2023. január 27., péntek

Simona Patalano-Angela Fabiani (Zaro)

Mária üzenete: "EGY NAGY Próba és NAGY SÖTÉTSÉG VÁR RÁD." Angela Fabiani 2023. január 8.

Drága gyermekeim, köszönöm, hogy itt vagytok áldott erdőmben, hogy üdvözöljenek Engem, és válaszoljatok hívásomra. Gyermekeim, szeretlek titeket, mérhetetlenül szeretlek titeket, és a legnagyobb vágyam, hogy meg tudjak menteni benneteket. Gyermekeim, Isten hatalmas Irgalmassága által vagyok itt, az Emberiség Anyjaként vagyok itt, azért vagyok itt, mert szeretlek titeket. Szeretett gyermekeim, ezen az estén is meghívlak benneteket, hogy imádkozzatok velem. Imádkozzunk együtt, imádkozzunk ennek az emberiségnek a megtéréséért, amelyet a gonosz erői egyre jobban elnyomnak. Ezen a ponton Szűz Mária megkérdezte tőlem: Leányom, imádkozzunk együtt. Amíg én vele imádkoztam, mama melankóliával teli hozzáállást öltött. Aztán elkezdtem különböző látomásaim lenni, először a világról, majd az egyházról. Anya egy bizonyos ponton megállt, és azt mondta nekem: Nézd, lányom, mennyi gonoszság; nézd mennyi fájdalom. Aztán így folytatta: Gyermekeim, térjetek meg és térjetek vissza Istenhez, tegyétek életeteket állandó imává. Legyen az életed egy ima. Tanulj meg hálát adni Istennek mindazért, amit adott neked, és hálát adj Neki azért is, amivel nem rendelkezel. Ő a Jó Atya, Ő az Atya, aki tele van szeretettel, és soha nem hagy nélküled arra, amire szükséged van. Szeretett gyermekeim, ezen az estén is arra kérlek benneteket, hogy imádkozzatok szeretett Egyházamért, ne csak az egyetemes Egyházért, hanem a helyi Egyházért is. Imádkozzatok sokat pap fiaimért. Gyermekeim, böjtöljetek és hozzatok áldozatot, az Egyház nagy veszélyben van. Miatta nagy próbatétel és nagy sötétség pillanata vár rátok [A nagy hitehagyás]. De ne félj, a gonosz erői nem győznek. Aztán a mama mindenkit megáldott: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.



"TANKOK A SZENTPÉTER TÉREN" Mária üzenete. Simona Patalano (Zaro, Olaszország) 2023. január 8.


Simona: Láttam anyát, fehér fátyol volt a fején és 12 csillagból álló korona, vállán kék köpeny, amely egészen a lábáig ért, ami mezítláb pihent a földgömbön. A mama ruhája fehér volt, és aranyövvel övezték. Anya egy dobozt és egy rózsafüzért tartott a kezében. Az anya bal oldalán St. Mihály arkangyal, mint nagy katonai parancsnok páncéllal és karddal a jobb kezében. Dicsértessék Jézus Krisztus!

Itt vagyok, gyerekek, eljövök hozzátok, hogy összeszedjem seregemet, a gonosz ellen harcoló seregemet, kész seregemet, kezükben a Szent Rózsafüzérrel, mert nincs erősebb fegyver, mint az imádság a gonosz ellen, Seregem, amely tud térdelni Oltáriszentség előtt, Szeretni és megbocsátani tudó seregem, Szüntelenül, fáradhatatlanul imádkozni tudó seregem, aki mindent az Úrnak ajánl fel. Gyermekeim, ha szeretnétek a Seregem részei lenni, határozottan és meggyőződéssel mondjátok ki az „Igen”-t, vegyétek kezetökbe a Szent Rózsafüzért és imádkozzatok. Nagyon szeretett gyermekeim, ne féljetek, veletek vagyok. Mialatt a mama ezt mondta, látomásom volt: láttam, hogy Olaszország szétszakadt, kettészakadt, és erős földrengések rázták meg; Láttam hadihajókat a Földközi-tengeren és tankokat St. Péter, majd Anya így folytatta: Gyermekeim, ne féljetek, én veletek vagyok, és a végén Szeplőtelen Szívem győzedelmeskedik. Gyermekeim, szeretlek titeket, és azért jövök, hogy Krisztushoz vezesselek titeket, én vezetlek benneteket, fogom a kezeteket, és a legsúlyosabb megpróbáltatásokat a karomban hordozom. Könyörgök titeket, gyerekek: hordjátok magatokat a karjaimban, mint a kisgyermekeket anyjuk karjában, kérlek titeket, gyerekek: szeressétek magatokat. Gyermekeim, mindig veletek vagyok, hallgatlak titeket és tárt karokkal várlak benneteket; gyertek hozzám, gyermekeim, és én elvezetlek benneteket Krisztushoz. Szeretlek titeket gyerekek, szeretlek titeket. Szent áldásomat adom most rád. Köszönöm, hogy Hozzám siettél.
SOK LEROMBOLT TEMPLOM A VILÁGBAN. Mária üzenete. Simona Patalano (Zaro, Olaszország) 2023. január 26.
Simona: Láttam Anyát, mind fehérbe volt öltözve, arany övvel volt felövezve, a vállán zöld-kék kabát volt, ami a fejét is takarta. Anya a karjában tartotta a Kis Jézust; Anya háta mögött két kis angyal tartotta Királynője Koronáját, és a feje fölé emelte.

Dicsértessék Jézus Krisztus! Itt vagyok, ismét eljövök hozzátok, gyermekeim, az Atya hatalmas Irgalmasságából. Gyermekeim, a világnak imára van szüksége, kérlek titeket, gyerekek, imádkozzatok szeretett Egyházamért, szeretett és választott papjaimért; imádkozz értük az Úrhoz, hogy készek legyenek a harcra, ne veszítsék el hitüket; imádkozzatok, hogy az Egyház igazi Tanítóhivatala ne vesszen el. Lányom, nézd. Elkezdett látomásom: sok templom, szétszórva a világban, lerombolva, lerombolva és elhagyatva, csak néhány állt még, belül kis csoportokkal, akik Jézust imádkozó és imádó emberekből álltak; kevesen voltak még a szentmisét celebráló papok. Majd Anya folytatta az Üzenetet: Imádkozzatok, gyerekek, imádkozzatok erővel és kitartással, imádkozzatok szeretettel, legyetek készek arra, hogy tiszta szívből, „de” vagy „ha” nélkül szeressük az Urat; imádkozzatok, gyermekeim, imádkozzatok. Szent áldásomat adom most rád. Köszönöm, hogy Hozzám siettél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése