2011. április 8., péntek

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Lelkek milliói fognak megmenekülni ezen üzenetek által

2011. április 7. csütörtök, 22:00
Szeretett leányom, ma megkaptad a Szentlélek ajándékát, más különleges Isteni kegyelmekkel együtt. Te, leányom felajánlottad szabad akaratodat, ezért most továbbra is az Én Szent Akaratomat fogod teljesíteni. Most fel fogod ismerni az Irántam való teljes engedelmesség értelmét, gondolataidban, szavaidban, cselekedeteidben, viselkedésedben és hozzáállásodban. Te most követni fogod vezetésemet, és ezentúl keresni fogod ezt, még mielőtt bármit tennél az Én nevemben.
Végre készen állsz Utasításaim követésére. Mostantól fogva, minden második nap, legalább két órát kell Nekem szentelned, az imádkozásban. Továbbá felszentelt lelki vezetőd utasításait is követned kell, aki a Mennyből küldetett neked. Ő, Utasításaim szerint fog veled beszélni. Tedd pontosan azt, amit mond. Biztosítanod kell, hogy minden nap kommunikálj Velem, mert sok mondanivalóm van számodra.
Leányom, ezentúl csak az Én hangomat hallgasd meg.  Csak azt írd le, ami Tőlem származik. Sohase befolyásoljon téged mások véleménye ezekről a legszentebb üzenetekről.  Csak egyetlen száj létezik, az Enyém, mely veled kommunikál. Bízz Bennem leányom. Teljesen bízz meg Bennem. Sohase kérdőjelezd meg ezeket az üzeneteket, mert Én vagyok az, aki hozzád beszél. Mindig emlékezz erre. Most, hogy már bízol bennem, sokkal erősebb leszel. Hadd biztosítsalak arról, hogy most már képes leszel hatékonyabban ellenállni a sátán támadásainak.
Érezd a békét. Az irántad való szeretet, leányom, Szívem által árad ki, miközben Irántam való hűséged és szereteted eltölt és gyengéddé tesz téged. Ez a hatalmas szeretet teljes egészében tiszta, és semmivel sem lehet összehasonlítani, azok közül, amelyet te valaha is ebben a világban megtapasztaltál.
A Mennyország örvend a végérvényes önátadásodnak. De most fel kell készülnöd, hogy segíthess a lelkek millióinak megmentésében. Leányom, a feladat, amit elvárok tőled, emberi szemmel nagyon hatalmasnak tűnik. Te, leányom, hírnökként, Szent Szavaim legnagyobb mennyiségét fogod átadni a világ számára, hogy a világ felkészülhessen második eljövetelemre.
Őket, az Én drága gyermekeimet, akiket olyan mély – a te tudásodat, értelmedet is meghaladó – szenvedéllyel szeretek, vissza kell vonzani Szent Szívemhez, még mielőtt túl késő lenne. Az az elvárás feléd leányom, hogy továbbítsd Szavaimat (Üzenetemet) az emberiség felé. Ez nem egy könnyű feladat. Szenvedni fogsz miatta, de meg kell értened, hogy ez most a te kötelességed Velem szemben.  Te arra vagy elhívatva, hogy Isteni ajkaimról jött Szavak által, lelkek milliói legyenek megmentve a pokol tűzétől.
Kommunikálj most Velem megfelelően. Egész idő alatt vezetni foglak téged. Béke legyen veled, leányom. Az Én Legszentebb Szentlelkem most elárasztja lelkedet. Te most tele vagy szeretettel és boldogsággal, és készen állsz Isteni küldetésed következő szakaszára.
Megváltótok,
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése