2012. december 25., kedd

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - "The Warning"

Szűz Mária: Az a nap, amelyen a Megváltót világra hoztam, megváltoztatta az emberiség sorsát
 
2012. december 24. hétfő, 18:00
Gyermekem, az a nap, amelyen a Megváltót világra hoztam, megváltoztatta az emberiség sorsát.
Ezt a kicsi gyermeket olyan szenvedéllyel szerettem, mint bármelyik más anya szereti a gyermekét.  De volt egy rendkívüli kegyelem is, amelyet a Mennyei Atya adott nekem. Ez a védelem kegyelme volt. Én kezdettől fogva olyan módon védelmeztem Fiamat, mely különbözött a többi védelemtől. Tudtam, hogy Ő volt a megígért Messiás, és ezért nekem egy különleges felelősség adatott, bár fogalmam sem volt annak nagyságáról, melyet ez a felelősség magával hozhatott.
Akkor még nem adatott meg nekem, hogy megértsem: Fiamat, a Megváltót, akit Isten küldött, hogy megmentse az emberiséget a Pokol tűzétől, megölhetik. Küldetésemnek ez a része szörnyű sokként ért engem és a fájdalmamat nem lehet leírni, olyan erős volt.  
Fiamon keresztül szenvedtem, Benne és Vele. Még ma is érzem fájdalmát és szomorúságát, amikor a mai világban nem hisznek Fiam Létezésében. Mint az Üdvösség Anyja, az a felelősségem, hogy segítsek Fiamnak a lelkek megmentésének tervében.
Ez az idő „a vízözön ideje”; a gyors és hirtelen változások ideje. Amint háborúk törnek ki, és amint egy nagy háború a hamuból kialakul, Isten Terve, a maga békés módján kiterjed, hogy Jelenlétének tudata feléledjen a nemzetek és minden emberi faj között.
Gyermekem, hozzád folyamodom, hogy imádkozd el a legszentebb Rózsafüzért, mivel ma sírok. Könnyeim, melyeknek éppen most tanúja voltál, azokért hullnak, akik nem fogják Fiamat elismerni. Azok a Keresztények szomorítják Őt el a legjobban, akik azt mondják, hogy elfogadják Jézus Krisztust, mint Megváltójukat, de megsértik azzal, hogy nem imádkoznak Hozzá.
Az ateizmus terjedése olyan, mint egy rettenetes járvány, mely végigsöpör a Földön. Isten nem merült feledésbe, de Jelenlétét tudatosan figyelmen kívül hagyják. Törvényeit országaitokban betiltották. Templomai nincsenek köztiszteletben.  Felszentelt szolgái túl félénkek, és nem elég bátrak ahhoz, hogy Szent Szavát hirdessék.
A Föld most fizikai és szellemi változásokon fog keresztül menni. A megtisztulás elkezdődött. A csata azok között fog zajlani, akik a gonoszt követik, és Isten Maradék Egyháza között.
Azoknak, akik hűségesek maradnak Fiamhoz, mindig hívniuk kell Engem, szeretett Édesanyjukat, az Üdvösség Anyját, hogy szeretett Fiamnak szentelhesselek benneteket, és hogy megadja nektek a szükséges nagy kegyelmeket. Nektek Jézus Krisztus katonáiként kell felkészülnötök. Fegyverzeteteket erősebbé kell tennetek, mert a ti szerepetek olyan, mint a keresztes katonáé, és nektek nagy kegyetlenséggel és igazságtalansággal szemben kell menetelnetek. 
Menjetek békében, gyermekek, és tartsatok ki a napi imában, hogy az emberiség üdvözítése megvalósulhasson, mivel a változások elkezdődnek.
Minden Atyám Szent Akarata szerint fog megvalósulni, az Ő egyetlen Fia, Jézus Krisztus által. Nektek, gyermekeim, akik a segítségemért folyamodtok, nagy védelmet fognak adományozni nemzetetek számára.
Szeretett Édesanyátok,
Az Üdvösség Anyja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése