2013. április 14., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

A Katolikus Egyház most lép be leggonoszabb üldöztetésének történetébe

2013. április 13. szombat 23:50
Drága szeretett leányom, bátorítani szeretnék mindenkit, aki hisz Bennem és Üzeneteimben, melyeket ez a Könyv, az Igazság Könyve tartalmaz.
Amikor egy ember követ Engem és felajánlja magát Nekem, akkor utánoznia kell Jellemvonásaimat. Ez azt jelenti, hogy neki mindenkit szeretnie kell az Én Nevemben, és úgy kell bánnia minden emberrel, mint ahogyan szeretné, hogy vele is bánjanak. Azonban, ha valóban a Gondviselésemre bízzátok magatokat, akkor e miatt szenvedni fogtok. Kegyetlenül fognak bánni veletek, és minden kísérletet meg fognak tenni annak érdekében, hogy megvessenek benneteket.
Ezt Isten minden gyermekének mondom, de különösen a Keresztényeknek, mert a ti terhetek a legnehezebb. Felszólítom azokat a világon, akik hisznek Bennem, független attól, hogy hiszik – e vagy sem, hogy Én ezen Üzeneteken keresztül beszélek hozzájuk.
A Keresztények állandó célpontjai lesznek azoknak, akik Isten Törvényeit meg akarják változtatni, hogy ezáltal azok megfeleljenek a bűnös élvezetek utáni törekvéseiknek és önző vágyaiknak. A Katolikus Egyház most lép be leggonoszabb üldöztetésének történetébe, a feje tetejére lesz állítva, és ki lesz fordítva. A támadást már évtizedek óta kitervelték, és gondosan felépítették. Mennyire sírnak a szentek a Mennyben ezen végzetes események miatt, amelyek olyan sebességgel fognak most kibontakozni, hogy még azokat is sokkolni fogják, akik nem hisznek ezekben az Üzenetekben.
Ezek zűrzavart fognak eredményezni, miközben sok felszentelt szolga tehetetlenné fog válni, mivel minden, ami eddig kedves volt számukra meg lesz kérdőjelezve, és fel lesz borítva. Őket a saját soraikon belül fogják az Én Nevemben megtámadni és megfélemlíteni.
Azokat, akik közületek hűségesek földi Egyházamhoz, arra sürgetem, hogy legyenek éberek és tartsák meg Tanításaimat, ha hűségesek szeretnének maradni Hozzám. Nektek soha nem szabad elfogadnotok semmi mást, mint az Igazságot, amit tanítottak nektek. Ti hamarosan nagyon egyedül fogjátok érezni magatokat, és az Én szegény felszentelt szolgáim szorongatott helyzetbe jutnak az Irántam való hűségük miatt, a Péter által alapított Egyházat pedig ki fogják húzni alóluk.
Mindazoknak mondom, akik a Hagyományokhoz hűséges Keresztények: maradjatok szilárdak, és ne fogadjatok el semmiféle olyan kísérletet, amely hitetek elhagyására ösztönözne benneteket. Félre állítanak majd benneteket és kényszeríteni fognak arra, hogy elfogadására, hogy gyermekeiteket hamis tanokra oktassák, nem Isten tanaira.
Ezek az események most veszik kezdetüket, és Én azért figyelmeztetlek ezekre benneteket, hogy vezesselek titeket. Aki azzal vádol Engem, hogy Én e Küldetésen keresztül arra ösztönzöm a lelkeket, hogy hagyják cserben földi Egyházamat, az nem érti Utasításaimat. Én egyszerűen csak azt kérem tőletek, hogy maradjatok hűségesek Tanításaimhoz, amikor úgy érzitek, hogy kényszerítenek benneteket az Egyház egy új változatának az elfogadására. Ez az új verzió sohasem lesz elfogadható Isten Szemében.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése