2013. június 20., csütörtök

Az Úr Jézus üzenete a Luz de María -nak /Fény Máriájának/ 2013. junius 9-én és 19-én


2013. Június 9-én dél körül az a Fény Máriája otthonában, miután üzenetet kapott Krisztustól a  Guadalupei Szűzanya képe, 40 x 60 cm, elkezdett rendkívül finom illatú parfüm olajat könnyezni. Az esemény  megismétlődött a következő napon, de ebből az alkalomból az olaj a kezéből és a mellkasából ömlött ki a szíve magasságában így adva fontos jelet gyermekeinek....

Ugyanez a megnyilvánulás megismétlődik a következő napon a Béke Királynője képen, amely mellette volt, és a harmadik napon az előzőekkel egy időben egy kb. egy méter magas Krisztus gyönyörű alakján, az oldal sebből  olaj ömlött ...

Június 19-én Krisztus üzenet adott az emberiségnek:

Én, mint a szeretet koldusa, az oldalam nyitott sebéből folyó olajjal megkenem az én hűségeseimet, hogy ne féljenek, és azért, hogy biztosak legyenek benne, hogy az, amit hirdetek nektek, azt szeretetből teszem, nem azért, hogy félelemet okozzak, mert a szívem hevesen vágyik arra, hogy megmentse azokat, akik alkalmanként hozzám jönnek, és akik szeretnek engem, de még mindig ellenállnak és nem ismernek fel engem. Hívlak titeket, hogy gyorsan térjetek vissza hozzám Ne feledjétek, hogy az idő egy pillanat alatt betelik.

A mi Urunk Jézus Krisztus üzenete az ő szeretett lányának, Fény Máriának.
Szeretteim, népem: Eljövök hamarosan, ez lesz az én második eljövetelem a hűségesek számára.
Eljövök azok számára, akik harcolnak, hogy továbbra is mellettem maradjanak.
Eljövök az engedelmesek, az egyszerűek és alázatosaknak, és azok számára, akik elesnek, de felkelnek,  azok számára, akik a nyomorúság közepette sem elveszítik el a hitüket.
Eljövök azok számára, akik megtanulták meglátni, az életkörülmények miatt, hogy az Én akaratom mindig érvényesül, és hogy én útjaim nem az emberek útjai.  Eljövök az én egyházamba.
Eljövök azok számára, akiket megtisztítottam.
Eljövök azok számára, akik hajlandóak teljesíteni az akaratomat és minden pillanatban a szolgálatomra állnak. Eljövök azok számára, akik igent  mondanak nekem.
Eljövök azok számára, akik bűnbánatot tartottak, azok számára, akik elfordultak a világ dolgaitól és akik a világ  áramlatával szemben úsznak.
Eljövök azok számára, akik anélkül, hogy zavarba esnének meg vallják hitüket minden pillanatban.
De a második eljövetelem előtt, az Én tisztogatásom  meg fogja érinteni minden ember lelkiismeretét, azzal kezdődik, hogy látják  magukat.
Ez nehéz pillanat lesz mindenki számára , de szükséges, hogy valóban lássátok magatokat, színlelés nélkül. Ebben a  pillanatban, mely örökkévalóságnak  tűnik,  és anélkül, hogy átmennétek az öröklétbe,képes lesztek leellenőrizni, mi van lelketek mélyén.. Minden, ami t az ember titokként őriz  magában, akkor megjelenik a lelkiismeretében.
Jaj azoknak, akik üldözik az Én Népemet!
Jaj azoknak, akik meggyalázták az Én Templomaimat!
Jaj azoknak, akik elszegényítették és tönkretették a fiatalokat!
Jaj azoknak a felnőtteknek, akik ahelyett, hogy uralkodtak volna magukon, botrányt okoztak és rossz példát mutattak a gyermekeknek!
Jaj azoknak, akik arra használták a tudásukat, amellyel felruháztam őket, hogy Népem halálát okozzák!
Jaj azoknak, akik azt hiszik magukról, hogy szellem doktorai,  botrányt okoznak és elfordítják Tőlem az én szegény gyerekeimet!
Azok számára Jöttem, akik üdvözölték a szerény, szegények és az egyszerű embereket.
Eljövök hamarosan, jövök hamarosan az én szeretetemmel és a tisztaságommal hogy megérintsem az emberek lelkiismeretét.
Eljövök hamarosan az elszegényedett emberiség homályába, , hogy megvilágítsam az enyéim lelkiismeretét, hogy felkészítsem őket arra a pillanatra, amely már mindjárt itt van, mert hosszú lesz nyomorúság napja az Antikrisztus karmai között.
Hányan  várnak erre pillanatra  anélkül, hogy felismernék,  hogy a csápjait már az emberiség köré fonta! Úgy várnak rá, mint egy személyre, és  ő már tevékenykedik,  és nem csendben, hanem hangosan a hatalmasságok segítségével, aki növelik a birodalmát.
Hányan maradnak  a szolgálataiban, elfelejtve Engem!
Hányan, akarják uralni az emberiséget, a hatalmat a kezükben tartani, átadták magukat, hogy az ő rabszolgái legyenek mert ez az ördögivadék sohasem engedi át a hatalmat egy  emberi lénynek sem!
Ő majd megragadja  a gyenge lelkűeket,  az ostobákat, aki nem hallgatnak a szavamra, gyűlölnek engem, és a gonosz szellemet fogadták el vezetőjüknek.


http://www.revelacionesmarianas.com/english.htm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése