2010. augusztus 6., péntek

Isteni pecsét Magyarország felett 2010. 06. 10.

Egy gyertya fénye tükröződik a lelkemben. Imádság hangjait hallom mindenfelől. Sok lélek szólítja a Szűzanyát.

Kegyelemért, irgalomért kiáltanak. „Most segíts meg, Mária!”

„Boldogasszony anyánk, miért hagytad el-e nemzetet, a te országod?”
A Szűzanya szomorúan hallgatja a hozzá küldött keserű fohászokat.
Könnyei hullanak gyermekeiért.
Nem szóltam- e néktek, hogy figyelmezzetek az égi szóra? Üzenetet küldtem annyi látnokom által! Áhítattal borultatok lábaim elé, mert ők is ezt tették. Kerestetek Engem, de csak akkor, ha megnyilvánulásomnak jeleit a világban egyértelművé tettem. Hittetek nekem, de csak akkor, ha beteljesedtek figyelmeztetéseim felettetek.
Aki mégis hittel fordult szavaimhoz, áldást és változást hívott-e világra.
Várjátok, hogy segítsek! Várjátok, hogy Fiamat, az Ő kegyelmében hozzátok vezessem. Miért nem ti léptek, és cselekedtek Őfelé? Milyen jeleket vártok még Tőle, ami meggyőzi lelketeket? Ő az, aki jelet küldött néktek, magyarok! Én népem, miért nem értitek szavát?
Alig hogy felkel a Nap felettetek, hogy fényével utat mutasson, de a távolban viharfelhők gyülekeznek, hogy eltakarják melegét. Alantas, sötét erő mely álnok módon országotokra támad. Még nem látjátok, de közelít! Előre küldi siserehadát, hogy pusztítsanak, romboljanak, ellentétet szítsanak. Vigyázzatok! Alantas ellenség jelenik meg országotok felett!
Fiam egyértelművé tette jelenlétét eme nemzet felett. Láttátok a jelet. Szent arcát megformázták a Föld elemei, hogy tudjátok, ki az Úr mindenek felett! Mutatja néktek az elkövetkezőket. Fiam, Krisztus arca nyílt felszólítás arra: „Én itt vagyok!  Jogos királyságomat a Föld felett átveszem.”
E nemzet lesz színtere a sötétség tombolásának az Ő nevéért. Ti még nem értitek! Jeleket küldött néktek, hogy készüljetek! Meg kell vívnotok a csatát a sötétség tomboló erejével! Csapás csapást követ majd, mert pusztulást mondott a sátáni erő e nép felett. De bízzatok! Égi kezek kegyelme veletek lesz, csak higgyetek! Higgyetek Fiam szavának, akaratának! Higgyetek a szeretet erejében és hatalmában a gonosz felett!
Anyai szívem fáj gyermekeimért. Csak akkor segíthetek, ha Hozzám méltón fordultok. Koronás fők hódolnak majd előttetek, hogy Hozzám közelebb lehessenek. Hirdetem népemnek a világ minden tája felett: Hozzám jöjjetek! Anyai szívemnek fénye védelmez benneteket. Hitetek ereje előszólít Engem. Láthattok, mert mint patrónátok, örök édesanyátok, királynőtök, jelenlétem az ellenség előtt láthatóvá teszem!   Ki az, ki ezen országért kiáll, és eltapossa a kígyó fejét felettetek. Fiam akarata ez, hogy e világ lássa meg édesanyja erejét, mert az idő elérkezett. Fiam megjelölte nemzetem arcképével, elpecsételte azt, hogy örök királyságának ékkövévé tegye. Készüljetek hát! Mert innen indul el, és itt kezdődik el a fény és sötétség első nagy csatája, melyet Én vívok meg értetek! Fiam oltalmával, támogatásával, a Királyok Királyának hatalmával.
A tisztító erők útnak indultak minden égtáj felett. Sötétség démoni ereje szabadul fel a Föld mélységeiből, hogy pusztítson, romboljon és öljön. De ti ne féljetek! Angyalok seregei harcolnak értetek. Fiam minden ígérete és oltalma gyermekeivel van, csak legyen hitetek!
Kiszabadul a korszakok gonoszsága a végső csatára a Föld testéből, hogy felsóhajtva lerázza igáját magáról, és megtisztult szépségében ragyogjon az Atya ékköveként.
Bizonyságot teszek e nemzet előtt, hogy imáitok az égig szálltak! Ragyogjatok hát, fény gyermekei! Erősítsetek, és a kígyó feje porba hull, e nemzet örök dicsőségére Isteni Atyátok előtt!

Szűzanya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése