2013. november 4., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Én senkinek sem adtam felhatalmazást arra, hogy másokat elítéljen, hogy másokról rosszat mondjon, vagy becsmérelje egy másik lélek lelkiségét

2013. november 3. 19:07
Drága szeretett leányom, a sátáni támadást onnan lehet felismerni, hogy meg kell figyelni, hogy hogyan viselkednek azok a lelkek, akiket a gonosz megfertőzött. Ezek sohasem lesznek nyugodtak. Ehelyett vad nyugtalansággal trágár dolgokat fognak kiabálni, hazudni és dühösen fognak ordítozni kiszemeltjeikre. A Sátán és démonai máris szörnyen dühösek, és mindenkit meg fognak támadni, bárkit, aki ezekben az időkben utjaikba kerül, Isten Igéjét hirdetvén.
Azok a lelkek lesznek az elsők a sorban, akik megtámadják Maradék Hadseregem vezetőit, akik tele vannak ördögi tulajdonságokkal, mint a büszkeség, a gőg és a saját tökéletlen emberi intelligencia túlzott tisztelete. Minden taktika, minden cselekedet, és minden szóbeli támadás egy mély és maradandó gyűlölettel lesz tarkítva azokkal a lelkekkel szemben, akiket ők támadni fognak. Támadásaiknak, mindig az lesz a következménye mintha gyomron rúgtak volna benneteket, áldozataikat – ez egy klasszikus sátáni támadás.
Amikor az ellenetek felhozott rágalmaknak, hamis vádaknak és becsületsértéseknek vagytok tanúi, szeretett követőim, akkor tudni fogjátok, hogy ezek soha nem jöhetnek Tőlem, Jézusotoktól. Én senkinek sem adtam felhatalmazást arra, hogy másokat elítéljen, hogy másokról rosszat mondjon, vagy Isten szemében becsmérelje egy másik lélek lelkiségét. Csak egyedül Én, Jézus Krisztus mondhatok ítéletet az ember felett a bűneiért. Senki más nem kapta meg ezt a jogot, mert az a jog egyedül csak Engem illet.
Amikor gyűlölettel a szívetekben mások felett ítélkeztek az Én Szent Nevemben, akkor Én is meg foglak benneteket ítélni, tetteitek szerint. Amikor fájdalmat okoztok Isten egy másik gyermekének, és kijelentitek nekik azt, hogy ők gonoszak lennének, akkor ti is mint gonoszak lesztek megítélve az Én Szememben. Szemet szemért – ez lesz a ti büntetésetek. Lehet, úgy gondoljátok, hogy jogosan becsméreltek más lelket az Én Nevemben, de ehelyett ti ellenség vagytok az Én Szememben. Azok, akik önmagukat felmagasztalják Előttem, azt állítván, hogy a lelki dolgokról való emberi tudásuk kiválóbbá teszi őket, akkor nekik tudniuk kell, hogy ők semmivé válnak. Amikor megtagadtok Engem, és azt állítjátok, hogy Szent Szavam a gonosz szájából való, akkor megpecsételtétek a sorsotokat, és soha nem fogjátok meglátni az Arcomat. Nem lesz Irgalom a számotokra, mert Ellenem káromkodtatok.
Figyelmeztetésem azok számára, akik elárulnak Engem, a következő: Harcoljatok csak Ellenem, de soha nem fogtok győzni. Az Én Hatalmam Mindenható. Senki nem fog valaha is legyőzni Engem. Mégis sokan össze fogják törni a Szívemet, amikor megpróbálnak versenyezni Velem, azt állítván magukról, hogy nagyobbak, mint Én, és azt mondják, hogy nagyobb tudással rendelkeznek, mint Én. Távozzatok Tőlem, ti hálátlan férfiak és nők –istenkáromlásotok bűnei soha nem lesznek elfelejtve.
Jézus Krisztus
Az Emberiség Üdvözítője

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése