az Isten emésztő tűz. Igazságossága épp olyan mély és tökéletes, mint irgalmassága. Isten a szívek és a vesék vizsgálója. Ő látja minden ember gondolatát, szándékát. Számba veszi minden cselekedetét, és megfizet mindenkinek tettei szerint. A jókat, az igazakat megjutalmazza: örök élettel fizet bőségesen nekik. De a csalókat, a hazugokat, a gonoszokat az örök tűzre juttatja, ahol lesz sírás és fogcsikorgatás.
Gyermekeim! Óvakodjatok minden bűntől! Egyedül Isten törvényei világítsanak előttetek, mint világító fénysugár. Csak törvényeim megtartására igyekezzetek minden körülmény között. Legyetek szentek! Éljetek szüntelen készenlétben! Akkor megóvlak titeket minden szenvedéstől, még akkor is, ha a külső látszat ennek ellene mondana. Ha üldöznek és fenyegetnek benneteket, Én akkor is megajándékozlak titeket olyan lelki örömmel és békével, hogy semmibe vesztek minden külső körülményt. A szívetekben boldogan ismétlitek a nyolc boldogságot, amit a Hegyi Beszédben mondtam. Azért, mert örömötök oka és forrása Én vagyok, a Feltámadott, az Üdvözítő, a Krisztus, az Úr, az Örök Bíró. Minden reményetek Bennem van, ezért soha nem fogtok csalódni. De jaj annak, aki az emberekben bízik! Olyan, mint a homokra épült ház, amely az első vihar után összedől és romhalmazzá válik.
Kicsi gyermekeim! Hallgassatok figyelmeztetéseimre, váltsátok tettekre tanításomat, és akkor boldogok lesztek itt a Földön! Nagy lelki békétek lesz és elnyeritek az örök életet. Erre áldalak meg titeket, Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal ezekben a zavaros időkben az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítsek: Márk 3, 28: „(Jézus:) Bizony mondom nektek.”
2017. december 13. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Egy nagy pusztulás előestéjén álltok. Az emberek bűnt bűnre halmoznak. Atyám keményen megfenyíti mindazokat, akik nem akarnak Róla tudomást venni, és figyelmen kívül hagyják törvényeit. A jók a gonoszokkal együtt fognak elpusztulni. De a jók megkapják örök jutalmukat a Mennyben, míg a gonoszok örökké bűnhődni fognak a pokolban.
Gyermekeim! Csak egyetlen mentségetek maradt: az Én végtelen irgalmam. Ha Hozzám könyörögtök, megmentitek lelketeket. Fogadjátok meg figyelmeztetésemet, tisztítsátok meg lelketeket minden bűntől, a bűnbocsánat szentségében, akkor megmenekültök. Megáldalak titeket, Szívem túláradó, gondviselő szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: Márk 1, 14-15: „Jézus… mondta: „Beteljesedett az idő, és már közel van az Isten országa. Tartsatok bűnbánatot, és higgyetek az evangéliumban.”
2017. december 15. Itthon az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága Gyermekem! Ne az embereknek akarj megfelelni, hanem egyedül Istennek! Mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri, de a lelke kárt szenved? Mit adhatna lelkéért cserébe? Lelked az Én tulajdonom, amit lefoglaltam Magamnak. Azt akarom, hogy Én legyek számodra az első. Én álljak az életedben legelöl és legfelül. Ki akarlak sajátítani Magamnak. Szentté akarlak tenni. A rendszeres imára és a Velem való társalgásra mindig hagyj elegendő időt. Én gondoskodom rólad. Megáldalak téged, kisfiam, Szívem oltalmazó végtelen szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."
Szentírási megerősítés: Márk 9, 7: „…hang hallatszott a felhőből: Ez az én szeretett Fiam, őt hallgassátok!”


2017. december 19. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Szavaim igazak és ámenek. Egy pont és egy vessző sem semmisül meg tanításomból, mert ezek örök érvényűek. Ezeken nem lehet változtatni. Én kereszthalált haltam az igazságért. Ha azt hazudtam volna, hogy nem vagyok az Isten Fia, elkerültem volna a keresztre feszítést és a kínhalált. De mivel megvallottam az igazságot, ezért mondhattam Magamra, hogy Én vagyok az Igazság. Én ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. Tanításom megmásíthatatlan. A bűn mindig is bűn marad, a szentség pedig szentség marad mindörökké. Az az ember, aki ezt megpróbálja megváltoztatni, Istennek képzeli magát, holott por és hamu. A sátán gőgje lakik benne, aki ál-irgalmassággal és az embereknek való megfeleléssel indokolja téves cselekedeteiket. Jaj azoknak, akik nem engedelmeskednek tanításomnak. Úgy járnak, mint a bukott angyalok, akiket letaszított Szent Mihály, seregével együtt, a Mennyből. Ezek ugyanúgy le lesznek taszítva a külső sötétségre, ahol sírás és fogcsikorgatás lesz. Ők soha nem láthatják meg dicsőségemet és nem részesülhetnek benne.
Drága gyermekeim, főleg papjaim! Határolódjatok el minden eretnekségtől és mindattól, ami ellenkezik tanításommal, ami szembe megy törvényeimmel és az Általam alapított Egyház törvényeivel! Ti maradjatok engedelmes kisdedek! Fogadjátok el és váltsátok tettekre tanításomat, a Szent Evangéliumot! Akkor elnyeritek lelketek nyugalmát, az áldott békét és az örök boldogságot.
Ádáz harc folyik a lelkekért. A sátán és csatlósai rettenetes szellemi zűrzavart kavarnak az elmékben és a szívekben. Túlbonyolítják a semmit. Egyetlen céljuk az, hogy átláthatatlan és felismerhetetlen legyen mesterkedésük, és akit csak lehet, tévedésbe sodorjanak, és a kárhozatra vigyenek.
Megáldalak benneteket, Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Kol 3, 16: „Krisztus tanítása”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése