2018. október 2., kedd

A tanítvány kiáltványa!





A  tanítvány kiáltványa!
 Én a tanítvány, mint a Római Katolikus Anyaszentegyházban megkeresztelkedett fiú, a katolikus hitem által, nem tudom elogadni legfőbb vezetőmnek Jorgo Márió Bergogliót. Őszintén kijelentem és vallom, hogy XVI. Benedek Emeritus pápa, aki még életben van, és aki lemondott csupán a Róma Püspöke tisztségéről, de nem mondott le soha pápaságáról.Ebből következik, hogy Ő az igazi Péter jogán a pápa, az Atya Isten akaratából. Az én nevemben, és Isten Nevében felajánlom apostoli tanítványságomat, minden imámat, és életemet Őszentségének, XVI.Benedek Emeritus pápának. Az Atyaisten parancsának eleget téve kijelentem hivatalos módon és ünnepélyesen a Hittani Kongregáció értesítésére  a Hit Dogmáiért, és az egész emberiségért: Jorgo Márió Bergoglio, egyenlő szintre emeli a hamis vallásokat a keresztény vallásokkal, és Jézus helyébe és  Szent Szent Tanításai helyébe helyezi őket. Ezek nyilvános botrányra adnak okot, sok eretnekséggel.
Jorgo Márió Bergoglio, ki van tagadva, " Ipso Facto", (a puszta tény folytán) és mindazok aki őt követik, bíborosok, papok,diakónusok, apácák és apátok, és minden más személy.
Minden törvényes cselekedete, kinevezése, vagy kijelentése ebből következően érvénytelen Isten szemében és el kell kobozni Jorgo Mário Bergogliótól minden ilyen vonatkozású jogot.
Ez, a Szent Katolikus és Apostoli Anyaszentegyház Dogmája.
Őszinte tanítvány.
Seglari Engesztelő Apostolatus kiáltványa.
2018. október. Panama.

Apostolado de Desagravio y Reparación a Los Sagrados Corazones

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése