2012. június 29., péntek

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK
Mária Julianna által adott üzenete
2012. június 22. Szentségimádáson Jézus:
Drága gyermekeim! Az idő rövid. Térjetek meg! Éljetek szüntelen készenlétben, mert a halál hirtelen jön, de csak azok számára, akik nem várják. Aki várja, vagyis minden erejével Belém kapaszkodik, annak megváltás lesz, minden vágyának beteljesülése. Aki hisz Bennem, és eszi az Én Testemet, ha meghal is élni fog. Annak nincs halál, hanem csak átmenet az örök életbe. Ó, ha mindenki így élne, nem lenne tragédia egy-egy hozzátartozó eltávozása ebből az életből, hanem örömünnep. Együtt ünnepelnének az elhunyttal, aki megérkezett a menny boldogságába.
Gyermekeim, Véremen megváltott kicsinyeim! Így éljetek, és akkor boldogok lesztek a földön és a mennyben is örökre! Higgyetek Nekem! Ne aggódjatok! Minden gondotokat adjátok át Nekem! Bízzatok Bennem, Én Mindenható vagyok. Ha hittel kértek, megtapasztaljátok csodáimat. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Ha ti próbáljátok megoldani gondjaitokat, elrontjátok. Ha Velem együtt cselekszetek, úgy hogy megtartjátok törvényeimet, minden dolgotok sikerülni fog, mert Én viszem diadalra. Azért adtam törvényeimet, hogy megóvjon benneteket az elbukástól, a sátán minden cselszövésétől.
Gyermekeim! Szeressetek Engem úgy, ahogy Én szerettelek benneteket! Adjátok át a lelketeket Nekem! Én megtisztítalak benneteket értetek kiontott drága Szent Véremmel, és akkor nyugodtan várhatjátok a halált, mert az már nem lesz úrrá rajtatok. Csak átlépitek a küszöböt, megláttok Engem, és Velem lesztek mindörökké. Erre áldalak meg mindnyájatokat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
2012. június 23. Szentségimádáson Jézus: "Drága Gyermekeim! Az idő oly rövid, mint egy sóhaj. Készüljetek! Éljetek szüntelen készenlétben, mert olyan idők jönnek, amilyenek még nem voltak. Készüljetek fel minden rosszra. Hirtelen fog bekövetkezni a változás. A rejtekben már minden elő van készítve. De az Én tervem is már öröktől fogva készen áll. Lecsapok rájuk, és megbüntetem őket, akik kezet emelnek rátok. Ha megtérnek Hozzám, akkor a tisztítótűzbe mennek. Ha nem, a pokolba. Ti pedig, akiket áldozatokká tettek, azonnal a mennybe jöttök. Így álljatok készenlétben: rendszeresen gyónjatok, és lehetőleg naponta áldozzatok! Éljetek szeretetben mindenkivel, és az életetek odaadása árán is szeressétek Istent teljes szívetekből! Akkor nem kell félnetek, mert az örök élet csírája bennetek van. Akkor a halálon, mint egy kapun át bementek az örök életbe, ahol vég nélkül fogtok örvendezni Bennem, az örök élet Szerzőjében. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."
2012. június 28. Szentségimádáson Jézus: "Drága gyermekeim! Nagy dolgok előtt álltok. A világtörténelemben még soha nem volt ilyen nagy esemény, ami most következik. Fölfogni nem tudjátok. Már felkészítettelek benneteket. Sokszor elmondtam, hogy életetek legfontosabb cselekedete a megtérés. De ti még mindig nem fogjátok fel, hogy milyen nagy dolog Velem, az élő Istennel való találkozás. Egyházam tanítja, hogy csak tiszta lélekkel szabad járulni a Szentáldozáshoz. Mégis rengeteg a szentségtörés. A Szentírásban benne áll, hogy aki bűnben veszi magához az Én legszentebb Testemet és Véremet, az a kárhozatára veszi. Mit gondoltok, hogy fogtok megállni Szent Színem előtt, ha előtte nem tisztultatok meg a bűnbocsánat szentségében? Ezt mondtam: a szám leheletével elsöpröm a gonoszt. Mit gondoltok ti, akik telve vagytok gonoszsággal, erkölcstelenséggel és fajtalansággal, ti, akik a sátánt szolgáljátok bűnös életetekkel, talán életben maradhattok, ha Engem megláttok? Ti, akik ma is a kezembe és a lábamba veritek a szegeket, és töviskoronát húztok a fejemre, megúszhatjátok számadás nélkül? Mondom nektek: nem. Végtelen irgalmam és szeretetem fogja megmutatni nektek bűnös tetteiteket, amikor úgy fogtok égni, mint a száraz tarló, és nem lesz számotokra más menedék, mint az Én irgalmas szeretetem, amit egész életetekben megvetettetek. A nagy figyelmeztetés az Én dicsőséges visszajövetelemet készíti elő.

Vigyázzatok! Térjetek meg! Legyetek készenlétben, mert tűz által tisztítom meg a világot! Atyám minden embert arra teremtett, hogy szentül éljen. Az életszentség pedig abból áll, hogy szeressétek és engeszteljétek a végtelenül megbántott Istent, a felebarátot pedig úgy, ahogy Én szerettelek titeket, hogy az életemet adtam oda értetek. Értsétek meg végre: nem vagytok a magatokéi. Nagy volt a ti váltságdíjatok. Minden fölösleges szavatokról számot kell adni. Minden percről, amit nem az Én dicsőségemre kamatoztattatok. Az evangéliumi példabeszédben azt mondtam, hogy az, aki elásta az egy talentumot, és nem kamatoztatta, elkárhozott. Miért nem tanultok belőle? Rátok is ugyanaz vonatkozik. Ezt parancsoltam nektek: Hirdessétek az Evangéliumot minden népnek! Ehelyett ti el sem olvassátok, a templomba be nem léptek, és a gyermekeiteket meg sem kereszteltetitek. Úgy nőnek fel, mint réten a fű. Azt sem tudják, hogy van Isten, és örök élet. Hiábavalóságokkal tömitek az agyát, és hagyjátok őket elzülleni. Leányaitok kezébe adjátok a fogamzás gátlót, de eszetekbe sem jut arra tanítani őket, hogy éljenek tisztán, és várjanak a házasságig a nemi élet elkezdésével. Mit gondoltok, mit kaptok mindezekért? Megmondom nektek: ha sürgősen meg nem tértek, elkárhoztok. Az örök tűz emészt majd benneteket. Türelmem nem végtelen. Az igaz, hogy hosszan tűrő vagyok, de gondoljatok arra, hogy egyszer meghaltok, és akkor számot adtok egész életetekről. Az időről, amit elfecséreltetek. Az alkalmakról, amiket elszalasztottatok. A kegyelmekről, amelyeket megvetettetek.

Gyermekeim! Az idő, a haladék lejár. Már itt az óra, amikor meglátogatom ezt a földet. De mielőtt lejönnék, megtisztítom. Ilyen mocskos, bűnökkel teli földre nem teszem a lábam. Tisztuljatok meg, akkor nincs mitől félnetek! Akkor irgalmas szeretetemmel fogtok találkozni, és élvezni fogjátok az Én békémet mindörökre. De ha továbbra is elutasítjátok figyelmeztetéseimet, mindörökre el fogtok veszni. Nem lehet kétfelé sántikálni. Leleplezem a képmutatókat. Kettéválasztom népemet. Istennel, vagy Isten ellen. Nem tűröm tovább, hogy gúnyt űzzetek Belőlem. Ma is ugyanazt szenvedem tőletek, mint amikor leköpdöstek, arcul vertek, kigúnyoltak és tövissel koronáztak. Vigyázzatok, mert minden bűnért nagyon de nagyon meg kell szenvedni. Az ég és a föld elmúlik, de az Én Igéim soha el nem múlnak, hanem minden szavam beteljesül.

Vigyázzatok! Vegyétek komolyan figyelmeztetésemet, amelyet azért mondok, mert nagyon szeretlek benneteket, és nem akarom, hogy örökre elvesszetek! Nagyon nagy események előtt álltok. A történelemben még soha nem voltak ilyen dolgok. Eljövök megítélni a földet, és szám leheletével elsöpröm a gonoszt. Megtisztítom ezt a világot. Megkötözöm a sátánt, és visszataszítom a pokol tüzébe. Akkor eljön a földre a béke korszaka. Az igazak fognak uralkodni. A kereszténység soha nem látott diadalra jut. Mindenki az Én Nevemet fogja magasztalni, és az Én dicsőségem fogja betölteni a földet. Az emberek szeretetben és békében fognak élni egymással. A menny leszáll a földre, és boldogsága betölti. Népemmel leszek, és ők dicsőíteni fognak Engem. De ezt csak a jól érik meg. A gonoszok kipusztulnak, és az örök tűzre jutnak.

Gyermekeim! Ha boldogok akartok lenni, térjetek meg még ma! Ne halogassátok, mert nincs halogatni való idő. Ha ti megtértetek, térítsétek meg a környezeteteket: gyermekeiteket, házastársatokat, szomszédaitokat és munkatársaitokat! A mennyben mindenki azzal dicsőít meg Engem, hogy mennyi lelket mentett meg az üdvösségre. Munkára fel! Tegyetek tanítványaimmá minden népet! Így dicsőítsétek meg Nevemet! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Gyermekeim! A menny és a föld összes pompája nem ér fel az Én dicsőségemmel, amelyet az Atya Nekem adott öröktől fogva. Én ezt a dicsőséget hagytam el, amikor leszálltam az emberi nem iránt való szeretetemből a földre, hogy nélkülözéseim és súlyos szenvedéseim árán üdvözítsem. Ők mégis az anyagi javak után törik magukat. Rólam tudomást sem vesznek. Ó, hogy fáj ez szerető Szívemnek!!! Legalább ti, maroknyi nyájam, szeressetek viszont, és engeszteljetek Engem a világ tengernyi bűnéért! A ti imáitokra még sok lélek üdvözül. Ne hagyjátok abba az imát és az engesztelést! Soha nem látott szüksége van erre ennek a bűneiben fetrengő világnak. Ti vagytok a föld sója, a világ világossága. Ha a só ízét veszti, kidobják, eltapossák. A ti feladatotok a szüntelen ima, és az életszentség. Tetteitekkel és életpéldátokkal hirdessétek tanításomat! Váltsátok tettekre az Evangéliumot! Ha valaki rátok néz, Engem lásson bennetek! Az Én szavaimat közvetítsétek! Így egyengessétek, készítsétek az utat Előttem, mert hamarosan visszajövök megítélni a világot. Várjon Engem a föld minden lakója szüntelen készenlétben! Így dicsőítsétek meg Nevemet! Így adjatok hálát értetek elszenvedett kereszthalálomért! Akkor elnyeritek az örök üdvösséget. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Drága kislányom! Nagyon szeretlek. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit készítettem neked. Légy jó mindhalálig! Neked csak szeretni szabad. Arról ismernek meg, hogy Hozzám tartozol, ha mindenkit szeretsz. Hamarosan megtérsz Hozzám, Akit úgy imádsz és szeretsz. Készülj! Soha nem látott boldogságba és dicsőségbe viszlek. Szépségem, gyönyörűségem elragadó. Az egész örökkévalóságon át nem fogsz tudni betelni Velem. Elfoglalod helyedet, amelyet Atyám végtelen szeretetében készített neked. Már most adj érte hálát! Naponta többször is imádkozd el a Te Deumot! Ha majd országomban leszel, meglátod felmenőidet. Mindazokat, akiket ismertél, és azokat is, akiket már nem ismerhettél, mert nem éltek, amikor te megszülettél. Köszönetet fogsz mondani nekik az élet átadásáért. Azért, hogy megszülethettél, Engem szolgálhattál a földön, és elnyerted az örök életet. Igen. Ahhoz, hogy üdvözüljön valaki, előbb meg kell születnie a földre, és ez az ősök közreműködése nélkül lehetetlen. Így rendelte Atyám, hogy két ember szeretetéből szülessenek az utódok. A legnagyobb ajándék az élet, mert ez az örök élet alapja. Ha valaki nem fogan meg, vagy nem születik meg, akkor az az ember nincs. Így nem is üdvözülhet. Ezért kérlek benneteket, vállaljátok a gyermekeket, akikkel megajándékozlak benneteket! Adjátok tovább az életet, mint ahogy nektek is tovább adták. Az élet Isten ajándéka, és a gyermek is. Azért, mert Istennek örök terve van minden egyes emberrel. Szentté akarja tenni már itt a földön, és meg akarja ajándékozni az örök élettel. Atyám helyet készített minden megfogant embernek a mennyben. Az egyén szabad akaratából fakadó döntésén múlik, hogy elfoglalja-e a mennyben az öröktől fogva neki készített gyönyörű helyet. Ezért parancsoltam meg tanítványaimnak, és rajtuk keresztül minden megkeresztelt embernek: tegyetek tanítványaimmá minden népet! Mert azt akarom, hogy megismerjenek és megszeressenek, és Általam üdvözüljenek. Ezért szálltam le a mennyből a Szent Szűz méhébe. Ezért haltam kínhalált a keresztfán. Mindenkit munkatársammá fogadok, aki elfogadja meghívásomat. Csak rajtatok múlik. Ó, ha tudnátok, milyen nagy jutalmuk van a szenteknek a mennyben, mind szentül élnétek! Törekedjetek az életszentségre, amely a tökéletes szeretet megélése! Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."

2012. június 28. Szentségimádáson Jézus: "Ezt üzenem X-nek: Tartson ki! Ajánlja fel ezt a kellemetlenséget és munkát a gyermekei üdvösségéért az Én kínszenvedéseim örök érdemeivel egyesítve Szent Édesanyám hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által! Odaát nagyon fog örülni ennek a kellemetlenségnek. Sok lélek lesz a gyümölcse."
2012. június 28. Szentségimádáson Jézus: "Ezt üzenem X-nek: A fia jó helyen van. Amikor a lelke kirepült a testéből, és lepergett előtte egész élete, annak örült a legjobban, hogy élete végén egyre buzgóbban követett Engem. Ez tette lehetővé, hogy üdvözüljön. Most még a tisztítótűzben van. Imáid sokat segítenek rajta. Folytasd az imákat, és ajánld fel a Szentmiséket is érte! Akkor hamarosan kiszabadul, és közbenjár a testvéréét, és értetek. Imádkozz sokat az idősebb fiadért! Hamarosan érted jövök, és örökké együtt lesztek. Ne sírj! Ne búslakodj! Örülj, hogy a fiad már jó helyen van. Megszületett az örök életre. Szüntelen örvendezz Énbennem, mert végtelenül irgalmas és szerető Isten vagyok! Megváltó, Aki üdvözítem a népeket. Megáldalak téged és szeretteidet az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése