2015. szeptember 14., hétfő

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által


Barnabás kereszt

2015. 09. 09.
Szeptember 14-én Nigériában Magyarországot is felajánlják Jézus Legszentebb Vérének. Ma láttam, hogy az angyalok körülveszik ezt a keresztfát. Az angyalok kezükben egy kis zászlót tartottak, amelyek a nemzeteket képviselték. Ezek az angyalok Európa és más nemzetek védőangyalai. Jézus vérét hullatta a zászlókra, melyeket az angyalok felemeltek hozzá és Ő így szólt: „Szeptember 14-én, a kereszt felmagasztalásának ünnepén Én magam fogom lepecsételni Szentséges Véremmel azokat a nemzeteket, akiknek képviselői felajánlják hazájukat nekem. Ez a pecsét eltörölhetetlen jel lesz a felajánlott országokban. E nemzetek népének nagy része megtisztul és fennmarad a világ végezetéig. Magam foglak bevezetni titeket az Új Paradicsomba. A felajánlás napján oltárom köré állítalak titeket, és az angyalok kilenc kara dicsőségemet fogja zengeni nemcsak a Mennyben, hanem az egész világon is. Azokat, akik felveszik – minden feltétel teljesítésével – a Szent Vér pecsétjét, Én magam fogom megerősíteni kereszthordozásaikban, hogy a gonosz elleni harcból győztesen kerüljenek ki.”
„Drága gyermekeim, Én a haláltusát vívó Jézus e keresztről tekintek rátok. Amikor Hozzám imádkoztok e kereszt jelenlétében, a Szívem csordultig van Szentséges Véremmel, és Én megnyitom szívemet országotok előtt és Szent Véremmel meghintem azokat a városokat és falvakat, ahol ez a kereszt, vagy a róla készült kép jelen van az otthonokban. Ó, mennyire vágyódom arra, hogy minél több családhoz eljusson ez a kereszt, miután feltételeimet teljesíti a családnak legalább egy tagja. Általa házaitokat és családtagjaitok megszentelem Szent Véremmel, így megvédelek titeket. Ez a védelem megváltásom dicsőségét tükrözi, hiszen az Én ártatlan véremtől retteg az egész pokol. Ne féljetek, ez a kereszt egy újabb védőbástya számotokra!”
Mária Magdolna

http://engesztelok.hu/nigeriai-barnabas/981-barnabas-kereszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése