2011. július 15., péntek

Vendéget küldök!
 
 
-Bocs, hogy zavarlak, de sürgős!
 
 
 - Van egy barátom aki messziről jött és szállásra van szüksége,
 
úgyhogy odaadtam neki a te címedet.
 
- Kérlek fogadd be, ha egyezik az akaratoddal és szeresd ŐT,  ha nincs ellenedre az Ő jelenléte a Te szívedben...
--- Az ő neve NÁZÁRETI JÉZUS  A mi Édes JÉZUSATYÁNK.

-Mondd csendesen: Szeretlek téged, és szükségem van rádvéred által tisztítsd meg a szívemet, kérlek TÉGED alázatos engedelmes szeretetben, és segíts nekem, hogy minél jobban szeresselek és minél jobban vágyakozzam utánad és bocsátsd meg az én bűneimet, a mi bűneinket, és mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek, és ebben a vészterhesnek mondható jövőben szabadíts meg  a gonosztól, annak minden gonosz csábításától, és szeretettel kérlek adj nekünk tisztánlátást, hogy mindig felismerjük A TE SZENT  és Megváltoztathatatlan IGAZSÁGODAT  SZERETETED.
áldd meg az én hazám a mi Hazánkat a mi Nemzetünket! Kérlek áldj meg mindannyiankat szeretettel, és mindazokat is akik olvassák ezt az üzenetet...

"-mert minden mérték ahhoz szabatik, ahogyan Ti szerettek ENGEM"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése