2011. november 6., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Isten, az Atya – Utolsó felhívás az ateistákhoz


2011. november 5. szombat, 13.00
Leányom, az emberiségnek most meg fog mutatkozni az Én Irgalmasságom keze, mivel Fiam érkezése a küszöbön van.
Mindazon összezavarodottságban lévő meggyötört léleknek azt mondom, helyezzétek bizalmatokat Belém, Istenbe, az Atyába. Én, aki szeretettel és könyörülettel teremtettelek mindannyiatokat, szeretném megmenteni minden egyes drága gyermekem.
Nem akarom elveszíteni egyikőtöket sem, azokat sem, akik gúnyosan mosolyognak Rajtam. Készüljetek fel a legnagyobb ajándékra, mely elő van készítve számotokra. Meg fogom akadályozni a sátánt abban, hogy elragadjon benneteket, ha meg fogjátok ezt engedni Nekem. Nem tudlak kényszeríteni benneteket, hogy elfogadjátok ezen Irgalmasság Cselekedetet. Ami elszomorít, az az, hogy sokan közületek el fogják utasítani az Én Irgalmas kezem. Nem lesztek elég erősek. Mégis, mikor tanúi lesztek az igazságnak, ahogyan az a Nagyfigyelmeztetés során feltárul előttetek, meg fogjátok azt ragadni, mint egy mentőövet.
Kérnetek kell Tőlem az erőt, hogy lehetővé tegyétek, hogy megmentselek benneteket az örök kárhozattól. Még egyszer utoljára, elsősorban az ateistákat szólítom (hívom).  Ne utasítsátok el az igazságot, mikor az bizonyított számotokra. Ha azt teszitek, Számomra örökre elvesztek.
Isten, az Atya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése