2015. január 2., péntek

Miasszonyunk a Béke Királynéja a következőket mondta Pedro Regis (brazil) látnoknak

Pedro Regis üzenete a Szűzanyától, 2015 január 1: Drága Gyermekek! Én a Béke Királynője vagyok. Kérlek benneteket hogy tartsatok ki a hitetek fényében. Ne féljetek a holnaptól. Az Isten tart mindent ellenőrzése alatt. Ismerem szükségleteiteket s ez nem tartson vissza benneteket. én a ti Édesanyátok vagyok és én mindig mellettetek állok.Ti most a nagy megpróbáltatások idejét élitek.A hívőkre nagyon nehéz napok jönnek.Isten házában nagy lesz a zűrzavar és sok ember hite meg fog rázkódni.Higgy és Bízz Jézusban Az ember gyengeségében el fog esni de Jézus a jó pásztor aki szereti a bárányait. Azok akik Jézusra hallgatnak erőt és bátorságot fognak kapni. Ne légy bátortalan! Azt szeretném mondani hogy te egy nagyon fontos eszköze vagy terveim beteljesülésében.Add a legjobbakat magadból és Isten nagylelkűen fizetni fog neked érte.Ismerem a szükségleteidet és én Jézus elé viszem őket. Ezt az üzenetet hoztam el ma a szentháromság nevében.Köszönöm, hogy követed hívásom 4 Megáldalak benneteket az Atya a fiú és a szentlélek nevében. Amen.


http://www.apelosurgentes.com.br/mensagens_ing.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése