2018. szeptember 8., szombat

Igaz Élet Istenben Vassula Ryden: Beszélgetések Jézussal

Új éneket írtam nekik, melyet a szeretet húrjain kell eljátszaniuk
2018. szeptember 7.
Gyermekem, ma ismét az irántad érzett állandó szeretetemről szeretnélek biztosítani téged. Szívem lilioma, Én vagyok a te lelkednek Őre. Megóvlak a bűnösök sorsától, hogy ártatlanul élhesd az életedet. Életet leheltem beléd, és Szívem mélyébe zártalak. Légy ezért boldog! Hallgass szavamra és kövesd, nehogy tévútra térj. Az Én szavam élet. Ha megtartod, távol tart a bűntől, de ha mégis vétkeznél, van közbenjáród az Atyánál. Én vagyok az egyetlen, aki elveszi a bűneiteket, ezért emeljétek fel szemeteket, és lássátok dicsőségemet, lássátok korlátlan hatalmamat, lássátok a mennyet, azután fontoljátok meg, hogy ki ezeknek az Üzeneteknek a szerzője.
Az Ítélet Napján mindenkit meg fogok ítélni udvaraimban, szét fogom választani a bűnt az erénytől, a rosszat a jótól. Azután mérlegre teszem, mennyire szerettétek a felebarátotokat és Engem. Be fogom számítani tisztaságotok minden megnyilvánulását, minden szeretetből kimondott szavatokat, minden bűnbánó kiáltásotokat. Ezeket mind nagyra fogom értékelni. Minden léleknek Trónom elé kell majd állnia, férfiaknak és nőknek minden népből, nemzetből és nyelvből. Az angyaloknak összes kara jelen lesz Ítélőszékemnél.
Mondom neked, nemzedék, már nincs sok időd, hogy eldöntsd, megalázod-e magad Előttem, vagy sem. Minden cselekedeted, minden jó és rossz gondolatod fel van jegyezve az Igazság Könyvében. Ha valaki úgy dönt, hogy Velem jár és Belém kapaszkodik, annak megvédem lépteit, és biztonságos helyre vezetem: haza! Igen, haza! A mennyország a ti végső rendeltetési helyetek, a mennyország a ti igazi otthonotok! Ott majd megtapasztaljátok az Én békémet, és hogy oda tartoztok, biztonságban fogjátok érezni magatokat. Felismeritek, hogy mindig is oda tartoztatok. Karjaimban megérzi majd lelketek, hogy örökkétartó öleléssel veszem körül.
Sőt, azt is fel fogjátok ismerni, hogy a Jegyesetek vagyok! Ezért mindenkinek mondom: ne pazaroljátok az időtöket erre a mulandó világra, mert életetek csak annyi, mint egy fuvallat, és máris végetér. Minden lélek eltávozik előbb vagy utóbb. A mennyországban nem lesznek többé számlálva napjaitok, mert örökké tartanak majd. Ezért ne feledjétek, hogy mindnyájan, igen ti mindnyájan a Magasságbeli fiai és leányai vagytok, ne csináljatok hát isteneket anyagi dolgokból, és ne imádjátok azokat! Én mindig kész vagyok arra, hogy gyengéden gondotokat viseljem, és irgalmasan vezesselek benneteket.
Ó Vassula, kezem felkentje, akinek angyali küldetést adtam! Atyádat és Engem gyönyörködtet a Te irántunk tanúsított éhséged. Ezért, hogy kielégítsük éhségedet, felfedtük Magunkat előtted, mirhával és tömjénnel illatosított, zafírokkal kikövezett úton vezetünk téged.
Emeld fel hát szemedet, hogy tekintetemmel találkozzon, tekintetemmel, amely minden hiányodat, kétségedet vagy félelmedet meggyógyítja. Amikor tekinteted az Enyémmel találkozik, a szeretet végtelen mély égszínkék tengerét fogod látni; az Én mélységembe, a te Istened szeretetének mélységébe fogsz belelátni.
Kedvesem, légy boldog, amiért ajkadra adtam ezt az Új Éneket, a Megbocsátás Énekét, az Irgalom, a Szeretet Énekét, a Gyengédség és a Remény Énekét, a Bölcsesség és a Tisztaság Énekét, az Igazság és a Hűség Énekét, melyet az egész világon énekelni fognak, hogy minden élőlény hallhassa és meggyógyulhasson tőle.
A hegyek, a völgyek, a folyók és a tengerek, és mindenki, aki az egek alatt él, amikor meghallja ezt az Éneket, fel fogja ismerni, hogy az Isten, Akit ők elfelejtettek, sohasem felejtette el őket. A Szeretet az ajtajuk előtt áll és arra vár, hogy adják át magukat Neki. Ha kinyitják Nekem szívük ajtaját, megmondom nekik, hogy egy új éneket írtam számukra, melyet a szeretet húrjain kell eljátszaniuk, ami Nekem győzelmet, nekik pedig biztonságot fog adni. Ezután a tökéletesedés útjára hívom őket, és tökéletesíteni fogom őket Mibennünk mindaddig, amíg készségesen követnek Minket.
Imádkozz, Vassula, hogy vegyék figyelembe Szavamat, és hogy felnyithassam a szemüket. A Szeretet szeret téged… IC
http://ichtys.hu/index.php/157-2018-szeptember-7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése