2011. december 25., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

Mennyei Atya: Azért lesz Fiam ismét elküldve, hogy visszakövetelje jogos trónját


2011. december 24., szombat, 18:00

Leányom, amint már az első alkalommal Megváltót küldtem a világba, hogy megmentse az emberiséget, úgy most is kész vagyok, Fiamat, Jézust, a Megváltót ismét elküldeni, hogy megmenthesse azokat a lelkeket akik különben elkárhoznának.
Meg kell értenetek, gyermekeim, a jelentőségét annak az édes – keserű áldozatnak, melyet az emberiségért hoztam, amikor először küldtem el a Fiamat.
Amikor felismertem, hogy egy Megváltó küldése az egyetlen mód az emberiség megmentésére, azt is tudtam, hogy egyetlen egy prófétától, vagy kiválasztott lélektől sem várhatok el egy ilyen nagy áldozatot. Úgy döntöttem, hogy a második Isteni Személyt, Fiamat fogom elküldeni, hogy megmentse az emberiséget. Ez volt az egyetlen hatékony módszer a sátán tervének meghiúsítására, mivel oly nagyon szerettem gyermekeimet.
Az, hogy Fiamat felnőni láttam, a gyönyörűség és a fájdalom érzetét keltette bennem, mivel tudtam, hogy mi áll még előtte. Mégis, mivel mély és gyengéd szeretetet érzek minden gyermekem iránt, ez akkor egy olyan áldozat volt, melyet készséggel kellett elviselni az emberiség megmentéséért.
Most, hogy a Nagyfigyelmeztetés egyre közeledik, ezen Szent Üzeneteken keresztül ismét felkészítem a világot, hogy másodjára is üdvözölhesse Fiamat.
Szeretett Fiam Második Eljövetele közel van, gyermekeim. Ő azért lesz ismét elküldve, hogy jogos trónját visszakövetelje arra az időre, amikor Ő, mint az emberiség Királya fog uralkodni.
Ez a dicsőséges esemény látványos lesz, és befejező része annak a tervnek, mely az Emberi Faj megmentésére vonatkozik, hogy megszabaduljon a világotokat uraló gonosztól. A Sátán nemsokára ki lesz űzve a világból. Az Ő követői és mindazok, akik gonosz szívűek, sokkoltak és rémültek lesznek. Ezektől az emberektől az lesz az elvárás, hogy válasszanak: vagy térdre borulnak kegyelemért könyörögve, és akkor megmenekülnek, vagy egyszerűen visszautasítják ezt a nagy ajándékot, melyet bemutatnak nekik.
Gyermekeim, egyesüljetek mindannyian és ne féljetek a gúnyolódástól. Mindnyájatokat a Szentlélek vezet, az angyalok és szentek védelmében részesültök. Fiam Igéjének és ígéretének hirdetése, követőim, rajtatok fog múlni, aki azt szeretné, hogy ezek az üzenetek világszerte elterjedjenek.
Imáitok kiragadhatja az eltévedt bűnösöket a sátán karjaiból.
Gyermekeim, ti most a végső küzdelem első szakaszában vagytok. Az örök üdvösséghez a második esélyt drága, szeretett Fiam Irgalmassága adja meg majd nektek. Ne játsszátok el ezt a lehetőséget. Egyesüljetek mindannyian mennyei családotokkal, hogy megmentsétek testvéreiteket a földön.
Örüljetek ennek a Karácsonynak, mert ez egy különleges ünnep lesz számotokra, mivel a Nagyfigyelmeztetés után, segítenetek kell felkészíteni a lelkeket, Fiam Második Eljövetelére.
Szeretlek mindnyájatokat, gyermekeim. Fogadjátok el szeretetemet. Öleljetek meg Engem, Örök Atyátokat, aki minden tőle telhetőt meg fog tenni, hogy mindnyájatokat bevezessen a Béke új Korszakába.


A Mennyei Atya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése