2016. június 27., hétfő

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2016. június 20. Itthon az Úr Jézus: Szentírási megerősítések: Mk 6, 14 cím: Keresztelő János halála Mk 6, 34: „(Jézus) sok mindenre kezdte őket tanítani”

„Drága gyermekeim! Mint ahogy unokatestvéremet, Keresztelő Szent Jánost lefejezték azért, mert figyelmeztette Heródest, hogy nem szabad testvére feleségét elvenni, vagyis az Én törvényeimet védte és hirdette, ezért halt vértanúhalált. Ti is, gyermekeim, akik a most következő nagy üldözéskor kitartotok Mellettem és törvényeim megtartásában, és megvallotok Engem ez előtt a bűnös, ügyefogyott nemzedék előtt, a véretekkel, az életetekkel fogtok fizetni érte. De ne féljetek, mert csak annyi történhet, amennyit Én megengedek. Ha meg is engedem azt, hogy vértanúkká legyetek Értem, akkor felövezlek titeket az Én erőmmel és nagy vágyat adok a szívetekbe, hogy vágyakozzatok Hozzám szent színem látására és Irántam való hatalmas szeretetetekből az életeteket adjátok Értem.

Drága gyermekeim! A mennyország csodálatos. Nagy béke és szeretet uralkodik mindenütt. Már maga ez csodálatra méltó. A tájak, a színek, a hegyek, a völgyek annyira szépek és színesek, hogy ez a világ, amiben most éltek és Engem dicsőítve csodáljátok, csak halvány másolata és árnyéka annak, ahová várlak benneteket. Oda csak azok léphetnek be, akik Istent szeretik, és szeretetben élnek egymással. Ezt adtam főparancsba, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek titeket.

Gyermekeim, ha tudnátok, hogy milyen nagy szenvedés vár azokra, akik meghamisítják az igazságot, Tanításomat, amelyért Én a Véremet ontottam és a kereszten kínhalált haltam. Nagyobb a bűnük, mint Júdásnak, aki elárult Engem.

Szentírási megerősítés: Mk 14, 34-36: Majd így szólt hozzájuk: „Halálos szomorúság fogta el lelkemet. Maradjatok itt és virrasszatok!” Valamivel odébb ment, leborult a földre és imádkozott, hogy ha lehetséges, maradjon el ez az óra. „Abba, Atyám! – fohászkodott –, te mindent megtehetsz. Vedd el tőlem ezt a kelyhet! De ne úgy legyen, ahogy én akarom, hanem ahogyan te!” Azt mondja az Úr Jézus: „Ti is így imádkozzatok minden élethelyzetben. Öleljétek át a keresztet, amellyel megajándékozlak benneteket, mert általa kapjátok meg az üdvösséget. Ez vár Egyházamra is.” Mk 14, 42: „Itt az óra.” Jézus: „Egyházam most megy fel a Golgotára, hol keresztre feszítik, mint Engem. Készüljetek! Éljetek szüntelen készenlétben. A lelketek legyen patyolat tiszta, indulásra kész, mert hamarosan színt vallotok ítélőszékem előtt. Mindezeknek be kell teljesedni, mert nem különb a szolga uránál, sem a tanítvány mesterénél. Ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Amint Engem megöltek, titeket is megölnek Érettem. De ne féljetek, Én előre mentem, hogy helyet készítsek nektek. Atyám házában sok hely van. Szeressétek Istent mindenekfölött, mert az ilyeneknek készült a Mennyek Országa. Édesanyám ezért könnyezik újból, mert látja sok lélek vesztét, akik rohannak a kárhozatba ahelyett, hogy megtérnének, és az üdvösségükön dolgoznának. Fogadjátok megerősítő áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”


2016. június 21. Itthon az Úr Jézus:

Szentírási megerősítések: Kol 3, 16: „Krisztus tanítása” 4, 5: „Az időt jól használjátok fel” 4,12: „Megvalósítsátok Isten akaratát”

„Drága gyermekeim! Éljetek egymással mindig békében és szeretetben! Ezért imádkozzatok, hogy meg tudjátok valósítani, mert Nálam nélkül semmit sem tehettek.

Drága gyermekeim! A béke és a szeretet, amely Belőlem forrásozik, gyógyítja a lelket és a testet. E kettőből forrásozik a harmadik, legnagyobb gyógyszer: az öröm. Az öröm értelmet ad az életnek, a vidámság a lélek és a test gyógyszere. Igyekezzetek derűsen élni és soha ne hagyjátok, hogy a sátán kilopja a derűt a szívetekből! Onnan ismeritek meg, hogyha kísértést szenvedtek, hogy rögtön eltűnik a derű. Szomorúság, nyugtalanság, ingerültség lép a helyébe. Az ilyennel ne foglalkozzatok! Teljesen hagyatkozzatok Rám! Az ördögnek az a legnagyobb pofon, ha mindjárt Engem hívtok és kisgyermekként, szelíden Rám hagyatkoztok, és teljes szívetekből kéritek: Atyám, legyen meg a Te akaratod! A sátán, aki engedetlen volt, és emiatt letaszíttatott a mennyből, nem bírja az engedelmességet és az alázatot, mert ő a gőgje miatt volt engedetlen. Ti ellenben kövessétek az Én példámat és az Én legnagyobb követőm példáját, az Én Szent Anyámét! Mi megéltük a teljes engedelmességet az Atyának, és a legmélyebb alázatot az emberek előtt, akik oly mélyre gyaláztak és aláztak mindkettőnket, hogy embert ennyire nem aláztak meg, mint Engem a keresztfán és Anyámat a kereszt alatt

Gyermekeim! Öltsétek magatokra a szent közömbösséget, mint a szentek tették előttetek, többek között Vianney Szent János is. Amikor egy nap kivette a levélszekrényből a leveleit, annak a fele gyalázkodó, szidalmazó tartalmú volt, a levelek másik fele pedig magasztalta az ő életszentségét és hivatását. Majd miután elolvasta, letette ezeket az írásokat és annyit mondott: Uram, Jézus, csak az vagyok, ami Előtted vagyok, por és hamu, semmi, mert Nélküled semmi nem vagyok. Nem bánkódott a szidalmak miatt, és nem örült a dicséretnek, hanem mély alázatban lábam elé vetette magát és könyörgött Hozzám, hogy mindig fölismerje és megtegye az Én akaratomat és csak szeretni akart Engem lángolóan és mindent elfogadott az Én kezemből és a rosszért ugyanúgy hálát adott, mint a jóért, mondván, hogy egyedül Isten tudja, mi válik az üdvösségére. Tanuljatok e szent papomtól, aki kitartó imájával rengeteg lelket vonzott Hozzám. Nem magához, hanem Énhozzám, mert hiszen ő semmisége tudatában Engem adott a híveknek és mély alázatában mindig Engem dicsőített és magasztalt. Sokszor elcsuklott a hangja, amikor prédikált. A könnyei folytak a meghatottságtól, majd rámutatott a tabernákulumra és csak ennyit mondott: „Ő itt van.” Ez a legszebb szentbeszéd, hogy tudatosítsátok magatokban és a rátok bízottakban, hogy Én köztetek vagyok, Én jelen vagyok, Én Isten vagyok, Akit fölfogni nem vagytok képesek. De Emberré lettem, hogy szenvedjek és meghaljak, mert Magamra vettem bűneiteket, hogy üdvözítselek benneteket.

Ti papjaim! Hangoztassátok állandóan az Én jelenlétemet a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, az Igében, mert Én vagyok Isten Igéje, Aki lehoztam Atyám Tanítását a földre, de leginkább sugározzátok és éljétek meg a szeretetet! Mert az első kettőben hinni kell, de ha Énértem szerettek, abban nem kell hinni, és megtapasztalják az emberek, hogy általatok köztük járok. Egy jó szó, egy mosoly, egy biztatás lángra lobbanthatja a pislákoló mécsest és a megtört nádszálat kiegyenesíti, a gyenge hitet megerősíti és szentté formálhatja a személyt.

Pap fiaim, gyermekeim! Újra csak azt mondom: szeressetek, ti mindig csak szeressetek! Szeressétek mindazokat, akiket elétek hozok! Már előre imádkozzatok azokért, akiket elétek fogok vezetni, hogy kitárják szívüket, fogadják be tanításomat és a ti szeretetetek láttán lángra lobbanjon Irántam a szívük. Ezt úgy éritek el, hogy példát adtok az Istenszeretetre. A Szentségimádásokon, az irgalmasság jócselekedetei által és a lángoló hit által, amellyel hirdethetitek az Igét.

Papfiaim, gyermekeim! A ti kezetekbe adtam híveitek üdvösségét. Rajtatok múlik, hogy még nagyobb szeretetre gyulladjanak Irántam, vagy csalódást okozva nekik, elforduljanak Tőlem. Mutassatok jó példát, éljetek életszentségben, mert a példa vonz. Életszentségetek láttán sok tiszteletben és követésben lesz részetek. Lesznek ugyan, akik kigúnyolnak, de ezekkel ne foglalkozzatok.

Papfiaim! Legyetek mindig alázatosak, engedelmesek, így kövessetek Engem végig a keresztúton, mert a szentek életútja a Krisztus-követés, az önmegtagadás és a kereszthordozás.
Lángoló szeretettel szeressetek Engem, Aki meghaltam a ti bűneitekért, hogy üdvözítsem a lelketeket. Személyesen mindezt értetek tettem. Így tekintsetek Rám, a keresztre, értetek vérző, haldokló Testemre, átdöfött Szívemre! Így elmélkedjetek szenvedéseimen! Tegyétek ezt gyakran, lehetőleg naponta, ha tudjátok, többször is! Ha csak egy pillanatnyi időtök van, amit mindig meg fogok nektek adni, röpítsétek fel Hozzám lelketeket, és mondjátok Nekem: „Jézusom, szeretlek! Köszönöm Neked mindazt, amit értem tettél.” Hajtsátok fejeteket Szívemre, merüljetek el Szívem végtelenül szerető lángtengerében, és megtapasztaljátok az Én semmihez sem hasonlítható édességes szeretetemet. Amelyet megosztok mindazokkal, akik őszintén és tisztán szeretnek Engem, ragaszkodnak Hozzám, törvényeim megtartásához, és engedelmeskednek Nekem. Soha nem kérdezik, hogy „miért”. Ha csalódások érik őket, vagy ha nehéz teljesíteni akaratomat, Velem együtt imádkozzák a Gecemáni-kertben mondott imámat: „Atyám, ne úgy legyen, ahogy Én akarom, hanem ahogy Te!” Ezt az engedelmességet kérem tőletek, papfiaim és mindazoktól, akik követni akarnak Engem, és ez által életszentségre jutnak. Azt a rendíthetetlen hitet kérem, amire szent Anyám adott példát. Amikor meghalt, elernyedt Testemet ölébe helyezték, rendíthetetlenül hitte, hogy harmadnapra feltámadok. Hitte, mert hitt szavaimnak, amelyet mondtam és megígértem, és hitt Gábriel arkangyalnak, aki hírül vitte neki, hogy Gyermeke a Szentlélektől fogan, és királyságának soha nem lesz vége.

Gyermekeim! Ti már kétezer évvel azután éltek, apostolaim tanúságtétele által megtudtátok, hogy föltámadtam és fölmentem a Mennybe. Naponta megtapasztaljátok Jelenlétemet, ha hittel imádkoztok Hozzám, és a Szentlelket, Akit elküldtem nektek. Ő eszetekbe juttat mindent.

Gyermekeim! Ti, akik a Szentlélek kiáradásában éltek, mert a Szentlélek 2000 éve folyamatosan kiárad, ahol kérik, ahová hívják, ott működik. Lehozza az isteni kegyelmeket, és Ő imádkozik bennetek és általatok kimondhatatlan szavakkal. Egyedül Ő ismeri az Isten akaratát, rátok vonatkozó örök szent tervét, és segít nektek, hogy ezt megvalósítsátok.

Gyermekeim! Minden megfogant emberélet Isten örök tervébe van beírva. Isten minden új megfogant élettel egy megálmodott új személyt hoz létre, akivel Neki személyesen örök szent terve van. Isten már előre kikészítette ennek a személynek a kegyelmet, hogy szentté legyen, és hogy fölismerje és beteljesítse akaratát. Ezért halálos bűn beavatkozni, mintegy eltörölni Isten alkotó szeretetét, és megölni az ártatlan magzatot, akiben Isten reménye rejtezik. Mert minden ember Isten képére van teremtve, minden embernek Krisztus-arcúnak kell lenni, magán hordozva a Szentlélek pecsétjét, az értelmet és a szabad akaratot. Amely az Istenképűség tulajdonsága, ami fölé emeli a természetnek, amit Isten a lába alá helyezett.

Gyermekeim! Az embernek méltóság adatott és ez a méltóság abban rejlik, hogy tud imádni és imádkozni. Az embernek ez az elsődleges kötelessége, hogy hálát adjon Teremtőjének, imádja Őt és szeresse úgy, hogy megtartja törvényeit. Minden szülőnek és nevelőnek erre kell nevelni a gyermekeit! Ha ez lenne az emberek elsődleges feladata, akkor béke és boldogság lenne ezen a földön, nem lenne kenyérgond, mert a pénzt nem a gyilkolásra, a fegyverekre és a mérgekre költenék, hanem a megélhetésre és a jólétre, amely minden embernek kijár.

Gyermekeim, imádkozzatok a békéért, az emberek megtéréséért és azért, hogy jöjjek vissza a földre, és teremtsek rendet ebben a zűrzavarban, amely ma a világot jellemzi. Tudjátok, mi ez a világ ma? Ez egy közönséges csatatér, amelyen a démonok kínozzák-gyötrik áldozataikat, az embereket egymásra uszítják, a semmitmondó sérelmeket fölnagyítják, hogy ember ember ellen legyen, és minden apróságért öljön-gyilkoljon és hatalomvágyból uralkodjon csak azért, hogy ő legyen a képzelt magaslaton és nem gondolják azt, hogy itt minden elmúlik. A testük a porba hanyatlik és a lelkük örökkön-örökké azt fogja szenvedni a másvilágon, a pokolban, amit ő okozott másoknak.

Gyermekeim, mindez a sátán csapdája. Ha nem állnátok szóba a kísértővel, ha megtartanátok Isten törvényét és imádkoznátok, akkor békében és szeretetben élnétek. A sátán nagyon alattomos, legtöbbször azt sugallja, hogy az a sok rossz, a személy akarata, pedig ez közönséges kísértés csak azért, hogy válaszfalakat húzzon ember ember közé és ellenségeskedést szítson, meg félelmet.

Gyermekeim, arról lehet nagyon könnyen felismerni, hogy kísértés alatt álltok, vagy már a sátán csapdájában vergődtök, ha reményvesztettek vagyok, ha csüggedtség uralkodik rajtatok, ha elkeseredtek, ha öngyilkossági gondolataitok vannak, ezek mind-mind ellenfelem csapdái. Ebből csak úgy tudtok kikerülni, ha imádkoztok, ha kéritek Tőlem a hit kegyelmét, és ha megtértek Hozzám, törvényeim szerint éltek, és elkezdtek szeretni. Mert, ahogy az elején mondtam, a szeretet, az öröm és a vidámság gyógyít, és a remény biztonságot ad.

Kicsi gyermekeim! Gondoljatok arra, hogy ti mindannyian Isten szeretetéből léteztek! Tőle kaptátok az életet, amely örökké tart és ez a földi lét csak egy pillanat ahhoz az örök élethez képest, amely fel van kínálva nektek. A döntés a ti kezetekben van. Döntsetek Mellettem, szakítsatok a bűnnel, ne gyűlölködjetek, éljetek szeretetben! Akkor Én kiemellek benneteket abból a tengernyi rosszból, amiben addig részetek volt. Egészen Magamhoz emellek az életszentség csúcsára és már itt a földön elkezditek örök életetek boldogságát, amely a Mennyben fog kiteljesedni. Minden gyermekemre, aki Engem választ, ez a boldog sors vár. Jaj, azoknak, akik kitartanak bűneikben, nem akarnak megváltozni, mert ha ilyen állapotban találja őket a halál, örökké el lesznek választva Tőlem.

Gyermekeim, térjetek meg még ma, mert nem tudjátok, hogy a holnap rendelkezésetekre áll-e, vagy nem. Fogadjátok megerősítő áldásomat, Szívem végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Gal 2, 20: „Élek, de már nem én, hanem Krisztus él bennem.” 3, 1 cím: A megigazulás a hitből fakad 3,6 „Ábrahám hitt Istennek és ez megigazulására szolgált”

2016. június 22. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Szívemnek kedves választottjai, éljetek szüntelen készenlétben! Már mindent tudtul adtam nektek. Az idő rövid. Éljetek úgy, mintha már ma megtörténne mindaz a prófécia, amiről beszéltem nektek, mert hirtelen fog lesújtani mindazokra, akik felkészületlenül élnek és nem figyelnek üzeneteimre. Üzeneteim megadják a tisztánlátást, mert megtanítanak értelmezni az idők jeleit és azt, hogy a Szentírás melyik korra vonatkozik. Jóllehet, ami a Szentírásban áll, az többször ismétlődik, de mégis az idők jeleit látva tudjátok, hogy már közel van visszatérésem ideje a földre. A napot és az órát senki nem ismerheti, csak az Atya egyedül, de a jelek tanúsítják ezt. Ezért, gyermekeim, ti, akik a szeretet szövetségében éltek Velem, örüljetek és ujjongjatok, mert közel van megváltásotok. Akik viszont még mindig elcsatangoltak, és az elveszett juhok számát szaporítják, térjenek vissza Hozzám, figyeljenek üzeneteimre, figyelmeztetéseimre, amely által utánuk megyek, hogy megkeressem az egy elveszettet és hazavigyem Atyán házába.

Gyermekeim, én mindegyikőtöket kivétel nélkül meg akarlak menteni. Én tudom, miben áll a pokol. A legnagyobb szenvedés az Istentől való örök elszakítottság. Ettől akarlak megóvni benneteket. Ott mindenki magányos és szenvedése örökké tart. Míg a mennyben nincs szenvedés, mert az Isten letöröl szemetekről minden könnyet és örökké tartó boldog élettel ajándékoz meg.

Kicsinyeim, ne foglalkozzatok a világgal és a benne zajló eseményekkel, csak annyira, amennyi elengedhetetlenül szükséges az életetekben. Itt minden elmúlik. Szemeteket mindig az odafent valókra irányítsátok, és az örökkévalókkal foglalkozzatok! Akkor készenlétben lesztek, ha váratlanul rátok köszönt a halál. Merüljetek el irgalmas szeretetemben, tartsátok meg törvényeimet, akkor minden kegyelmet megadok, és minden elképzeléseteket felülmúlóan gondoskodom rólatok. A tenyeremen hordozlak titeket, mint parányi csecsemőket, akiket édesanyjuk táplál.

Gyermekeim, készüljetek, mert közel az óra, amikor meg kell állnotok ítélőszékem előtt, amikor minden gondolatotok, szavatok és cselekedetetek napvilágra kerül és ezeket hozzátok magatokkal, és ezek határozzák meg, hogy hová mentek a földről. Éljetek szeretetben, szeressétek Istent mindenekfölött, a felebarátot pedig úgy, ahogy Én szerettelek titeket! Akkor az örök boldogság vár rátok és nincs mitől félnetek. A világban levő csapások miatt ne rémüldözzetek! Ezeknek mind meg kell történnie. Ez az Isten végzése, ami benne van a Szentírásban, hogy megtisztítsam a földet, mert előre láttam a bűn elhatalmasodását. Ti biztonságban vagytok, mert akár éltek, akár haltok, az Enyéim vagytok. Megváltottalak titeket és Atyám Országába viszlek benneteket. Fogadjátok megerősítő áldásomat Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítések: Mk 6, 41: Kenyérszaporítás (az Úr gondoskodik) 50: „Jézus szólt hozzájuk” Kol 3, 16: „Krisztus tanítása” 4,5: Az időt jól használjátok fel 12: „hogy teljesen és tökéletesen megvalósítsátok Isten akaratát.”

2016. június 23. Itthon az Úr Jézus:

Szentírási megerősítések: Mk 1, 17: „Jézus ezt mondta nekik: gyertek, kövessetek, és emberek halászává teszlek benneteket” 2Tessz 1, 4-7: „Dicsekszünk is veletek Isten egyházaiban: állhatatosságotokkal és hitetekkel, amelyet tanúsíttok a sok üldözés és zaklatás közepette. Ezeket elviselitek az Isten igazságos ítéletének előjeleként, hogy majd méltók legyetek az Isten országára, hiszen szenvedtek érte. Méltányos egyébként, hogy az Isten üldözőiteknek üldözéssel fizessen meg. Nektek, üldözötteknek pedig velünk együtt megnyugvást adjon, amikor Urunk Jézus eljön hatalmas angyalseregével a mennyből” 2, 3-8: „Semmiképpen meg ne tévesszen valaki titeket, hiszen előbb be kell következnie az elpártolásnak, és meg kell mutatkoznia a bűn emberének, a kárhozat fiának, az ellenségnek, aki mindenek fölé emelkedik, amit Istennek és szentnek neveznek. Sőt, Isten templomában foglal majd helyet, és istennek akar látszani. Nem emlékeztek, hogy minderről beszéltem nektek, még amikor nálatok voltam? Tudjátok azt is, mi késlelteti föllépésének idejét. A gonoszság titka már munkálkodik, csak annak kell még az útból eltűnnie, ami még késlelteti. Akkor majd megjelenik a gonosz, de Urunk, Jézus elsöpri szája leheletével, és megsemmisíti jövetelének tündöklésével.”

„Drága gyermekeim! Az üldözés már elkezdődött. A sátán most rúgja az utolsókat, most akarja kiforgatni az Egyházat sarkaiból az Antikrisztus feltűnésével. De ti ne féljetek, mert csak annyi történhet meg, amennyit Én megengedek neki. Egyházam olyan, mint a hajó a viharos tengeren, amely recsegve-ropogva elsüllyedni készül. Most teljesül be Don Bosco álma, amikor az Egyházat csak a két oszlop, a Legméltóságosabb Oltáriszentség és a Mária-tisztelet fogja megmenteni.

Gyermekeim! Nektek adtam a keresztfán az Én legszentebb Anyámat, Máriát, Aki által születtem a világra, és Aki nélkül a Megváltás nem ment volna végbe. Anyám a Közvetítő a bűnös ember és Köztem, az Ő közbenjárása hatalmas kegyelem, mert Neki semmiben nem tudok ellent mondani. Ezért ha gyors és hathatós segítséget akartok kapni, minden imátokat Égi Édesanyátok által terjesszetek Elém. Ékes példája ennek a Szentírásban a kánai menyegző, ahol az első csodámat Szent Anyám közbenjárására tettem, noha még nem jött el az Én csodatételem órája. Amikor a vizet borrá változtattam, ez előképe az Eucharisztiának, amelyben, az utolsó vacsorán a bort az Én Szent Véremmé változtattam át. S mint ahogy az első csodámnál Édesanyám járt közben, hogy megtegyem, úgy a Megváltásban szintén Ő állt keresztem alatt és imádkozott az Egyházért és fölajánlott Engem, mint Legszentebb Áldozatot az Atyának a bűnösök megmentéséért, a világ megváltásáért. Ezért a legnagyobb tisztelet illeti meg Őt részetekről. Ne féljetek Őt szeretni és tisztelni, mert ezzel nem kisebbítitek az Én tiszteletemet és imádásomat, sőt, még inkább elmélyítitek, mert Édesanyám legelső tisztelője a Mennyei Atya volt, Aki kiválasztotta Őt, hogy az Én Édesanyám legyen. A Szentlélek szállt le Rá, Aki által Én fogantam. Ő a Szentlélek mátkája. Én pedig a Fiúisten, már az Ő tiszta szűz méhében szerettem és tiszteltem Őt és miután megszülettem erre a világra, oly nagy szeretettel halmoztam el, hogy Ő volt a világ legboldogabb Édesanyja.

Gyermekeim! A sátán szakította szét Egyházamat és a sátán az, aki félelmet ültet ezeknek a leszakadt tagoknak a szívébe, hogyha tisztelik Anyámat, azzal kisebbítik az Én dicsőségemet. Újra mondom, ne féljetek teljes szívetekből tisztelni és szeretni Anyámat, Aki erre a leginkább méltó, és Vele egyesülve imádjátok a Legszentebb Szentháromságot. Édesanyám mellett ott állt Szent József, aki nélkül szintén nem jöhetett volna létre a Megváltás műve, mert ha ő nem vállalja föl az apaságot, Anyámat megkövezték volna a zsidótörvények értelmében. Csak így voltam biztonságban, Szent József védelme alatt, a Szent Családban: Anyám és Én az ő gondokoskodó és védelmező szeretete alatt. Kérjétek az ő közbenjárását! Tiszteljétek, szeressétek őt, mert mondom nektek: őt legelőször Én szerettem a legjobban, akit földi apámként tiszteltem, aki gondoskodott Rólam, mindenhova elkísért és nevelt.

Drága gyermekeim! Most visszatérek az üldözésre, az Egyház szakadásra, a viharra, amely a tengeren tombol és el akarja süllyeszteni az Egyházat, mint hajót.

Gyermekeim! Egyházamat a ti imáitok mentik meg. Ti, a kicsinyek, a szegények, a betegek, az elesettek, a kereszthordozók tartjátok fönt az Egyházat és a világot, mert a ti imáitok hatol fel Hozzám, ami leesdi kegyelmemet Egyházamra. Most különösen imádkozzatok szent papokért, akiknek azt a feladatot szánom, hogy rejtekben levő földalatti Egyházamban működjenek, továbbra is bemutatva a Legszentebb Áldozatot, a Szentmisét, amelyet hamarosan el fognak törölni. Igaz híveimtől, akik most részt vesznek a Szentmisén, azt kérem, hogy ne menjenek oda, ahol eltörlik a Legszentebb Áldozatot. Ott nektek nincs mit keresni. Ti maradjatok a rejtekben és adjatok hálát érte, hogyha igazi Szentmisén vehettek részt, és imádhattok Engem az Oltáriszentségben.

Gyermekeim, ez nem tart sokáig, mert a sátán napjai meg vannak számlálva. Az örök győztes Én vagyok és diadalmaskodni fogok az ördög fölött. Égi Édesanyátok kezét megfogva, az Ő Istenanyai palástja alá gyülekezzetek be, úgy könyörögjetek Hozzám irgalomért és kegyelemért és Őt kérjétek, hogy helyezzen be titeket irgalmas, szeretettől lángoló Szívembe. Én lefoglallak Magamnak benneteket, Szent Vérem oltalmával elrejtelek titeket a gonosz pokoli hordák elől, és különleges védelmemet fogjátok élvezni.

Drága kicsinyeim! Az idő rövid. Mindezek hamarosan beteljesülnek, de ne féljetek, annak örüljetek, hogy nevetek be van írva az élet könyvébe. Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Áldásom megerősít és elkísér benneteket az örök életre, amelyet Szívem túláradó szeretetével adok rátok, az Atya, a Fiú és Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Zsid 3, 7: „A Szentlélek mondja”



2016. június 26. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága kicsinyeim, Szívemnek választottjai! Nagyon kedvesek vagytok Számomra. Atyám csodálatosan gyönyörű helyet készített nektek országában. Én a Véremmel fizettem értetek váltságdíjat.



Gyermekeim! Vágyakozzatok nagyon ebbe a csodálatos, gyönyörű országba, ahol színről színre láthattok Engem, az Atyát és a Szentlelket. Vágytok nagyon megdicsőít Engem. Azért, mert csak azok tudnak Hozzám vágyakozni, akik mindenekfölött szeretnek Engem, életszentségben élnek, és minden reményük, vágyuk, örök céljuk Én vagyok.



Gyermekeim! Hirdessétek ezt a vágyatokat mindenkinek, hogy ők is kedvet kapjanak hozzá! Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt.



Gyermekeim! Ha tudnátok, hogy odaát mennyi boldogság vár rátok, siettetnétek elköltözéseteket a földről. De csak akkor jöhettek ki porsátor testetekből, és szállhattok fel a mennybe, ha maradéktalanul teljesítettétek rátok vonatkozó örök szent Tervemet. Ezért imádkozzatok, hogy felismerjétek és tegyétek meg akaratomat, és maradéktalanul tejesítsétek rátok vonatkozó örök szent tervemet.



Kicsinyeim! Az életetek a földön nagyon rövid. Az örökkévalósághoz mérten nagyon kevés. Ezért ne rendezkedjetek be a földön! Tudatosítsátok magatokban, hogy itt ti csak zarándokok vagytok. Azért vagytok itt, hogy életszentségben éljetek, és ezzel elnyerjétek az örök életet. Életpéldátokkal hirdessétek az Evangéliumot mindazoknak, akiket elétek hozok! Beszéljetek tanításomról, és tegyetek sok jót, hogy miattatok magasztalják az Istent!



Gyermekeim! Ha így éltek, halálotok napja égi születésnapotok lesz. Vezessetek másokat is az üdvösségre, és akkor bő termést hoztok. Gazdagon érkeztek meg országomba. Itt annak fogtok a legjobban örülni, hogy megdicsőítettétek Nevemet a földön. Törvényeim megtartása, az életszentség, és a lelkek megmentése, az Isten szeretete mind megdicsőíti Nevemet, amiért örök jutalmat adok.



Drága gyermekeim! Engedelmeskedjetek tanításomnak, és akkor gyorsan életszentségre juttok. Én pedig veletek vagyok mindig, és az örök életre vezetlek benneteket. Erre áldalak meg titeket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”



Ima a Szentlélek által: „Áldalak Téged Atyám a Szentlélek által, Aki a semmiből megteremtettél, Magadhoz vonzottál, hogy dicsőítsem Szent Nevedet.



Áldalak és magasztallak Téged Szent Fiadért, Akit elküldtél, hogy megismertesse velünk Szent Tanításodat, az Igét. Ő Maga lett a megtestesült Ige, mert megvalósította Tanításodat, ezzel példát adott nekünk. Ő Maga a szeretet, Aki úgy szeretett minket, méltatlan bűnösöket, hogy az életét adta értünk, hogy el ne vesszünk, hanem örökké éljünk.



Áldott légy Atyám, a Te Szent Fiadért, Aki példaképünk, Üdvözítőnk és Megváltónk.



Áldalak Téged Atyám, Aki elküldted nekünk a Szentlelket, Aki imádkozik bennünk, és elvezet Hozzád az örök életre. Áldott légy Atyám a Szentlélek Istenért, Aki befejezi Krisztus megváltásának művét. Eszünkbe juttatja az Igét, és segít azt tettekre váltani.



Hőn szerető Mennyei Örök Édesatyám! Tebenned áldom és imádom Fiadat, Jézus Krisztust, Aki ezt mondta: „Aki Engem lát, látja az Atyát is. Az Atya és Én egy vagyunk. Az Atya Bennem van, és Én Őbenne vagyok.” Köszönöm Neked Istenem, jó Atyám, Szent Fiadat, Aki Emberré lett, hogy üdvözítsen minket.



Hőn imádott Mennyei szerető Örök Édesatyám! Kérlek, fogadj be minket országodba a Te Szent Fiadért, Üdvözítő Istenünkért! Ámen.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése