2020. január 23., csütörtök

Üzenetek Énochhoz

 

Jézus hívása az áldott Oltáriszentségből a hithű embereinek.

Jézus szavai: Drága gyermekeim, az én békém legyen veletek!

Drága szeretett gyermekeim!

Az idő egyre rövidebb és rövidebb lesz, a napok hónapok és évek pedig egyre gyorsabban fognak elmúlni.Az idő hossza el fogja érni a napi 12 órás időtartamot ( ezt úgy kell érteni hogy a nap nem 24 órából fog állni hanem csak 12 órából fog állni és délután már esti sötétséget fogunk megtapasztalni ford megj), és attól az időtől kezdve az én ítéletem ideje el fog kezdődni! A természet haragja fel fog kelni és ä Föld egyik pontján sem lesz biztonságos hely! Természeti katasztrófák, aszály, betegségek és járványok fognak elszabadulni. Az emberiséget megdermeszti a bűn. Ha nem kell fel letargiájából és nem fog visszatérni istenhez rövid időn belül,biztos lehet benne hogy örökre el fog veszni!

Az emberiség fájdalmának ideje elkezdődött és már nincs visszaút! Rossz hírek fognak érkezni és egyik a másikat fogja követni! Ha az emberiség nem fog felébredni,egy másik csapás fog érkezni!A jelek egyre észrevehetőbbek lesznek az egész teremtésben. Az ég minden lehetőséget kimerített abban, hogy nagy számban lelkeket mentsen. Ez a hálátlan emberiség folytatja azt, hogy Istennek hátat fordít! Gyermekeim! A nagy megpróbáltatás napjai érkeznek. Maradjatok szilárdak a hitben,így túlélhetitek a megpróbáltatást! Ti kiáltani fogtok az éghez de semmilyen választ nem fogtok kapni! Ezek a lelki szárazság napjai lesznek! A sivatagon keresztül áthaladva,meg lesztek kísértve! Istenben vetett bizalmatok és hitetek próbára lesz téve! Ezek a kétségbeesés napjai lesznek,ahol a ti lelketek ellensége a gonosz,és hadserege próbára fog tenni benneteket! Olvassátok Szent szavaimat, elmélkedjetek rajtuk, véssétek azokat a szívetekbe és elmétekbe,mert ez az a kétéltű kard, amely a lelketek ellensége által felállított kísértéseket és csapdákat, valamit becsapásokat le fogja győzni!

Gyermekeim! Egyétek az én testemet és igyátok az én véremet annyiszor, ahányszor csak tudjátok! Ez lelkileg meg fog erősíteni benneteket, így állhatatosak tudok lenni megpróbáltatás napjaiban amely jönni fog! Ezeknek a napoknak az az előnye, hogy én még köztetek vagyok! Jönnek azok a napok, amikor én már nem leszek jelen többé a Tabernákulumban, amely el fog tűnni, és ti azt fogjátok mondani, mit egykor Mária Magdolna is mondott: Hová vitték az Úr testét? Drága kicsinyeim! A hithű embereim üldöztetése,és az én házaim megszentségtelenítése és meggyalázása már elkezdődött, ezért legyetek éberek, világosítsátok meg lámpásaitokat imádsággal,így világítani fog az eljövendő sötétségben! Jelek hirdetik nektek,hogy a sötétség ideje elkezdődött! Maradjatok békében és szeretetben, és ne féljetek! Én nem foglak elhagyni benneteket! Az én édesanyám ott lesz a Tabernákulumnál, ahol ti találkozni fogtok velem,a sötétség napjaiban,és a lelki szárazságban! Senki és semmi se választhat el tőlem benneteket! Gyermekeim! Maradjatok békében! Az Otériszentségben jelen lévő Jézusotok! Ámen.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése