2011. december 21., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

 Azok a bűnösök, akik Hozzám fordulnak, azonnal kegyelmet találnak

2011. december 20. kedd, 20.30
Legdrágább szeretett leányom, miért érzik Gyermekeim oly elhagyatottnak magukat a világban éppen most?
Miért esnek kétségbe a bánattól, a fájdalomtól és a magánytól, mikor mindössze annyit kell tenniük, hogy bizalommal Hozzám fordulnak, az ő Jézusukhoz, hogy megvigasztalhassam őket?
Mindegyiküknek Hozzám kell fordulniuk, és Tőlem kell segítséget kérniük. Én válaszolni fogok minden egyes imára. Egyetlen egy kérés sem lesz figyelmen kívül hagyva, és imáik Szent Akaratom szerint meghallgatásra fognak találni.
Olyan sokan elfelejtik, hogy amikor Hozzám fordulnak, Én folyamatosan ott állok mellettük.
Minden lélek a földön nagyon értékes Számomra.
Bárcsak megértenék, hogy milyen nagy örömet jelent Számomra, amikor Hozzám fordulnak segítségért.
Még nagyobb örömet és boldogságot jelent Nekem az, amikor a bűnösök kérnek Engem, hogy bocsássak meg nekik, és bűnbánatot gyakorolnak.
Ezek azok a lelkek, akik azonnal kegyelmet találnak (Istennél). Mondd meg nekik, hogy sosem szabad félniük Hozzám fordulni, mert Én mindig irgalmas vagyok.  A megkönnyebbülés, amit ezután érezni fognak, maga a kegyelem, amellyel eltöltöm a meleg, őszinte szívűeket.
Ez az az időszaka az évnek, amikor Irgalmam a leginkább kiárad az egész világra. Hát forduljatok Hozzám most erőért és a szükséges kegyelmekért, amelyek segítenek nektek elviselni megpróbáltatásaitokat a világban.
A ti Jézusotok,
Az Emberiség Megmentője és Megváltója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése