2013. augusztus 12., hétfő

Holtomiglan, holtodiglan

Egy napon halt meg egy pár 65 év házasság után az Egyesült Államokban. A férj, Harold Knapke 91, neje, Ruth 89 évet élt. Közös temetésük volt. A pár már gyerekkorától ismerte egymást. Lányaik elmondása szerint, igazi szerelmi történet volt egész életük: annyira ragaszkodtak egymáshoz, hogy sohasem akartak sehova se menni a másik nélkül.
A párt egy ohiói idősotthonban érte a halál, először a férj hunyt el, majd 11 órával később követte őt felesége. Augusztus 11-én haltak meg, pár nap múlva ünnepelhették volna 66. házassági évfordulójukat. Hat gyereket neveltek fel, és temetésükön a feleség koporsóját a pár lány unokái, a férjét a fiú unokák vitték.

http://gma.yahoo.com/blogs/abc-blogs/harold-ruth-knapke-married-65-years-die-11-184517152.html
(MTI)


Jóban, rosszan...87 éven át! A világ leghosszabb ideje együtt élõ férje és felesége osztotta meg titkát az örökkön örökké-legendával kapcsolatban.

Olyan korban élünk, amelyben csak kevés házaspár állja ki az idõ próbáját. A 107 éves Karam és felesége, a százesztendõs Katari Chand kapcsolata
bizonyíték arra, hogy a "boldogan éltek, amíg meg nem haltak" igenis megvalósítható. A pár, amelynek nyolc gyermeke és 28 unokája van azt mondja, a siker titka egymással törõdni ahányféle módon csak lehet.

Végtelen szerelem

"Én mindig megnevettetem Katarit. Szeretek neki vicceket mondani. Én így vagyok romantikus.", mondja Karam. "Valahol azt hallottam, hogy a sok
nevetés meghosszabbítja az életet...nos, mi még mindig élünk, úgyhogy lehet benne igazság! Annyira szeretem õt, hogy szívesen leélnék vele még
ugyanennyit!" Katari hozzáteszi: "Amikor fiatal voltam, minden este frissen fõtt ételt készítettem Karamnak, és mindig figyeltem rá, hogy egészséges
ételeket együnk, hogy minél tovább élhessünk együtt."

Az idõs házaspár egyik fia, Satpaul rendkívül büszke szülei házasságára,adta hírül a Daily Mail. "Nagyon fontos, hogy a gyerekek mindig közel maradjanak a szüleikhez. Mi egy helyen lakunk velük, gondoskodunk róluk, mert szeretnénk, ha minél több idõt tölthetnénk el együtt!"

csaladhalo.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése