2012. február 25., szombat

Egy amerikai pap az MDM üzenetekről

Szeretnék tagja lenni az internetes imacsoportnak…Nevem J. atya, amerikai római katolikus pap vagyok Amerikából…4 hónappal ezelőtt rábukkantam az Isteni Irgalmasságról nevezett Mária általi üzenetekre, és tudom, hogy ezek hitelesek, mert az elmúlt 30 évben számos múltbéli jelenést vizsgáltam, és ezek betetőződése azoknak…Nagyon áldottnak érzem magam, hogy megkaptam a kegyelmet, hogy megértsem és higgyem, hogy ezek az üzenetek örök életem javára, és sok más lélek üdvösségére vannak.
Isten áldjon meg minket az Ő mindannyiunk iránt érzett, örökké tartó Szeretetével – J. atya
http://ima.blogger.hu/2012/03/11/egyetemes-rozsafuzer-marcius-16-marc-23-es-marc30-aprilis-6-nagypentek-es-aprilis-13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése