2011. március 5., szombat

Megújult az akv.blogol.hu, aki látta az előzőt, az érteni fogja miért kellett megújítanom.

Mennyei Szent Atyám! Mutasd meg nékem az útat, amelyre lépnem kell! Mutasd meg nékem Te magadat: mit kelljen cselekednem! Mert gondolataim megzavarodtak, lelkiismeretem szorongattatik s rettentő kísértések háborítanak. Ó, Uram! Ne engedd, hogy a test érdekei, e világ rábeszélése, erőszakossága, kísértései, bűnös gyöngeségem, tudatlanságom, bűnös hajlandóságom elszakítsák lelkemet Tetőled, az egy igazságtól, eltántorítsák lábaimat a szeretet és a becsületesség egyenes útjáról. Ne engedd, hogy e világ kedvezése vagy fenyegetése, jutalma vagy bosszúja eltéphessen a Te Szent Fiad keresztjétől, kiben van egyedüli szabadulásom! Kérlek Téged a Te örök irgalmasságodra: csak azt engedd tennem, ami Néked kedves és nyisd fel az én hitem gyönge szemét, hogy e rettentő órámban Nálad útmutatást, vigasztalást, világos parancsolatot és lelkiismeretemnek megnyugvást találjak; óh biztass engem, hogy senki Tőled tanácstalanul és segítség nélkül nem távozik, aki igaz hittel zörget kegyelmed ajtaján, keresi akaratodat és kéri segedelmedet. Óh Uram, légy segítségül az én hitetlenségemnek. – Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése