2022. január 26., szerda

Isten szemével

2022.01.04.

1.

A TV-ben mondták: 2021-es év nehéz volt.

Hang: Ez még nehezebb lesz.

Kép: Mintha sötét alagútba mennénk be, a 2022-es évbe.

Jézus: Drága kislányom, a sötét alagút az emberiség előtt álló megpróbáltatásokat jelenti. Most fordultok be ebbe a sötét alagútba.

2.

Egy üzenetben olvastam: Készüljünk, 2022. július végéig bezáródó időtartamban lesz többek között a Nagyfigyelmeztetés is.

Gondolat: De az Egyház eseményei még nem tartanak ott.

Érzés: A közelgő magyar választások is döntő események lehetnek ebben a történetben. Valahogy sántít ez a kijelentés, hogy a Nagyfigyelmeztetés ebben az időtartamban lesz, holott az Úr nem így szokta közölni.

Jézus: Logikusan gondolkozol, mert még nem érett meg az idő a Nagyfigyelmeztetésre. Egy biztos támpont van számotokra, hogy amikor kötelezővé teszik az egész világon a vakcinát, akkor lesz a Nagyfigyelmeztetés, mint egy nagy mentőöv.

3.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: A teremtmények ragaszkodnak a saját ízlésükhöz, így Ő kénytelen Magában tartani az ajándékait. Amikor Isten adja a kegyelmi ajándékait, egy ízlést formál a lélekben, végül az ember az ajándékhoz ragaszkodik, nem pedig az Ajándékozóhoz. Ez sérti Istent, mert az ajándékokat úgy kell fogadni, hogy Isten ízlése szerint van. Úgy kell felhasználni azokat, hogy jobban szeressük Istent, és készen kell állnunk arra, hogy feláldozzuk a Szeretetnek.

Gondolat: Nagyon elgondolkodtató, ügyelnem kell nekem is arra, hogy ne ragaszkodjak pl. az üzenetek leírásához, ha az Úr mást vár el tőlem, vagy meg akarja vonni tőlem ezt a kegyelmet.

Kép: Fény.

Jézus: Aki jobban szereti a karizmákat, amit Istentől kapott, mint Magát Istent, az nagyon messze van az alázattól. Hajlamos büszkélkedni ezekkel az ajándékokkal, és gyakran felsorolni ezeket mások előtt. Az aztán úgy végződik, hogy megvonják tőle ezt a nagy kegyet. A szívetekben választottjaim Én foglaljam el az első helyet, ne a feladat, ami kiemel titeket az emberek közül. Tudjatok megválni az ilyen ajándéktól, hogy ha el akarom venni tőletek.

4.

Kép: Koszorú, melyet ezüst színű virág díszít.

Jézus: A bűnökkel terhelt gyermekeim töviskoszorút nyomnak a fejembe. Te viszont ezüstkoszorúval díszítesz, melyben a virágok a te jócselekedeteidet fejezik ki.

5.

Érzés: Nem tudom felhasználni mindazt a kegyelmet, amit az Úr ad nekem.

Gondolat: Kérem az Urat, Ő csepegtesse belém mindazt, amire szükségem van.

Jézus: Beborítottalak kegyelmeimmel, egyedül nem lennél képes felhasználni azokat. De ne aggódj, Én tudom, hogy mikor és mennyit használj fel ezekből. Ez csak az Én segítségemmel megy.

6.

Olvastam: Kézirat a Purgatóriumból: Egy elhunyt francia szerzetes nővér lelke felkereste egy földön élő rendtársát. Arra kérte a földön élő nővért, minél gyakrabban menjen Szentségimádásra, és ő vele megy. Ő is kap így enyhülést az Oltáriszentségben lévő Jézustól.

Gondolat: De ha minden szenvedő lelket hívok a Purgatóriumból, amikor Szentségimádásra megyek…

Kép: Még ha fizikailag egyedül is vagyok a Szentségimádáson, a lelkek sokasága van a kápolnában, be sem férnek. Felül, alul, oldalról, mindenhonnan az Oltáriszentség felé fordulnak.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Mindig mondogatom nektek gyermekeim, hogy csak kérjetek, és kaptok. Mégis oly kevesen kérnek. Te nemcsak egy léleknek segítesz a tisztuló lelkek közül, hanem egy egész tömegnek, mert oda hívod őket magad mellé a Szentségimádáson. Látod, ezzel az egy gondolatoddal sokat tudtam adni neked, és te örömet szereztél a lelkeknek és Nekem.

7.

Olvastam: Kézirat a Purgatóriumból: Az elhunyt szerzetes nővér lelke mondta a földön él rendtársának: „Isten azt akarja, hogy jó tanácsaival és példájával sok lelket mentsen meg. Ha viselkedésével akadályozza, egy napon minden lélekről számot kell majd adnia, akiket megmenthetett volna”.

Gondolat: Meg kell próbálnunk másoknak jó példát mutatni, jótanácsot adni, ha tudunk. Amikor választás elé kerülök másokkal való viselkedésemmel kapcsolatban, gyakran eszembe jut, mi a különbség, ha az illető rendelkezésére állok, vagy nem. Olykor sok múlik rajtam.

Jézus: Minden engesztelőmnek azt tanácsolom, hogy ne menjenek el olyan felebarátok mellett szótlanul, akik bűnben élnek. Figyelmeztessétek őket, és mutassatok példát nekik. Ne engedjétek a panaszkodóknak, hogy belecsússzanak az ítélkezésbe és rágalmazásba, világosítsátok fel őket, hogy ilyesmiért komoly büntetés vár rájuk a tisztítóhelyen. Így sok lelket menthettek meg itt a földön.

8.

Olvastam: Kézirat a Purgatóriumból: Az elhunyt szerzetesnővér lelke mondta: „Azt, hogy nem láthatjuk a Jó Istent, az maga a mártíromság, nagyobb, mint a Purgatórium tüze”.

Gondolat: Azon töprengtem, milyen lehet a földi ember vágyakozása az Úr után hozzájuk képest.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Te azért nem tudod túlszárnyalni a szenvedő lelkek vágyakozását Irántam, mert te még nem találkoztál Velem szemtől szembe.

9.

Hang: Angyalaim veled.

Kép: Jobbra fordulva haladok előre, angyalok vannak körülöttem.

Jézus: Az angyalokat azért teremtette Atyám, hogy mint legtisztább testetlen lények imádják és dicsőítsék a Szentháromságot, és oltalmazzák és szolgálják az embereket a földön, a tisztítótűzben, és a Mennyben.

2022.01.11.

1.

Az erényekről gondolkodtam.

Kép: Futok Jézus után jobbra, de Ő eltűnik a szemem elől, oly gyorsan száguld. Megállok elkeseredetten a sikertelenségem miatt. Majd látom, Jézus mellettem van, és velem együtt halad előre.

Jézus: Aki követ Engem az erények területén, az a legjobb úton jár. Mivel te futsz Utánam, egyre szelídebb, alázatosabb, áldozatosabb leszel, és nő benned az Istenszeretet és felebaráti szeretet. Ne csodálkozz, ha nem tudsz utolérni, mert az embernek lehetetlen, de az Én segítségemmel mindent el tudsz érni.

2.

Egy lelki testvérrel beszéltem a jövőbeli események kronológiájáról.

Érzés: Képtelenség mindenre fizikailag felkészülni.

Gondolat: Mindezt az Úr kezébe helyezem, mert sem követni nem tudom az események egymásutániságát, sem a problémákat nem tudom megoldani. Inkább nem kutatok az Úr mély titkaiban, ami valójában nem rám tartozik. Én csak szeretni akarom Őt fenségében, és úgy akarom rábízni magamat az Úrra, mint annak idején a Szűzanya tette.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Engesztelő gyermekeim közül egyesek túlságosan kíváncsiak, hogy mi fog történni a jövőben a várható események alatt. Látni szeretnék saját sorsukat és az egész emberiség sorsát. Te kislányom, bölcsen gondolkozol, mert nem kutakodsz a jövő után, és nem rettegsz és félsz a bekövetkező szorongattatásoktól. E helyett inkább gyakorolod az Irántam érzett szeretetedet, és próbálod tökéletesíteni egyre jobban a lelkedet. Olyan vagy, mint a gyermek, akinek még nincs múltja, a jövő távolinak tűnik számára, nem foglalkozik vele, csak a jelennek él. Szeretném, ha minden teremtményem gyermekként gondolkodna.

3.

A tisztaságra, és Jézus közeli családtagjaira gondoltam.

Hang: Boldogok a tiszták.

Jézus: A tisztaság olyan erény, amely nélkül nem létezik szentté válás. Szűz Mária, az Én Édesanyám a legtisztább és legédesebb alkotása Atyámnak. Még az eredendő bűn sem volt Benne. A legbölcsebb dolog a tisztaságban Őt követni. Nevelőatyám, Szent József az ő gondoskodó családszeretetével, a betegekért való közbenjárásával, a haldoklókért való könyörgésével gyönyörű példája a teljes tisztaságnak. Mit is jelent a tisztaság? Állandó törekvés Isten parancsainak a betartására. Nemcsak a 6. parancsolat, hanem az egész Tízparancsolat betartására. Nehéz elérni a tisztaságot, mert ellenségem sokat kísért benneteket. Ugye tapasztaltad már, hogy milyen boldogság számodra, ha sikerül legyőzni a kísértést, és nem lesz bűn belőle. Ez egy lelki győzelem. A tisztaság békét ad az ember szívének. Bárhogy tombol körülötte az élet, bárhogy sértegetik a tisztaszívű embert, lelke nyugodt marad, és tekintetét az Égre emeli. Tehát, boldogok a tisztaszívűek.

4.

Olvastam: Kézirat a purgatóriumból: A szentáldozás előtt legyen az embernek szeretetcselekedete, szeressen nagyon.

Gondolat + Érzés: Ha szeretetcselekedetet gyakorlunk, a lelkünk nagyobb szeretettel van teli.

Jézus: Ha valami jót tesztek a szentáldozás előtt, akkor bensőségesebb szívvel tudtok Engem magatokhoz venni. Hiszen öröm járja át a bensőtöket, amiért ajándékot hoztatok Nekem, az Úrnak.

5.

Olvastam: Kézirat a purgatóriumból: Kezdjen az ember minden napot úgy, mintha még semmit nem tett volna.

Gondolat: Úgy lenne jó minden cselekedetet tenni, mintha ez lenne az első jócselekedet, amit tettünk az életünkben.

Gondolat: Én az Úrra bízom azt, hogy Ő tartsa számon, hogy mit teszek, mert ha én tartanám számon, könnyen megeshet, hogy verném a mellemet, hogy milyen jó vagyok, közben az Úr könnyen elém tarthat egy listát, hogy: az igaz, hogy ezt meg azt megtettem, de nézzem, mennyi lehetőségem lett volna más jócselekedetre, de mind elmulasztottam.

Kép: Az Úr Jézus arca, de mintha bepirosodott volna.

Hang: Én nem mondanék neked ilyet.

Jézus: Én egyetlen jócselekedetedet sem felejtem el. Mindent számon tartok. Az a helyes magatartás, hogy semmi jóról, amit teszel, nem írsz listát. Hiszen ezek ott vannak a Szívemben. Neked nem kell ezzel törődni, mert ha folyton ezekre gondolnál, a hiúság bűnébe esnél. Veregetnéd a válladat, hogy te milyen jó vagy. Ezzel agyoncsapnád az összes jócselekedetedet.

6.

Kép: Valaki arca, gondolkodva. Lefelé néz Dél-Nyugat felé, kezét a fejéhez emelte.

Hang: Gyönyörűszép testet.

Jézus: Ahogy végig nézek teremtményeimen, vannak köztük testi hibások, betegek, megöregedettek, és arra gondolok, hogy majd a feltámadáskor milyen gyönyörű testet fognak kapni, amivel örökké élhetnek a Mennyben.

7.

Hang: A csodák hullámain ülsz te.

Jézus: Ti emberek hajlamosak vagytok arra, hogy mindent magától érthetőnek és természetesnek lássatok, ami rátok jellemző. Például, hogy láttok, hallotok, egészségesek vagytok, épnek születtetek, van hitetek és szerető családotok. Pedig ezek mind csodák, amit Tőlünk, Égiektől kaptatok. Te pedig kislányom, ahogy mondom, „a csodák hullámain ülsz”. Nem elég, hogy mindened megvan, nem vagy hajléktalan, van fedél a fejed fölött, hanem különleges szellemi ajándékokkal halmozott el Szentlelkem.

8.

Kép: Én, jobbra fordulva, másoknak teszem a koronát a fejére.

Jézus: Ez a kép nem Tőlem való. A gonosz hiúvá akar tenni téged. Isteni tulajdonsággal hamisan fel akar ruházni.

9.

A szentmisén a pap az Evangéliumban azt olvasta, amikor Keresztelő Szent János megkeresztelte Jézust a Jordán folyóban.

A pap mondta: A galambot azért választották szimbólumként, mert az állatvilágban a galamb ragaszkodik a párjához a legjobban.

Kép: Egy nagy fehér galamb valakit szárnyával teljesen átölelve beborít.

Jézus: A keresztelésemkor a galamb Atyám Irántam érzett nagy szeretetét fejezi ki.



2022.01.18.

1.

Olvastam: Egy amerikai személy az üzenetekből összefoglalt dolgokat, hogy mik következhetnek a szorongattatás idején. Többek között megemlítette, hogy a garabandali Csoda és a Jel a Nagyfigyelmeztetés után 6 héten belül kellene, hogy megtörténjen, kivéve, ha az Égiek másképp nem rendelkeznek, és szólnak Conchitának ez ügyben, csak azért, mert utána ki kell dobni minden műszaki cikket: telefont, TV-t, rádiót, stb. A maradék Egyház tagjai úgynevezett Máriás Hadsereg tagjai lesznek, kiknek különböző lesz a feladatuk. Egy része a menedékhelyeken fog imádkozni, kisebb részük a külvilágban fognak tevékenykedni. Isten Igéjét fogják hirdetni, menteni fogják a lelkeket, gyógyítani, vigasztalni a haldoklókat, stb.

Jézus: Már annyiszor mondtam nektek, hogy ne kutassátok folyton a jövőt. Különösen azt, hogy konkrétan mi fog történni. A lelketek állapotával törődjetek.

2.

A híradóban bejelentették, Ausztriában február 1.-étől kötelező oltást vezetnek be. Nagyon megrendültem, félelem fogott el, mert ahogy hallottam, a magyar kormány példát vesz az osztrákoktól.

Gondolat: Valószínűleg az Úr azért engedi meg ezt ilyen hamar, mert nagyon eltávolodtak az Istentől. Évekkel ezelőtt ünnepelték a szakállas „énekesnőt”. A bécsi katedrálisban az osztrák bíboros engedélyével koncerteket tartottak, melynek tagjai az áldoztatórácson ugráltak, emberi koponyát raktak az áldoztatórácsra, félmeztelenül ugráltak, ördögi ruhába öltöztek, és az Úr feszületét lóbálták, mint egy közönséges tárgyat. A homoszexuálisokat is támogatják.

Gondolat: Magyarországon akkor mi a helyzet? Itt Magyarországon nem hallottam, hogy ilyen mértékben megszentségtelenítettek volna katedrálisokat. Másodsorban, migránsok másszák át a kerítést éjnek idején puskával a kezükben. Nő a harc a külső és belső ellenségekkel.

Kép: Egy hatalmas nyomás, prés ereszkedik Magyarországra, ezt néhányan tartjuk vissza nyújtott kézzel, minden erőnkkel. De a prés mind jobban és jobban ereszkedik lefele, végül a saját testünkkel védjük Magyarországot.

Gondolat: Kegyelmet kérek a magyarok számára az Úrtól.

Hang: Megvédelek ettől.

Jézus: Tudom, hogy számotokra ijesztő és félelmetes, hogy ilyen gyorsan beindulnak a szorongattatások. Ez a kötelező oltás a bevezető része a tisztulásotoknak. Gondolj a magyarok káromkodásaira, abortuszaira, állandó marakodásaikra, hitetlenségükre, és megérted, hogy eljött az ideje a tisztulásnak. Ti engesztelők érintettek lesztek ezekben az eseményekben, hogy keresztjeiteket felajánlva hitetlen honfitársaitokért sok-sok lelket mentsetek Nekem. Ti fogjátok megmenteni a kereszténységet Magyarországon. Én állandóan veletek leszek. Nincs okotok félelemre. Aki Atyám pecsétjét viseli a lelkén, azt nem fogják beoltani, bármennyire kötelező lesz. Ha mégis valakin erőszakot gyakorolnak, azt egészen érvényteleníteni fogom. A többséget elrejtem a menhelyeken.

3.

Olvastam: Kézirat a Purgatóriumból: Akármilyen nagy szent is valaki itt a földön, mégis részben megmarad az ő szabad akarata, és a szerint cselekszik.

Gondolat: Hogyan tudnék még jobban lemondani a saját akaratomról?

Jézus: Ha bármikor valami döntés előtt állsz, ne hamarkodd el, hanem kérdezd meg Szentlelkemet, hogy így, vagy úgy tegyél. Így, jobban bele fog olvadni az akaratod az Enyémbe.

4.

Érzés: Negatívan hatnak rám a veszekedések, még ha kívülállóként is szemlélem az eseményeket. Többször megesik, hogy még ha nekem is van igazam, inkább vállalom, hogy alul kerekedjek a lelki béke miatt.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Ha a vita arról szól, hogy állást kell foglalni a helyes és helytelen, a jó és a bűnös cselekedetek között, akkor határozottan állást kell foglalnod az Én igazságaim mellett. De ha lényegtelen dologról van szó, ami nem érinti a hit kérdéseit, csak beszélgetés és vitatkozás valami világi témában, akkor hiába látod jobban a dolgot, engedned kell, mert csak így érezhetsz békét a lelkedben.

5.

Nézeteltérésem volt valakivel. De mivel azt tapasztaltam, hogy a másik fél annyira ragaszkodik felfogásához, jobbnak tartottam nem vitatkozni vele, és elhallgattam.

Jézus: Kislányom, akit nem lehet meggyőzni, mert annyira elkötelezett a saját gondolkodásának, azzal nem érdemes vitatkozni. A leghelyesebben jártál el. Még harag is lehetett volna belőle.

6.

Arról volt szó, hogy az Úr formálja a szívemet.

Jézus: Mivel gyakran megbántanak, megaláznak, egy tulajdonságot fejlesztek ki benned, mégpedig az ellenségszeretetet.

7.

Gondolat: Azzal is befolyásoljuk, vagy alakítjuk a túlvilági életünket, hogy mi az érdeklődési körünk. Ha például szent témájú könyveket olvasunk, nem mindegy, hogy valamelyik szent életét olvassuk többet, vagy inkább az Úr Jézus életéből merítünk.

Jézus: Azok a gyermekeim, akik bejutnak a Mennyországba, bizonyos mértékben részesülnek Isten tudásából. Az Én Atyám az üdvözültek értelmében azt a területet erősíti leginkább, amely érdekelte őt itt a földön.

8.

Valaki egy imát nyomott a kezembe, és mondta, ezt minden nap el kell mondani. Gondolkodóba estem, mert képtelen vagyok ígéretet tenni bárkinek is azzal kapcsolatban, hogy minden nap el tudok imádkozni valamit.

Jézus: Nem az a fontos kislányom, hogy minden nap ugyanazt az imát elmondd, hanem az, hogy néhány órát csak Velem tölts kötött és kötetlen imában. Amikor annyira belefáradsz, hogy belealszol a rózsafüzérbe, akkor abba kell hagyni, és frissítésül más tevékenységet kell folytatni. A legjobban igényelem, hogy megnyisd a szívedet Előttem és beszélgess Velem, mint legdrágább vendégeddel, szíved Királyával. Mondd el a gondolataidat, bajaidat, örömödet, bánatodat. Nem a naponta ismétlődő imákat várom.

9.

Arról volt szó, amikor, rejtekbe kell vonulnom.

Kép: Az angyalok viszik az írásaimat a kezükben.

Jézus: Jelképként mutatom neked ezt, hogy felhívjam a figyelmedet, hogy ezeket otthon ne hagyd, mert számodra ezek a legfontosabbak.

10.

Gondolat: Sok ember van, akik nem egyenes beszédűek.

Kép: Valaki egyenesen lecsap egy karddal.

Jézus: Arra hívom fel a figyelmedet, hogy mindig egyenesen merd megmondani mindenkinek a véleményedet, ha a hit igazságairól van szó. Például, merjél állást foglalni a bűn elutasításában és az erény felismerésében.

11.

Arról volt szó, hogy amikor önként vállalkozunk olyan plusz feladatokra, amit más nem vállal el.

Jézus: Mások helyett vállalt áldozat oly kedves Nekem, hogy gazdagon megjutalmazom.

2022.01.25.

1.

Egy engesztelő társsal arról beszélgettünk, hogy a mostani világban az életet Isten segítsége nélkül nem lehetne kibírni.

Érzés: Az Úr minket úgy tölt el kegyelmekkel, mint annak idején a Mennyei Atya és a Szentlélek eltöltötte Jézust a szenvedése folyamán, azért, hogy Jézus a keresztfán lehelje ki a lelkét, ne pedig előtte. Egy hétköznapi ember már maga az ostorozásba belehalt volna.

Hang: Megkönnyítem ezeket a napokat.

Jézus: Most előrefelé tekintve lehetetlennek tűnik számotokra, hogy kibírjátok a rátok váró megpróbáltatásokat. De ahogy eljön az ideje ezeknek, feltöltelek benneteket elszántsággal és nagy bátorsággal. Elveszem az aggodalmat és félelmet. E nélkül tényleg nem bírnátok ki, és idejekorán kilehelnétek a lelketeket.

2.

Arról volt szó, hogy amikor a Szentlélek Isten eltölti az ember lelkét és szellemét, pl: bátorsággal, vagy egyéb karizmákkal.

Jézus: Már most, a Nagyfigyelmeztetés előtt is képes a Szentlélek változásokat okozni bennetek. Például sokan megkapják a lélekben nyugvást, amelyben teljes békét, felemelkedettséget, nyugalmat éreznek. Másoknak különleges ajándékokat ad, melyek maguktól nem lehetnének, és nem működhetnének, például: tanítás, gyógyítás, szabadítás stb. A legnagyobb beavatkozás a Nagyfigyelmeztetéskor történik majd. Egészen megváltoznak az Én megtért gyermekeim. Nemcsak hinni fognak, hanem rengeteg erény jelentkezik bennük. Megnő a szeretet, a bátorság, az állhatatosság, az áldozatkészség lelkükben. A legnehezebb feladatokat is lelkesen és boldogan vállalják. Pedig azelőtt egyáltalán nem ilyenek voltak.

3.

Olvastam: Kézirat a purgatóriumból: Jézus a lelket próbatétellel tisztítja meg. Minél nagyobb tervei vannak a lélekkel, annál nagyobb a próbatétel is.

Kép: Fény.

Olvastam: Agredai Mária: Szűzanya élete: Amikor a kis Mária a templomban nevelkedett szűz lányként, a gonosz mindenféle módon támadta őt. Többek között a többi szűz lány társa szívébe irigységet és féltékenységet ültetett. Sokat piszkálták Máriát, és végül a nevelőknek is bepanaszolták őt. Így készítette fel a kis Mária lelkét az Úr dolgokra, és csiszolta őt.

Gondolat: Hasonlókat kellett nekem is átélnem iskolás éveim alatt, és később is. Valószínűleg engem is felkészít valamire az Úr.

Jézus: Azoknak a gyermekeimnek, akiknek itt a földön sok szenvedést, próbatételt engedek meg, sokkal kevesebb az esélyük a tisztítóhelyi szenvedésekre. Tehát, könnyebben bejuthatnak egyenesen a Mennyországba. Céltudatosan alakítottam így már gyermekkorodtól kezdve az életedet, hogy ellenségem társaidon keresztül sok bántást adjon neked. Ha ezek a megpróbáltatások nem lennének az életedben, se régen, se ma, sokáig kellene várnod az üdvösségedre. Ez is azt bizonyítja, hogy a szenvedés azoknak a sajátja, akiket nagyon szeret az Úr.

4.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: Minden rossz szó az Úr trónjához kerül. Nem csak egyszer, hanem sokszor, mindahányszor kimondják.

Kép: A rossz szóból sokkal több van, mint a jóból, ami felkerül az Úr trónjához. A jó szó és a szeretet szavai világító fénysugárként jelenik meg.

Érzés: Ezért kellenek az áldozatok is.

Jézus: Atyámat fölöttébb elszomorítja az a sok rossz szó, ítélkezés, rágalmazás, közömbösség, szeretetlenség, káromkodás, és ha őszintén szereted Őt, sok időt szánsz arra, hogy megvigasztald. Mert a te szavaid szeretetet, fényt sugároznak föl Hozzá, a sok rossz szó bánatot okoz.

5.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: A hála a kulcs az Isteni kincsekhez.

Kép: Mennyei kincstárban vagyok, valamit választok ott magamnak. Az Úr ad hozzá még ezt-azt.

Jézus: A hálát mindenki szereti és igényli, Isten és ember egyaránt. Ha valamit kapsz és megköszönöd, arra készteted az adományozót, hogy újra és újra megajándékozzon. Istennél is így van ez, csak Ő önzetlenségében egyre jobban viszonozza jóságodat. Ezt látod a képen is.

6.

Arról volt szó, hogy az Úr kinek és milyen esetben fogja megszaporítani az ételt a szorongattatás idején.

Jézus: A nehéz időkben ezt a szaporítást nem mindenkivel teszem meg, csak akinek nagyon erős a hite, Istenszeretete és áldozatvállalása.

7.

A Szentháromság családjáról volt szó.

Hang: Te Hozzánk tartozol.

Kép: Az Úr előttem áll fehér ruhában, szelíden, egyszerűen, de mégis, mint a Király.

Jézus: Minden hívő és engesztelő gyermekem, így te is, a Szentháromság családjába, mint nagy közösségbe tartozol. Az, hogy te Hozzánk tartozol, azt jelenti, hogy mint a többiek, mint a Szentháromság gyermekei, te is az Atyához, a Fiúhoz, és a Szentlélekhez tartozol.

8.

Szentmisén a jászolban fekvő kis Jézusra tekintettem.

Kép: A kis Jézus arca a töviskoronás Jézusévá változott. Csupa vér volt a feje és arca.

Kép: Jézus fején töviskoszorú, csupa vér az arca, a vér a koszorú felől folyik az arcába. Jézust felfelé nézve szemlélem, Ki nagyon szenved, mintha a keresztutat járna.

Kép: Valami csupa vér.

Kép: Jézus ruhátlanul ül balra fordulva, testéből, fejéből ömlik a vér, mintha teljesen meg lenne alázva.

Hang: Gyászoló szívemmel.

Kép: Jézus lefelé néz, mint a Getszemáni kertben, és szomorkodik.

Jézus: Azt mutattam neked a szentmisén, hogy a szeretetet és örömet hozó jászolos kis Jézus ugyanaz a második Személy, Akinek értetek el kellett szenvednie a töviskoronát. Majdnem egyidejűleg, rövid pillanatok alatt láthatod Jézus töviskoronás fejét, és ahogy vonszolta magát a keresztúton. Ezzel növelni akartam benned együttérző szeretetedet Irántam. A sok-sok vér, majd Én, ahogy ontom Magamból, a háládat akarja megerősíteni benned. Tudod-e, kit gyászolunk legjobban? Azokat, akik meghaltak és elkárhoztak. Ők az igazi halottak. Ugyanaz szomorít el, mint ami a Gecemániban. Azért szomorkodtam, mert előre láttam a pokol felé menetelő gyermekeimet, akikért meg fogok most halni. Ma ugyanez a gondolat bánt. Fájón nézem a bűnben elmerült emberiséget. Vajon sikerül-e megmenteni őket a szörnyű kárhozattól?

9.

Hang: Had jövendöljem meg ezt.

Kép: Kék fény.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: A kék fény azt jelenti, hogy minden rossznak egyszer vége lesz, és a második dicsőséges eljövetelemmel az Én békémet hozom nektek. A torinoi leples arc emlékeztet arra titeket, hogy ne szomorkodjatok, mert lesz még feltámadás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése