2011. június 20., hétfő

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei


2011. június 5. Szentségimádáson Jézus: „Ima papok számára:

Imádott Krisztusom! Te, Aki meghívtál engem a papi szolgálatra, őrizz meg Magadnak tisztán és szentül, lelki- testi épségben. Add, hogy hűséges legyek Hozzád mindhalálig, és elnyerjem az örök életet. Ámen.”


2011. június 7. Szentségimádáson Jézus: „Drága Gyermekeim! Térjetek meg! Ne várjátok meg a nagy figyelmeztetést, mert akkor már késő lesz. Sokan meg fognak halni félelmükben. Mindenki, aki halálos bűnben él, látni fogja a poklot, ahová földi élete után mennie kell, ha nem tart bűnbánatot.  Gyermekeim!  A pokol rettenetes kínszenvedés, ami örökké tartó iszonyatos állapot. Kérlek titeket, fogadjátok meg szavam! Tartsatok bűnbánatot! Keljetek fel bűneitekből, amíg még nem késő! A fatimai gyermekek meghaltak volna a félelemtől, amikor meglátták a poklot. Csak azért maradtak életben, mert velük volt a Szűzanya, Aki előzőleg megígérte nekik, hogy a mennybe viszi őket. Gyermekeim a poklot nem Isten teremtette. Ez a sátánnak és csatlósainak készült. Ők maguk választották maguknak engedetlenségükkel és gőgjükkel. Mindazok ide kerülnek, akik a földön követik őket. A sátán ma különösen sok lelket igyekszik megtéveszteni. Szektákat alapít, ahol a bukott angyalokkal kötnek szövetséget az emberek. Látszólag külső sikereket érhetnek el, még testi gyógyulások is lehetnek, de a lelkük nem boldog, sőt egyenesen halott.



Drága Gyermekeim! Én vagyok az egyedüli Üdvözítő, a Messiás, a Krisztus, Aki kereszthalálommal megváltottalak benneteket, az egész teremtett világot. De csak azok nyerhetik el a megváltást, akik követnek Engem. Őszinte bűnbánatot tartanak, elvégzik a szentgyónásukat, teljes önmegtagadásban élnek, elfogadják és hordozzák keresztjüket, amely az üdvösség elnyerésére segíti őket, és így követnek Engem a keresztúton. Fel a Golgotára, a keresztre. Mivel megkötözték magukban vágyaikat az önmegtagadás által, és ellene mondtak a világ csábításainak, már könnyen tudnak egyesülni Velem, a Megfeszítettel, Aki az életemet adtam értük, és az életüket kérem, hogy megmentsem őket az örök boldogságra. Miután így kiüresítették magukat, és egyesültek Velem, Én is megosztom velük dicsőségemet, és elhalmozom őket minden jóval Atyám országában.



Gyermekeim! Ne higgyetek a gonosznak, aki félrevezet, és bűnre csábít benneteket! Nekem higgyetek, Aki meghaltam értetek a keresztfán, hogy megnyissam nektek a mennyet. Én vagyok az út, az igazság és az élet. Most még várlak titeket templomaimban, a gyóntatószékekben. Papjaim által Én oldozlak fel titeket bűneitek alól. Most még terített asztalra várlak titeket minden Szentmisében. Szent Testemet adom ételül, amely az örök élet Kenyere, és drága Szent Véremmel itatlak benneteket, amely lemossa bűneiteket, és az üdvösség itala. Ne fordítsatok Nekem hátat, és ne vessetek meg Engem, örök életetek Szerzőjét! Ne hagyjátok, hogy ellenfelem elszakítson benneteket Tőlem, legnagyobb Jótevőtöktől! Szakítsatok Rám időt! Tisztítsátok meg, és tápláljátok a lelketeket, amely örökké él, de nem mindegy, hogy hol: a mennyben, vagy a pokolban. Mert minden ember számára ez a két végállomás létezik. Könyörögve kérlek benneteket, teljesítsétek kérésemet! Váltsátok valóra figyelmeztetésemet! A kegyelmi idő hamar lejár. Irgalmasságomat hamarosan igazságosságom váltja fel. Jaj azoknak, akiket készületlenül ér haragom nagy napja. Úgy járnak, mint a balga szüzek, akiknek nem volt olaj a lámpájukban, ezért kinn rekedtek a menyegzőről.



Gyermekeim! Amikor megfogantatok, értelmet és szabad akaratot kaptatok. Én ezt messzemenőkig tiszteletben tartom. Senkire sem erőltetem rá Magam. A döntés a ti kezetekben van: örök boldogság, vagy örök kárhozat. Nekem mindnyájatokkal külön-külön csodálatos tervem van. Ez pedig az életszentség, és az örök boldogság. De ha ti a rosszat, a szenvedést választjátok, viselnetek kell a következményeket, méghozzá örökre. Én szeretettel figyelmeztetlek benneteket. A pokol is, a mennyország is a ti szívetekben kezdődik el itt a földön. Ti döntitek el, hogy kit akartok szolgálni a földön, és hova akartok menni. Amikor kiszáll a lelketek porsátor testetekből, megálltok Színem előtt. Lepereg előttetek egész életetek. Ennek alapján lesztek megítélve. Minden bűnért szenvedni kell. Még a megbánt, meggyónt bűnökért is vezekelni kell, vagy itt a földön, vagy a tisztítótűzben. Ez a tisztulás. Aki pedig egész életében bűnben marad, és nem tart bűnbánatot, az elkárhozik. Ez a pokol, amiről az Evangéliumban ezt mondtam: „Ott lesz sírás, és fogcsikorgatás. A féreg el nem pusztul, és a tűz ki nem alszik.” Gyermekeim! A pokol egy rettenetes vég nélküli kínszenvedés. Ne akarjatok oda kerülni! Tartsatok bűnbánatot! Éljetek szüntelen készenlétben, mert a halál hirtelen jön. Közel van a nagy figyelmeztetés, amikor mindenkit megrostálok. Készüljetek! Én előre figyelmeztettelek benneteket! A haladék lejár. Az idő közel. Éljetek életszentségben! Akkor boldogok lesztek már itt a földön, és a mennyben is mindörökké. Erre áldalak meg mindnyájatokat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Levél egy kiválasztott léleknek:



Medjugorje, 2011. június 16. csütörtökön este Szentségimádáson Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Szeressen Engem még jobban! Imádjon gyakran magánimában, a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Keresse a Velem való társalgást! Akkor kinyilatkoztatom neki Magam. Megéreztetem vele semmihez sem hasonlítható végtelen szeretetemet, amely elvezetett Engem ahhoz, hogy feláldozzam Magamat érte. Őt is erre akarom felkészíteni, hogy Irántam való szeretetből vállalja a lelki vértanúságot Értem.

Gyermekem, jöjj! Én vonzalak. Naponta eszed az Én Testemet és iszod az Én Véremet. Nagy kegyelem, hogy ezt teheted. Azt akarom, hogy teljesen alakulj át Belém! Légy egészen szent! Csak Én legyek számodra az élet, a minden a Szentség. Én az életemet áldoztam érted. Tőled is ezt kérem. Légy csonkig elégő gyertyám! Világíts! Sugározd szeretetemet! Légy áldozattá! Egészen azonosulj Velem, Mestereddel! Az üldözés alatt sok megpróbáltatásban lesz részed. De ezek a keresztek nem fognak eltávolítani Tőlem. Sőt, egyre közelebb hoznak Hozzám. Ne felejtsd! Én itt a földön a kereszten függök a világ végéig. Ide várok mindenkit, aki követni akar Engem az önmegtagadásban, a kereszthordozásban, és az élet odaadásában, amiként Én is ezt tettem.

Gyermekem! Az idő rövid. Látni akarom, amint egyre növekedsz az Irántam való szeretetben, az áldozatokban, és a szenvedések türelmes elviselésében. Egészen ki akarlak sajátítani Magamnak. Add Nekem egészen a szívedet! Azt akarom, hogy Szent Pállal együtt Te is mondd ki: „Élek pedig többé már nem Én, hanem a Krisztus él Bennem.”

Gyermekem! Hívlak a keresztre. Egyesülj Velem, Üdvözítő Királyoddal az áldozatokban és a szenvedésekben! Amilyen mértékben azonosulsz Velem a megaláztatásokban és a kínokban, olyan fokban lesz részed dicsőségemben. Végy példát a szentekről! Szent Pió atyáról, Viennay Szent Jánosról, Assisi Szent Ferencről és a többi szentemről! Ők legyenek példaképeid! Élj szüntelen készenlétben, és akkor mindig nyitott leszel kegyelmeim befogadására, és egyre gazdagodsz az életszentségben. Rengeteg lélekkel ajándékozlak meg, akik mindörökké éneklik majd dicsőségem himnuszát. Országomban ez lesz a te legnagyobb örömöd. Erre áldalak meg az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2011. június 17. Medjugorje Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekem! Készülj! Az idő közel. Ami most jön, emberemlékezet óta nem volt, és nem is lesz. Kiárasztom kegyelmemet a földre. Elárasztom Szentlelkemmel az egész világot. Sokan meg fognak halni, amikor szembesülnek bűneikkel, és annak következményeivel.
Kislányom! Most, az eljövendő időszakban mindaddig, amíg a nagy figyelmeztetés bekövetkezik, légy a legszorosabban összekapcsolva Velem, Megváltó Isteneddel! Figyeld szavaimat, és tedd meg, amit mondok. Minden szabad idődet töltsd imában! Imádj Engem gyakrabban a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Engesztelj Engem a világ bűneiért! Így enyhítsd jogos haragomat, és a bekövetkező büntetést! Ha rád nézek, megenyhülök, mert lelked az Én palotám, és a szíved Értem lángol. Minden szenvedésedet és áldozatodat ajánld fel az Én kínszenvedéseimmel és kereszthalálommal egyesítve Édesanyám hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által. Hatalmas vágyat adok a szívedbe arra, hogy jöjj Hozzám minél gyakrabban a tabernákulum elé. Így engesztelj és imádj Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben!
Kislányom! A türelmi idő lejár. Irgalmasságomat felváltja igazságosságom. Jaj azoknak, akik elvesztegetik kegyelmemet. Szembesülni fognak haragommal és büntetésemmel. Imádkozz értük!

A világ jövőjéről beszélek neked. Egy új korszak következik. Megszűnik a kényelem, a technika. Lerombolom a bálványokat. Az emberek száma megcsappan. A 2/3-ad kipusztul. Népemnek újra egyetlen Istene lesz. Az Atya, a Fiú és a Szentlélek. Engem fognak imádni a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Boldogok és tiszták lesznek, mint az első keresztények. Sok gyermek fog születni. Papjaim újra evangelizálják az egész földkerekséget. Népen nagy szeretetben és békességben fog élni. Nem lesznek többé különböző vallási felekezetek. Egy akol lesz és egy pásztor. Ez az idő már közel van. A korszakváltással kezdődik el. Népem, figyeld a jeleket! Élj szüntelen készenlétben! Szeressetek Engem, a második Isteni Személyt, Aki meghaltam értetek, mindenek fölött, és Énbennem szeressétek egymást úgy, ahogy Én erre példát adtam nektek! Erre áldalak meg titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2011. június 18. Medjugorjéban búcsúzáskor a Szűzanya: „Nagy örömöm telik bennetek. Nagyon szeretlek benneteket. Betakarlak Istenanyai palástommal. Épségben haza fogtok érni.”

2011. június 19. Szentmisén, Szentáldozás után Jézus: „Helyezd magad állandóan az Én jelenlétembe! Imádj Engem szüntelen! Légy mindig egyesülve Velem, Isteni Megváltóddal! Mindig csak azt tedd, ami, kedves Nekem! Akkor Én is megadom mindazt, ami az üdvösségedre válik. Örök dicsőségemben részesítelek téged.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése