2013. november 6., szerda

Tanúságtétel gyógyulásról


Mostanában nagyon sok teher van rajtam, a különböző problémák miatt sokszor vagyok fáradt. Még a közösségembe se tudtam járni, egyéb programok miatt. Vasárnap mégis átmentem Törökbálintra az esti gyógyító összejövetelre abban a reményben, hogy ott találkozom a többiekkel, de már az úton nagyon fáradtnak éreztem magam.
A templomban aztán egyre erősödött bennem egy erős mellkasi, szorító fájdalom. Megijedtem, mert még telefon se volt nálam, hogyan fogok egyáltalán hazajutni? A fájdalom pedig egyre nőtt.
Aztán az áldozás utáni csendben, amikor bemondják a mikrofonba az ismeret szavával, hogy milyen betegségeket gyógyít az Úr, elhangzott az, hogy van valaki közöttünk, akinek erős mellkasi fájdalmai vannak és most meggyógyítja az Úr. Abban a pillanatban elmúlt minden fájdalmam, mint amikor az abroncsok a hordóról lepattannak, úgy éreztem. Azóta is - a nehéz körülmények változatlansága ellenére -, jól érzem magam, Istennek legyen hála!
Tarnóczi Marika


http://szeretetfoldje.hu/index.php/beszamolok-tanusagtetelek/4806-tanusagtetel-gyogyulasrol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése