2015. augusztus 21., péntek

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

Az engesztelő kápolna ügye
  Szent Anna-rét
2015.08.08.
Jézus: „Gyermekeim, engesztelő kápolnátok ügye Atyám Szent Színe előtt van. Ő látja mi mindent tesztek azért, hogy Édesanyám kérésének eleget tegyetek. Bizony mondom nektek, hogy minden imádság és szentmise, amelyet a Szent Anna-réten elvégeztek, nem vész kárba. Egy olyan kegyelmi özönt indítottatok el vele, amely hamarosan még több magyar ember szívét meg fogja érinteni. Immár elindultatok a beteljesülés felé! Mert ti elővételeztétek azt, ami iránt mindig is vágyódtam. Nincs kápolnátok, mégsem jelent ez számotokra akadályt abban, hogy ott legyetek és engeszteljetek. Ti vagytok az a maroknyi csapat, akiken keresztül Édesanyám kinyilvánítja Üdvözítő akaratomat. Megváltó tervemben ugyanis az engesztelés, mint hivatás páratlan helyet foglal el Szentséges Szívemben. Ne korholjátok Egyházamat, hiszen az Egyház Én vagyok! Tehát, aki felszentelt szolgáimról csak egy rossz szót is mond, az átkot von magára. Hallom az engesztelő magyarok könyörgéseit, de mellette látom, hogyan ítélkeznek papjaim felett, akik nemcsak a kápolnát utasítják el, hanem a szeretetlángot is. Akik ezt teszik, áldás helyett átkot szórnak a nemzetre. (Kommentár: Ezek kemény szavaknak hangzanak, de valójában az ember minden szava és tette vagy áldást, vagy átkot közvetít. Vigyáznunk kell tehát, hogy amit egyik kezünkkel felépítünk, azt a másikkal le ne romboljuk!) Még nem álltok készen arra, hogy kápolnátok megépüljön! Még nem tudtátok úgy átadni kezembe sorsotokat, ahogyan azt Én elvárom tőletek. Édesanyám győzelme azután érkezik el, miután az Antikrisztus felfedte kilétét a világnak. Tisztában vagytok az eseményekkel, amelyek arra intenek titeket, hogy felkészüljetek. Most már ne halogassátok a konkrét felkészülést, mert váratlanul fognak rátok zúdulni az események. Kitartásotok akkor termi meg méltó gyümölcsét, ha engedelmesek és hűek maradtok Akaratomhoz. Kápolnátok fel fog épülni, amint eljön annak alkalmas ideje.”
Mária Magdolna

http://engesztelok.hu/szent-anna-ret/970-az-engesztelo-kapolna-ugye




Ünnepi kegyelmek

2015. 08. 15. Szombat
Az Irgalmasság órájában Jézus ezeket mondta:
„Mindazok, akik naponta 15:00-16:00 óra között imádkozzák az általam kért rózsafüzéreket, jutalmuk nem marad el, mert Én a kegyelmeket megsokasítom és szétosztom a magyar nemzet minden területén. Ez az óra most már nemcsak irgalmasságom órája, hanem az engesztelők órája is. Ez az óra tartja egységben engesztelő gyermekeimet, ugyanis Szentlelkem titokzatos módon a lelketeket összeköti. Engesztelésetek mögött látom a magyarok jövőjének virágzó korszakát. Angyalaim imáitokat és áldozataitokat felhasználják arra, hogy a Földre leszálljon minél előbb a Mennyei Jeruzsálem. Ugye tudjátok, gyermekeim, hogy ha a magyar nép megtér, akkor Én országotokat magasra fogom emelni. Küldetéseteket maga Atyám határozta meg itt a Földön, amely nem más, mint az engesztelés és az emberiség megmentése.”
Láttam Szűz Máriát, ahogyan kiemeli kebléből Szeplőtelen Szent Szívét és hozzá hasonlóan Jézus is kiemelte Szentséges Szívét, majd úgy helyezték egymáshoz a két Szent Szívet, hogy az eggyé olvadt. A két Szív fölött megjelent a Mennyei Atya, aki áldását adta rá és ebből az áldásból a Naphoz hasonló fénysugarak áradtak a Két Szent Szívre és még több fénysugár áradt ki Magyarországra. A fényben megpillantottam az engesztelő kápolnát és Jézust hallottam, aki így szólt: „Az engesztelő kápolna akkor fog megépülni, amikor a magyar egyház igent mond a szeretetlángra és az irgalmasság üzenetére. Amikor ez megtörténik attól a perctől kezdve Én, a Fiú felemelem nemzeteteket és megújítom életeteket. Áldásom által a magyar nép örökkön-örökké élni fog.”
A Mennyei Atya maga elé hívatta Szent Mihályt és így szólt hozzá: „Azt akarom, hogy te légy a magyar nép kísérője. A kezedbe helyezem pálcámat, hogy a magyaroknak megmutasd a tökéletes egységet legszentebb leányommal. Ahogyan Izrael nagy prófétái mellé állítottam angyalokat, úgy most tégedet Magyarországhoz állítalak. Azt kívánom tőled, hogy te légy az összefogója Magyarország angyalainak, hogy velük együtt vezesd el a magyarokat az Új Paradicsomba. E mellett odaadom neked Szent Fiam fényes övét, hogy azzal körülvedd Magyarország határait. Ez védelmet fog nyújtani a bevándorlókkal szemben, akiket azért küldenek országotokba, hogy lázadást robbantsanak ki ellenetek. Készítsd fel a magyar nemzetet a jó harcra, beleértve a kormányt is!” Szent Mihály így válaszolt: „Szűz Mária országa olyan közel áll szívemhez, hogy örök hazámként tekintek rá, úgy miként a Mennyországra. Védelmem biztosítéka lesz annak, hogy a magyar nép mindig Isten felé haladjon.”
A Mennyei Atya átölelte Orbán Viktort és azt mondta neki: „Fiam, azt akarom, hogy tetteidet mindig Szentlelkem vezérelje. Amíg kiállsz hazád keresztény értékeiért és megteszel mindent, hogy Magyarország kiemelkedjen Európa országai között ebben a tekintetben, Én kezemet nem veszem le rólad (életed biztonságban lesz) és utadat egyenessé teszem. Tégy meg minden óvintézkedést, hogy a bevándorlást feltartóztasd! Így országotok haladékot kap a háború kirobbanása előtt arra, hogy időben felkészülhessen.”
Szűzanya: „Nemzetetek dicsőségben fog fényeskedni Isten Szent Színe előtt, mert Szeplőtelen Szívem diadalához nélkülözhetetlen a magyar nép részvétele.”
2015. 08. 20. Csütörtök
A Mennyei Atya előtt térdelt Szent István király és így szólt: „Atyám, Te sok kegyelmet ajándékoztál Magyarországnak, és tudom, hogy milyen csodálatos terved van a magyarokkal. Az engesztelés fellendült a közösségekben, ám a gonosz nem maradt tétlen. Vannak, akik csalódást okoznak Neked, de Te irgalmas tekinteted nem fordítod el tőlük, így én is remélek abban, hogy egykor tisztán fognak látni. Az engesztelők, szövetségkötéseikkel, jóságos Arcodat magukra irányították, mert kedvedet találtad bennük. Ma a Te kegyelmed által a magyar egyház az én napomat ünnepli. Ezen ünnep alkalmával megengeded nekem, hogy Szent Színed előtt Szűz Máriával együtt, aki szívemnek a legkedvesebb, közbenjárjak a magyar nemzetért. Így azt kérem Atyám, hogy a magyar nép felismerje a Te Akaratodat és Krisztus keresztjébe kapaszkodva állja meg a helyét ellenségeivel szemben. Én megtapasztaltam a harcok során a szenvedést, a halált és a nyomorúságot, de a Te kezed által arattam győzelmeimet. Most a magyaroknak üldözésben lesz részük és sokan fognak külföldre menekülni, mielőtt a háború kitör. Védelmed Szent Mihály arkangyal által a küzdelemben meg fogja erősíteni a magyarokat. Hiszem Atyám, hogy Krisztus követői mindig fenn fognak maradni a Földön.”
A Mennyei Atya lehajolt Szent István királyhoz és azt mondta: „Fiam, látom királyi szíved mennyire közel áll a magyar néphez annak ellenére, hogy látod, milyen sokan hátat fordítanak Nekem. Fel akarom ébreszteni a magyarok szívét, hogy lássák a Szűzanyát és hallják különleges hívását. A Világ Győzedelmes Királynője és az ő országa már kezdettől fogva megformálódott Atyai Szívemben, ahol szeretetem örökkön örökké él. Leányom Szeplőtelen Szent Szíve és az ő közbenjárása oly annyira megindítja Szívemet, hogy miatta sokszor változtatok döntéseimen és másképpen alakítom a világban zajló eseményeket. Szent Fiam legyőzte a halált, ezért hamarosan legszentebb leányomnak is győzedelmeskednie kell az ősi kígyó felett, aki számtalan lelket tart a bűn rabszolgaságában.”
Láttam, hogy a Mennyei Atya előhozatta az angyalokkal Szűz Mária győzelmi koronáját (a magyar Szent Koronát) és jobb kezével felemelte, miközben így szólt a Mennyország minden lakójához: „Most áldásom háromszorosan is rászáll szeretett leányom győzelmi koronájára, hogy a magyar nép Szűz Mária szívén keresztül előmozdítsa a Szentháromság tiszteletét és imádását az egész világban. Azt akarom, hogy a magyarok számára az Oltáriszentség legyen az egyetlen védőbástya. Jöjjetek Hozzám, magyar szentek! Hozzatok magatokkal fáklyákat, hogy szeretetem tüzével nyújtsam meg azokat! Menjetek, és látogassatok meg minden gyermekemet, akik szívük ajtaját megnyitják előttetek! Gyújtsátok lángra szívüket, hogy igaz hittel fordítsák tekintetüket Szent Fiamra és helyezzék karjaiba önmagukat, akin keresztül Én szemlélem őket. Szeretetem tüze minden gyermekemet másképpen fogja megérinteni, befogadóképességüknek és nyitottságuknak megfelelően.”
Láttam a szenteket, ahogyan végigjárták az országot és mindenhová betértek, ahova a Szentlélek vezette őket. Végül láttam a Szűzanyát, ahogyan bement a parlamentbe. Először a Szent Koronához ment, és azt szemlélte, hogy mennyi magyar ember szíve lobog ott (akik megtették a felajánlást) és mély szeretetében áldását adta ezekre az emberekre és családjaikra. Aztán tovább ment, és mindenhova betért az épületben, hogy Krisztus világosságával elűzzön onnan minden bukott angyalt, akik hátráltatni akarják országunk felemelkedését azáltal, hogy védelmét tönkreteszik. Majd láttam, hogy a Szűzanya átöleli Orbán Viktort és azt mondta neki: „Fiam, Isten mindig a szívedet nézi. Látja, hogy hazád iránti szereteted vezérli szavaidat és tetteidet. Én veled vagyok, és imádságommal támogatlak téged, hogy lépteidet semmi ne zavarja meg. Légy erős, és ha nehézségek lesznek Magyarországon, akkor tekints Fiamra, és Ő megnyugtatja szívedet, hogy bölcsen tudj cselekedni és a magyar népet megtartsd az ősi hitben, amely a kereszténységben rejlik. Boldog leszel, ha mindig helyet adsz nekem a szívedben! Áldásom adom rád és a családodra.”
Mária Magdolna
http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/973-unnepi-kegyelmek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése