2013. január 12., szombat

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - "The Warning"

A tövisek fájdalmát most érezni fogják a vezetők a Katolikus és a Keresztény Egyházakban  
 
2013. január 11. péntek 11:25
Drága szeretett leányom, kérlek, hallj meg Engem és hallgasd, amint feltárom Fájdalmamat. A tövisekkel beborított fejem fájdalmasan össze van zúzva, mivel kétezer évvel a földi Időm után, Keresztre-feszítésem fájdalmát szenvedem el.
Második Eljövetelem ideje nagyon közel van. Senki se kételkedjék azon Ígéretemben, hogy újra eljövök. Senki se kételkedjék abban, hogy ez bármikor bekövetkezhet. Készítsétek fel a lelketeket, mert az idő nagyon közel van. Inkább összpontosítsatok a lelketek állapotára, mint a jólétetek jövőbeli állapotára.
A tövisek fájdalmát most érezni fogják a vezetők a Katolikus és a Keresztény Egyházakban. Ők olyannyira szenvednek, mivel a politikai vezetők olyan tanokat írnak elő nekik, amelyek a fenevad szájából özönlenek.
Figyelmeztetnem kell mindazokat, akik Szavamat támadják, hogy a végidők csatája Isten és a Sátán között most van. Bocsássa meg Atyám nektek vétkeiteket! Árassza ki Irgalmát félrevezetett és csökönyös útjaitokra, melyek mindegyike elnézi a bűnt.
Jelenleg a Töviskorona fájdalma ismétlődik meg, melyet gyötrően a földi Keresztén Egyházamra nyomnak, amint az meg volt jövendölve. Az elutasítás fájdalmát – Szavam, Létezésem, és Tanításaim elutasításáét – nemcsak Én érzem, hanem azok a szegény lelkek is, akik tisztelnek Engem, akik hirdetik Szent Szavamat, és akik szeretnek Engem.
Szívem összefonódik velük a szeretetben és a szenvedésben. Ők ezt azonnal tudni fogják, mert Én most a Szeretet és a Megtérés könnycseppjeinek Kegyelmét adom meg nekik, amikor ők ezt a Keresztes Imahadjárat imáját mondják.
A Keresztes Imahadjárat 93. imája: a Megtérés Könnycseppjei
Ó, szeretett Jézusom, Te közel állsz a szívemhez.
Én egy vagyok Veled.
Én szeretlek Téged.
Én nagyra értékellek Téged.
Engedd, hogy érezzem Szereteted.
Engedd, hogy érezzem Fájdalmad.
Engedd, hogy érezzem Jelenléted.
Add meg nekem az alázat Kegyelmét, hogy méltó lehessek a Mennyei Királysághoz hasonló földi Királyságodra.
Add meg nekem a megtérés Könnyeit, hogy mint igaz tanítványod őszintén felajánljam magam neked, hogy segítsek Küldetésedben minden egyes lélek megmentésében a Földön, mielőtt újra eljössz ítélni élőket és holtakat. Ámen
.
Menjetek, szeretett követőim. Megígérem nektek, hogy megadom a Megtérés Könnyeinek Kegyelmét nektek, úgy, hogy Szentséges Szívemben eggyé váljatok, amikor ezt az imát mondjátok.
Szívem átölel benneteket, dédelgetett és hűséges tanítványaim. Szeretlek benneteket. Én most olyan módon vagyok veletek, melyet nehéz lesz majd letagadni.
Szeretett Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése