A homoszexuális szélsőséges, Benjamin Ledig a közösségi médiában felháborító "táncot" mutatott be a párizsi Saint-Paul-Saint-Louis templom oltára előtt február 16-án (lenti kép).

Miután mocskos műsorának vége lett, Ledig "halálos fenyegetések" "áldozatának" állította be magát.

A február 21-i tévéműsorban Touche, a keresztényüldöző beismerte, hogy eredeti állításai, miszerint "a homofóbia ellen lépett fel", hazugságok voltak.

"Nem azért csináltam ezt a videót, hogy a homofóbia ellen harcoljak, ahogy múlt pénteken mondtam. Egyszerűen csak megkértek, hogy ezt mondjam, hogy megmagyarázzam, miért tettem ezt. És akkor elmondtam ezt a történetet a homofóbiáról, de ez nem igaz".

Az istenkáromló soha nem kért bocsánatot az istenkáromlásáért. Így Ledig áldozatainak kellett ezt megtenniük: Több száz fiatal hívő térdelt le február 22-én a Saint-Paul-Saint-Louis előtt, himnuszokat énekelve (videó lent) és imádkozva.

https://gloria.tv/post/j1qrFQJEFBNU4TKVgMLs2SGjo