2018. november 28., szerda

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2018. november 3. Az Úr Jézus…

„Nyisd ki a Szentírást!” Erre a részre nyílt ki: „Mert olyan nagy szorongattatás lesz akkor, amilyen még nem volt a világ kezdetétől mostanáig, és nem is lesz többé. Ha meg nem rövidítenék azokat a napokat, nem menekülne meg egyetlen élőlény sem; de a választottakért megrövidítik azokat a napokat.” (Máté 24, 21-22)
Jézus folytatta: „Drága gyermekeim! Ez az idő már itt van. Készüljetek! Olyan nagy szorongatás lesz, amilyen még nem volt, amióta ez a világ fennáll. Hamarosan ki fog törni a 3. világháború. Már minden elő van készítve. Ez egy nukleáris háború lesz. Beteljesül a Szentírás szava: „Az Úr nem késik ígéretét teljesíteni, ahogy némelyek késedelmeskedésnek tartják, hanem türelemmel viseltetik irántatok, mert nem akarja, hogy valaki is elvesszen, hanem hogy mindenki bűnbánatot tartson. Mint a tolvaj, úgy jön el az Úr napja. Ezen a napon az egek nagy robajjal elmúlnak, az elemek a tűz hevétől felbomlanak, a föld és ami rajta van, elenyészik. Mivel így minden elpusztul, minden tekintetben szentül és vallásosan kell élnetek, hiszen várjátok és siettetitek Isten napjának eljövetelét, amikor is az egek lángba borulnak és felbomlanak, az elemek a tűz hevétől megolvadnak. Mi ígérete alapján új eget és új földet várunk, az igazságosság hazáját.” (2 Péter 3, 9-13)
Gyermekeim! Készüljetek fel a halálra, ami ugyan csak a test halála. Valójában személyetek számadása ítélőszékem előtt. Az idő itt van. Én beszélek hozzátok. Készüljetek! Éljetek halálra készen! Azokat, akik törvényeim szerint élnek, ölelő karomba várom. Akik viszont bűnben vannak, térjenek meg még ma, mert ha ebben az állapotban találja őket a halál, örökre el fognak veszni. Megáldalak benneteket Szívem végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Máté 24, 4: „Jézus válaszolta”


2018. november 6. Az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek szeretett megváltottjai! Az idő elszáll, de ezek a pillanatok megmaradnak. Örüljetek és ujjongjatok, mert szent cselekményeiteket magatokkal hozzátok az örök hazába. Lelketekben jobban fogok ragyogni örökkön-örökké, mint a Nap az égen, mert minden Szentáldozást magatokkal hoztok. Én leszek a ti Kincsetek. Ezek a Szentáldozások örökre megmaradnak, mint örömötök forrása. Örökkön-örökké hálát fogtok adni Nekem azért, hogy itt maradtam köztetek a Legméltóságosabb Oltáriszentségben Azért pedig különösen is, hogy megkaptátok azt a nagy kegyelmet, hogy az Általam alapított Egyház tagjai lehettek. Atyám vonzott titeket Hozzám, Aki öröktől fogva arra rendelt benneteket, amit most megéltek és tesztek.
Drága kislányom, téged arra választottalak ki öröktől fogva, hogy csak az Enyém légy, osztatlan szívvel Engem szolgálj és imádj. Halló szívet és értelmet adtam neked, hogy meghalld szavaimat, és közvetítsd a világ felé, hogy lelkeket mentsek általad.
Szavaim és üzeneteim olyanok az emberek számára, mint az eső, amely lehull az égből, és megtermékenyíti a földet. Üzeneteim nagyon sok lelket termékenyítenek meg, amikor a magok, amelyeket elhintek, a tanítást, kikelnek bennük, és bő termést hoznak. Az az Én akaratom, hogy mindaz, aki hallja igémet, tettekre váltsa, és hirdesse, mint az általános királyi papság része, ahová minden megkeresztelt ember tartozik.
Drága gyermekeim, imádkozzatok, hogy minél több ember megnyissa lelkét tanításom előtt, hogy a fény, melyet igém áraszt, bevilágítsa elméjüket, szívüket, lelküket, és mint az eső, megtermékenyítse életüket, hogy sokszoros termést hozzanak Atyám mind nagyobb dicsőségére, és a lelkek javára.
Drága gyermekeim! Én nem vagyok személyválogató. Előttem csak az számít, hogy teljesítitek-e a főparancsot, Atyám törvényeit, és megvalósítjátok-e rátok vonatkozó örök, szent tervemet, amelyet minden ember lelkébe beírok, hogy fölismerje, hogy hol a helye. Ti valamennyien csak akkor lesztek boldogok, és csak akkor ver gyökeret szívetekbe az Én békém, ha megtaláltátok és elfoglaltátok azt a helyet, amelyet öröktől fogva nektek szántam ezen a földön. Ez alatt azt értem, hogy fölismertetem minden egyes emberrel, hogy milyen hivatást szántam neki: legyen az egyházi, vagy világi pálya – ő csak ott tud kiteljesedni, célba érni és eredményeket elérni. Minden más út csak hiábavaló erőfeszítés kínlódás, ami nem vezet sehova. Az illető boldogtalan és levert lesz tőle. Keresi az örömöket, de rossz helyen, mivel nem engedelmeskedett indításomnak, ezért kerül Engem, mert lelke mélyén tudja, hogy meg kellene változtatnia életét ahhoz, hogy akaratomat teljesítse. Mivel ragaszkodik bűnös szokásaihoz, ezért a bűnben keresi a boldogságát, ahol soha nem találja meg.
Ti, kicsi gyermekeim, maradjatok meg ott, ahová állítottalak benneteket. Szolgáljatok Engem a felebarátban ott, ahová elhívtalak titeket. Lelketeket bejárja a derű, mint a fény, életetek célt és értelmet nyer. Boldogságotok már itt a Földön és örökkön-örökké Én vagyok. Én, az élő Isten, a Második Isteni Személy, Aki megváltottalak, elhívtalak, és kézen fogva vezetlek és kísérlek az üdvösség szűk ösvényén, és befogadlak Atyám Országába.
Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet Szívem túláradó, végtelen szeretetével adom rátok az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: 1 Pét 4, 11: „aki beszél, az Isten szavait közvetítse”

2018. november 13. Az Úr Jézus: „Nyisd ki a Szentírást!” Erre a részre nyílt ki: Márk 13, 5. 12. 19-20: „Jézus válaszolt” „Halálra adja majd testvér a testvért, apa a gyermekét, a gyerekek meg szüleikre támadnak, és a vesztüket okozzák. Mert olyan szorongatott napok jönnek, amilyenek még nem voltak ezen az Isten alkotta világon a kezdet óta, és nem is lesznek. Ha Isten nem rövidítené meg ezeket a napokat, nem menekülne meg egyetlen élőlény sem. De a választottak kedvéért, akiket ő választott ki, megrövidíti ezeket a napokat.”
Az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nem véletlen, hogy már hónapok óta ugyanarra a szövegrészre nyílik ki a Szentírás, ahova ma is. Oly’ nagy lesz a szorongatás, amilyen még nem volt a világ kezdetétől. Ha az Úr meg nem rövidítené a napokat, egyetlen lélek sem menekülne meg.
Drága gyermekeim! Ez a szorongatás nem csak fizikai értelemben értelmezendő, hanem lelki értelemben még inkább. A démonoktól feketéllik az ég. Ha láthatóak lennének, fényes nappal, délben is koromsötét volna. Minden módon igyekeznek megkaparintani a lelkeket, és a kárhozatba taszítani. Rengeteg hiedelem és tévtanítás van ma a világban. A ti keresztény országotokban, Mindenszentek ünnepén, a kivilágított tökök virítanak a házak udvarain. Az ártatlan gyermekeket pogány butaságokkal fertőzik meg. Az Egyház ezt némán tűri, látszólag megmaradva a templom falai között. Néha egy-egy rádiós hír elhangzik, hogy helyére tegye az igazságot. De széltére-hosszára árulják a tököket, és a sok buta reklám uralja a világot. Emellett az önmegvalósítás, a paráznaság, a szemérmetlen divat: mind-mind a lelkek pusztítására van.
Nem marad el a fizikai megsemmisítésre irányuló terv sem. Sok országban folyik a vér, mert háborúznak. Mindezt a nagyhatalmak idézik elő, hogy eladják fegyvereiket, leteszteljék őket, és majd az újjáépítés miatt is nagy hasznot zsebeljenek be. Mondom nektek: ezek az emberek soha nem fogják meglátni dicsőséges Arcomat, és azt a csodálatos Országot, amelyet Isten azoknak készített, akik Őt szeretik.
Gyermekeim! Készüljetek föl egy hatalmas, átfogó pusztításra, keresztényüldözésre, mert a sátán ki akar irtani Engem az emberek szívéből, és még az emlékemet is a Föld színéről. Tudja, hogy kevés ideje van hátra, ezért minden praktikát bevet, hogy minél több lelket kaparintson meg, és taszítson az örök tűzre. Emellett a harmadik világháború sok nemzetet el fog söpörni a Föld színéről. Nyomában csak kietlen pusztaság, sivárság lesz. Azok, akik mégis megmaradnak egy-egy eldugott zugban, hatalmas nyomorúságban, kínokban és fájdalmakban fognak gyötrődni. De igazságosságom ugyanezt adja vissza mindazoknak, akik ezt előidézik és kirobbantják: örökkön-örökké égni fognak a pokol tüzében, a kén szagú bűzben, és a férgek fogják rágni őket, amelyről ezt mondtam: a tűz ki nem alszik, a féreg el nem pusztul.
Gyermekeim! Rettenetes a pokol! A világ összes kincse és anyagi haszna nem éri meg, hogy bárki is oda kerüljön. Értsétek meg: csupaszon jöttetek világra anyátok méhéből, és üres kézzel távoztok valamennyien erről a Földről. Senki sem kivétel: mindnyájatoknak ítélőszékem elé kell állni, és számot adni minden percről, amit kaptatok, minden gondolatotokról, szavatokról, cselekedetetekről. Az életet Istentől kaptátok. Neki kell számot adni arról, hogy hogyan gazdálkodtatok vele. Erről szól a példabeszéd, amikor a király elment, és mindenkinek talentumot adott. A talentum=a képességek és azok a lelki kincsek, amelyeket a magvető hint az útra, az emberszívekbe, az Isten tanítását, hogy ki-ki kamatoztassa tudását, megosztva mindazokkal, akiket elé hozok, és akik a lelki ínségben szenvednek.
Gyermekeim! Erről fogtok Előttem számot adni. Hiába töritek magatokat az anyagi haszonért: mindent itt kell hagynotok. Ha pedig a lelketekkel nem törődtök: üres kézzel fogtok Előttem megállni. Értsétek meg: életeteket, az időt és a tanítást arra kaptátok, hogy eljussatok az örök boldogságra, és másokat is Hozzám vezessetek. Egyedül ez az értelme minden ember életének. Csak Isten szolgálata ad értelmet és célt az emberi létnek. Én irányítok mindent. A tudást, a lehetőséget, az időt, az egészséget, vagy a betegséget – kinek-kinek a szükséglete szerint.
Szükség van a keresztre, hogy megmentsem a lelket, szükség van az áldozatra, hogy a megmentett lélek mások bűneiért vezekeljen, engeszteljen, hogy ezzel lelkeket mentsen. Ez az értelme a szenvedéseknek és a betegségeknek.
Akiket tanítókká rendeltem, rengeteg magot adtam, hogy hintsék az emberszívekbe: ők erről adnak számot. Mert minden az Enyém. Minden kegyelem. Ti magatok semmik vagytok: por és hamu – semmi más. Én ruháztalak föl titeket tudással, erővel, hatalommal. Én adtam az időt, az életeteket, az alkalmakat, a lehetőségeket, Én hoztam elétek a különböző személyeket. Az utolsó ítéletkor erről fogtok számot adni: mindenről, minden pillanatról, minden kiejtett szavatokról, gondolatotokról, cselekedetekről, minden mulasztásról, vagy jótettről. Nektek is azt fogom mondani, amit a példabeszédben: amit a kicsinyek közül eggyel nem tettetek, azt Velem nem tettétek – mert Én azonosulok minden rászorulóval, szegénnyel, szomjazóval, és itt elsősorban a tudásra való szomjat jelölöm meg.
A másik csoportnak pedig majd ezt mondom: amit a kicsinyek közül eggyel is tettetek, azt Velem tettétek. Dániel prófétánál ezt olvashatjátok: akik sokakat tanítottak az igazságra, ragyogni fognak Isten Országában, mint a Nap. Vegyétek nagy kegyelemnek, hogy ma is adok nektek tanítókat, akik szavaimat közvetítik, akikről Én Magam gondoskodom, hogy idejüket és erejüket a szolgálatomba állítsák, hogy tanítsák a tudatlanokat, és vezessék Hozzám a szomjazókat, a keresőket. Tiszteljétek és segítsétek az ilyen embereket, akiket arra rendeltem, hogy az Én Nevemben tanítsanak benneteket. Ők az Én igémet hirdetik, és Engem képviselnek köztetek.
Drága gyermekeim! Adjatok hálát Nekem minden kegyelemért, hogy gondotokat viselem, hogy küldök számotokra tanítókat, akik szavaimat közvetítik. Váltsátok tettekre üzeneteimet, szívleljétek meg tanításomat, óvakodjatok minden tévtanítótól és eretnekségtől! Csak tiszta forrásból igyatok, az Evangéliumot olvassátok, és azt váltsátok tettekre. Lelketeket tartsátok szüntelen készenlétben: úgy éljetek, mintha bármelyik pillanatban meg kellene állnotok Isteni ítélőszékem előtt. Váltsátok tettekre tanításomat, tegyetek jót mindenkivel, még ellenségeitekkel is. Szeressetek tettetés nélkül, viszonzást nem várva. Énértem segítségek a rászorulót. Értem bocsássatok meg minden ellenségeteknek. Mondom nektek: minden bűnösnek ki kell inni Isten haragjának serlegét. Fenékig ki kell üríteni azt. Ez pedig azt jelenti, hogy minden bűnért kegyetlenül meg kell lakolni minden bűnösnek.
Drága gyermekeim! Féltő szeretettel tanítalak benneteket, hogy megóvjalak ennek a világnak a gonosz szellemétől, és az üdvösségre vezesselek benneteket. Fogadjátok szeretetet teljes áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

2018. november 21-én, Szűz Mária bemutatása ünnepén az Úr Jézus ezeket mondta:

„Máriában helyreállt a teremtés. Neki azért kellett szeplőtelenül fogantatni, hogy az angyal szavai által úgy foganjon Engem a Szentlélektől, ahogy azt Atyám öröktől fogva akarta. Ezért nem szenvedett az Én megszületésemkor, mert a szenvedés a büntetés miatt ér minden asszonyt. „Fájdalommal szülöd gyermekedet.” Mária egy új teremtés, a megváltás hajnala. Benne fogant meg a Megváltó, az új Ádám, Aki engedelmességével megváltotta a világot.”
A papról az Úr Jézus ezt mondta: „Én a pap imájára a Szentlélek közreműködése által leszek jelen az oltáron. Papjaim által akarom Magamat adni híveimnek. Papjaim nagyobbak, mint a szent angyalok a Mennyben. Angyalaim imádnak és szolgálnak. De papjaim működése magasabb a szent angyalokénál, mert Engem, az Üdvözítőt adnak az embereknek. Ezért papjaimnak makulátlanul tisztáknak kell lenniük. Szenteknek és tökéleteseknek, mert csak így méltóak Hozzám.”
Szentírási megerősítés: Máté 12, 13. „Jézus szólt.”

2018. november 21.

Valakitől ezt a tanácsot kaptam: „Kérje a jelenést, amikor szól, hogy mondja azt, hogy „Dicsértessék az Úr Jézus Krisztus és Szűz Mária neve mindörökké”.
Megkértem. Ekkor a Szentlélek nagy méltósággal és nyomatékossággal mondta: „Dicsértessék és áldassék a Legméltóságosabb Oltáriszentség! Dicsértessék a Jézus Krisztus és Szűz Mária áldott szent neve most és mindörökké!”
Még ilyen méltóságteljesen és nagy nyomatékossággal soha senkitől sem hallottam dicsőítést. Csak úgy zengett a Szentlélek Isten hangja a lelkemben. Megköszöntem a jó tanácsot. Igazán nagy élmény volt ezt Magától, a Szentlélek Istentől hallani. Megsemmisülve adtam hálát érte.
Szentírási megerősítés: Ef 1, 13-14: „…megkaptátok a megígért Szentlélek pecsétjét, aki foglalója örökségünknek, amíg Isten teljesen meg nem váltja tulajdonát dicsőségének magasztalására.”

2018. november 27-én hajnalban ezt álmodtam…

Egy főpap áldoztatott meg. Az ostya akkora volt, mint amit a monstranciába szoktak helyezni. Amikor megáldoztatott, ezt mondta: „Tíz óra van.” Ekkor ránéztem az ostyára, ami olyan volt, mint egy óra, melynek mutatói 10 órát mutattak. Tudtam, hogy éjjel 10 óra van. Ezt válaszoltam: ámen. Ezután ezt gondoltam: Miért nem azt mondta, hogy Krisztus Teste. Több ember is volt ott. Tőlük is érdeklődtem, hogy miért volt ez. Ők azt mondták, hogy kérdezzem meg az áldoztató paptól. Kerestem a papot. Majd megtaláltam. Ezt mondtam neki: 35 éve napi áldozó vagyok. Eddig még sohasem hallottam, hogy ne azt mondták volna, hogy Krisztus Teste. A főpap ezt válaszolta: „Azért, mert már nincs Krisztus Teste az ostyában. Korábban benne volt, de már nincs. Ha nem tetszik, áldozzak másnál.” Figyelemre méltó az álom ideje, ami Krisztus Király Főünnepe után két nappal volt. Pár nap múlva belépünk az új egyházi évbe.
Ma a kegyelem órájában az Úr Jézus ezt mondta: „Az álmod ezt jelenti: hamarosan kilopnak Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségből. Az éjjel 10 óra azt jelenti, hogy közel az éjfél, amikor beáll a teljes sötétség. Akkor már nem fogják elmondani az átváltoztatás szavait. Innentől megszűnik a Szentmise, ami fenntartja az egész világot. Amikor ez megtörténik, a Földön elszabadul a pokol. Fellép az antikrisztus, aki megtéveszti az egész világot. Még a választottakat is, ha lehetne. Ezért rövidítem meg az időt. Imádkozzatok, amíg még köztetek vagyok! Jöjjetek Hozzám, amíg még lehet! Hamarosan beáll az éj, a teljes sötétség, amikor elvesznek Engem tőletek, Aki a világ Világossága vagyok. Akkor majd vak vezet világtalant, és mindketten gödörbe esnek. Ez a kárhozat. Ellenfelemnek épp ez a célja, hogy minél több lelket taszítson a pokolba.
Gyermekem! Neked megadatott a kegyelem, hogy világíts. Hirdesd az igaz tanítást, a jövőt, aminek csakhamar be kell teljesülni. Semmi újat nem mondok neked. Ezek mind meg vannak írva a Szentírásban. Légy bátor és ne félj! Én mindig veled vagyok. Megáldalak téged Szívem igaz szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
Szentírási megerősítés: Máté 18, 3, 6-7: „Jézus mondta” „De aki megbotránkoztat csak egyet is ezek közül a kicsik közül, akik hisznek bennem, jobban járna, ha malomkövet kötnének a nyakába és a tenger fenekére vetnék. Jaj a világnak a botrányok miatt! Elkerülhetetlen ugyan, hogy botrányok ne forduljanak elő, mégis jaj annak, aki botrányt okoz!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése