2015. január 18., vasárnap

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’




Szükségem van rátok, ahogyan nektek is szükségetek van Rám


2015. január 17. szombat, 18:18

Drága szeretett leányom, Én vagyok az, a ti Jézusotok és Megváltótok, aki hozzátok szól.

Azok közül, akik olvassák ezeket az üzeneteket, nagyon sokan félnek. A félelem a gyűlölet egy bizonyos formáját hozza magával, mert nagyon sokan nem akarnak elismerni Engem. A félelem érthető, de mégsem szabad megengednetek, hogy elhomályosítsa a bizalmatokat. Én egyre csak hívlak benneteket, hogy jöjjetek Hozzám. Én nem szeretnék nektek gyötrelmet okozni. Földi életetek csak rövid ideig tart, de az az idő, amit Velem fogtok tölteni, örökké tart.

Ha Én szeretlek titeket, akkor nem kéne, hogy figyelmeztesselek benneteket Irgalmasságom elutasításának következményeire? Mindaz, amire szükségem van, és amire vágyom, hogy Királyságomba vigyelek mindnyájatokat. Én nem mondok nektek olyan dolgokat, amelyeket Szent Könyvem ne tartalmazna. Nem. Ehelyett egyszerűen csak emlékeztetlek benneteket az Igazságra és az eljövendő dolgokra, hogy így Hozzám jöjjetek.

Jöjjetek, kicsinyeim, ne féljetek Szeretetemtől. Ne féljetek Királyságomtól, mert ez a ti elsőszülöttségi jogotok. Ezért adtam oda földi Életemet. Szükségem van rátok, ahogyan nektek is szükségetek van Rám. Én alázatos vagyok Akaratomban, és egyszerűen csak be szeretnélek benneteket borítani egy dicsőséges élettel, ahol egy Örökké tartó Életet fogtok élvezni. Akkor tehát miért féltek Hívásomtól? Szeretlek benneteket. Én soha nem bántanálak meg benneteket. Az egyedüli ártalom, amellyel szembe találjátok magatokat, tőletek származik. Én mindig itt Vagyok, nagy reménnyel várakozván a szeretetetekre.

Az Én vég nélküli világom fölülmúl mindent, amire valaha is vágytatok ezen a Földön. A ti földi életetek elhalványul Királyságom tökéletességével szemben. Annak érdekében, biztosítsam számotokra az Örök Életet, a ti jogos örökségeteket, meghaltam bűneitekért. Ne mondjatok le erről a nagy Áldozatról, mert az egy nagy Dicsőség volt, hogy Engem értetek keresztre feszítettek.

Ne utasítsatok el Engem másodszorra is.

Szeretett Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése