2014. október 13., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

Isten, az Atya: A föld meg lesz tisztítva, ahogyan Isten gyermekei is meg lesznek tisztítva minden gonoszságtól


2014. október 12. vasárnap, 18:40
Drága leányom, sok változás fog bekövetkezni, amint Fiam, Jézus Krisztus Második Eljövetel közeledik.
Ne féljetek, gyermekeim, mert ezeknek a dolgoknak gyermekeim megtisztulása érdekében meg kell történniük, hogy örvendeni tudjanak, amikor majd eljön a vég nélküli világ kezdetének a Napja.
Ígéreteim mindig beteljesedtek, és minden jól fog végződni.
Azt kívánom, hogy könyörögjetek kegyelemért a világban élő minden egyes lélek számára, hogy az emberi nem egyként egyesülhessen az Én Szememben. Hamarosan a gyűlölet, a rossz és minden igazságtalanság a világban hirtelen véget fog érni, és Királyságom Fénye rátok fog ragyogni. Béke fog uralkodni, és szeretet fogja eltölteni a Földet, amint az Új Paradicsom a maga teljes pompájában feltárul. Igazságosságom gyökerestől fog kitépni minden gonoszságot, és azok, akik Beavatkozásom ellenére továbbra is az ördöghöz ragaszkodnak, félre lesznek dobva. Ezután már több könny nem fog hullani, Szövetségem végső része pedig le fog zárulni.
Álljatok fel gyermekeim, és emeljétek fel szíveteket reménnyel és bizalommal. Én többféleképpen be fogok avatkozni, megakadályozván, hogy a gonosz cselekedetek, álnok árulások és az eretnekség elpusztítson benneteket. Az Én Időm felvirradt, és ellenségeimre le fogok sújtani, miközben igyekszem mindent a helyes sorrendben tenni, hogy minden készen legyen. A föld meg lesz tisztítva, ahogyan Isten gyermekei is meg lesznek tisztítva minden gonoszságtól, és Én fel fogom emelni a szelídeket, az alázatosakat és a gyöngéd szívűeket, hogy elfoglalják helyüket az Új Égen és Új Földön.
Soha ne veszítsétek el a reményt, mert minden Hatalom az Enyém. Jöjjetek Hozzám, kicsinyeim, és merítsetek vigaszt az irántatok való feltétel nélküli Szeretetemből. Bízzatok Bennem, és minden dicsőség a tietek lesz.
Szeretett Atyátok,
A Legmagasságosabb Isten

Elsősorban azokért jövök, akik a legméltatlanabbak Irgalmamra

2014. október 12. vasárnap, 21:20
Drága szeretett leányom, Én Isten minden gyermekének a Védelmezője Vagyok – mindnyájatoké, függetlenül a nemtől, a kortól és vallástól. Én Vagyok földi Egyházam Védelmezője, és senki sem győzedelmeskedhet vele szemben. Egyházam sértetlen marad, jóllehet sokan el fognak hagyni Engem.
Azok, akik elhagynak Engem, akik megváltoztatják Isten Igéjét, nem mondhatják, hogy Egyházamhoz tartoznak, mert Én nem védelmezhetek egy olyan egyházat, mely nem az Igazságot mondja. Hitetek valódi megpróbáltatása elkezdődött, hamarosan nagyon össze fogtok zavarodni, és nem lesz hova fordulnotok. Biztosak lehettek abban, hogy amilyen Irgalmas Én Vagyok, nem fogok csak úgy állni és az árulóknak engedni, hogy Testemet megszentségtelenítsék. Ők csak egy bizonyos pontig mehetnek el, míg Atyám Kezének mennydörgő ereje hallhatóvá nem válik.
Nektek Rám kell összpontosítanotok, és el kell fogadnotok, hogy a megpróbáltatás felerősödött, és hogy minden megjövendölt dolognak be kell következnie. Csak miután nyilvánvalóvá válnak a Kezdetektől a világ számára adott próféciák, fogja az ember teljes mértékben megérteni, hogy az Én Időm szinte már elérkezett hozzá. Soha nem szabad félnetek Tőlem, mert Szeretetem és Irgalmam határtalan. Egyedül csak azoktól féljetek, akik nem Tőlem jönnek, mert a gonosz szelleme az, mely őket a szörnyű dolgok elkövetésére hajtja. Egyedül az ima által segíthettek engesztelni bűneikért, az ilyen nagylelkű cselekedetek által eloszlathatjátok a Sátán füstjét. Az ő füstje jelenleg elnyeli a világot, azonban hogy képesek legyetek felismerni jelenlétét, sokkal nehezebb, mint azt gondolnátok. Befolyása mindig egy külsőleges dolog mögé van rejtve, mint pl. a humanitárius cselekedetek, de azt mindig a legváratlanabb időben, de mégis tiszteletteljes módon mutatja be. Az az ember, aki meg van áldva a tisztánlátás Ajándékával, meg fogja érteni, hogyan működik a Sátán. Fel fogja ismerni munkálkodását, bármennyire gondosan álcázva kerülnek is azok bemutatásra egy olyan világ számára, mely vak az Igazságra.
Hangom hamarosan fel fogja ébreszteni az ember szívében a lelkiségüket, azt az érzést, hogy valójában ki ő, annak megértését, hogy kihez tartozik, és az örök élet tudatát, amelyet Én hozni fogok nekik. Tudnotok kell, hogy amikor ez a felébresztés elkezdődik, Isten Hatalma érezhető lesz, amikor Isten Igazságszolgáltatása feltámad a hamuból, és egy Világítótorony Fénye visszahozza az életet a kopár mezőbe, amelyet a gonosz otthagyott egy kiaszott állapotban. Hangomat meg fogják hallani, és sokan meg fognak rémülni, amikor az a nap kezdetét veszi. Hangom mennydörgéshez hasonlóan fog felcsendülni, és minden igaz ember térdre fog ereszkedni Isten dicsőítésére. Elsősorban azokért jövök, akik a legméltatlanabbak Irgalmamra. Nekik kellene az utolsóknak lenniük a módért, ahogyan bántak Velem. És mégis ők lesznek elsőként bebocsátva Királyságomba. Az igazak utolsóként fognak jönni. A gonoszok lemaradnak.
Egy kő sem fog érintetlenül maradni egészen az utolsó pillanatig, és azok, akik Irgalmamért kiáltanak, megkapják azt. Azok, akik átkoznak Engem, átkozottak lesznek.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése