2017. október 25., szerda

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2017. október 3. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Higgyetek üzeneteimben! Szavaim világosak és egyértelműek. Csak nektek rossz, ha belemagyarázzátok gondolataitokat. Az idő itt van. Eljött az óra, amikor beteljesülnek szavaim. Minden hirtelen jön. Készüljetek! Éljetek szüntelen készenlétben! Most még többet imádkozzatok a lelki erőért, a Szentlélek kiáradásáért, a tisztánlátásért és azért, hogy bűn nélkül éljetek. Erős akarattal és elhatározással határolódjatok el minden bűntől és minden bűnre vezető alkalomtól! Valahányszor ezt teszitek, mindig megerősödtök, végül ércfallá, vaskapuvá formállak benneteket, amiről mindig le fog pattanni ellenfelem kísértése. Erre áldalak meg benneteket Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Zsid 1, 1-3: „Sokszor és sokféle módon szólt Isten hajdan az atyákhoz a prófétákban; ezekben a végső napokban Fiában szólt hozzánk…”


2017. október 6. Szentségimádáson az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Fogadjátok el a szenvedéseket! Ha tudnátok, mennyi a bűn a Földön, és hány ember kárhozik el! Szenvedéseitek fényt gyújtanak a bűnösök szeme előtt, hogy tisztán lássanak, felismerjék kegyelmemet és megtérjenek. Szenvedéseitek fényt árasztanak rájuk. Lehull szemükről a lepel, felismerik helyzetüket, hogy a bűn állapotában élnek, ami a pokolra viszi őket. Ebben a fényben eltalálnak Hozzám, örök életük Szerzőjéhez. Csak a Mennyben fogjátok meglátni szenvedéseitek értelmét és gyümölcseit, a rengeteg megmentett, üdvözült lelket.
Drága gyermekeim! Ne akarjatok megszabadulni keresztjeitektől, hanem önmagatokat megtagadva kövessetek Engem a keresztúton! Én mindenkor megerősítelek benneteket, és biztos kézzel vezetlek titeket az örök hazába, ahol vég nélkül fogtok örvendezni Velem, Megváltó Istenetekkel, Akinek egy egész örökkévalóságon át hálát fogtok adni. Erre áldalak meg benneteket Szívem csodálatos, mindeneket felülmúló, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

2017. október 17. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Váltsátok tettekre Evangéliumomat! Mindig az életszentség és az örök boldogság lebegjen a szemetek előtt! Ennek akarjatok minden élethelyzetben megfelelni. Csak az számít, hogy fölismerjétek és megtegyétek akaratomat, mert minden cselekedetetek, szavatok, de még a gondolataitok is elkísérnek benneteket ítélőszékem elé, amelyekről számon kérlek benneteket. Az Én ítéletem olyan tökéletes és mély, mint Én magam vagyok, Aki a szíveket és a veséket vizsgálom, belelátok gondolataitokba. Én figyelembe veszem természeteteket, örökléseteket, vele született hajlamaitokat, minden körülményt, a legapróbb részletekig, ezért az enyhítő körülményeket nem hagyom ki. Jaj, annak, aki sorozatosan ellene mond felismert akaratomnak, az Evangélium igazságainak, és azoknak ellenében próbál élni. Ez halálos bűn, amire azt mondtam, hogy aki a Szentlelket káromolja, örök vétek terheli.
Drága gyermekeim! Legyetek lélekben kisdedek, hagyatkozzatok Rám mindenben, teljesen! Nem az számít, hogy mikor milyen események követik egymást, és hogy a próféciák mikor és hogyan teljesülnek, hanem csak egyedül az, hogy megfeleltek-e elvárásaimnak, kutatjátok-e rátok vonatkozó örök, szent tervemet, isteni akaratomat, és azokat tettekre váltjátok-e. Ebben áll az életszentség. Ezt kértem mindnyájatoktól: legyetek szentek, mert Én Szent vagyok, legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok. Igyekezzetek tettekre váltani tanításomat, és erre figyelmeztessétek a környezeteteket is! Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudjátok sem a napot, sem az órát. Ha bármikor is jövök értetek, kihívom lelketeket porsátor testetekből, akkor készenlétben talállak titeket, és mint az okos szüzek, bejöhettek Velem az örök menyegzőre. Ezt tanítottam az Evangéliumban. Szavaim örök érvényűek és megmásíthatatlanok. Elmélkedjetek kínszenvedéseimről és kereszthalálomról, mekkora árat fizettem a ti üdvösségetekért. Nem vagytok a magatokéi, mert Én fizettem értetek rettenetes váltságdíjat. Ezért számon kérlek titeket életetek minden pillanatáról, minden szavatokról. Életeteket arra kaptátok, hogy megszentelődjetek és másokat is életszentségre vezessetek. Ti, akiket megváltottam, az Enyéim vagytok mindörökre. De csak azok maradnak meg Mellettem, akik szabad akaratukból ezt akarják. Ezért mondtam: sokan vannak a meghívottak, de kevesen a választottak. A keresztről mindenkit hívtam, amikor azt kiáltottam: „Szomjazom!” De csak azokat tudtam kiválasztani, akik hívásomra igent mondtak.
Gyermekeim! Nagy dolog a kiválasztottság, módfelett hatalmas kegyelem, melynek gyümölcseit láthatjátok a Földön, de még inkább a Mennyben. Ezért kérlek benneteket, beszéljetek mindenkinek az Én végtelen szeretetemről, meghívásomról, hogy minél többen igennel válaszoljanak és kövessenek Engem a keskeny úton. Bár követésem nehézségekkel jár, önmegtagadással és kereszthordozással, de a lelketekbe olyan nagy örömet, derűt és boldogságot adok, hogy nem cserélnétek senkivel. Erről ismeritek meg szavaim igazságát: „az Én igám édes, az Én terhem könnyű”. Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet Szívem túláradó szeretetével adok rátok az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: Zsid 6, 5: „Isten tanítása”

2017. október 18. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Most fognak beteljesülni a próféciák. Nincs több haladék. 100 évet kapott a Föld Édesanyám megjelenése után, hogy teljesítse az üzeneteket, hogy térjenek meg, tartsanak bűnbánatot és engeszteljenek a bűnösökért, mert nagyon sokan mennek a pokolba, mert nincs, aki imádkozzon értük. Letagadják a poklot, az igazságosságot, a büntetést. Nem beszélnek a fatimai titkokról, amit Édesanyám mondott. Papjaimnak hatalmas a felelősségük.
Gyermekeim! A világ sorsa sokkal rosszabbra fordult, mint korábban bármikor volt. A bűnök az égbe csapnak. Süketek és vakok felhívásaimra. Csak a mának élnek, az élvezeteket hajhásszák, és úgy fürdenek a bűnben, mint disznók a pocsolyában. Undorodom ettől a nemzedéktől. Most egy harmadik világháború küszöbén álltok, amelyet azért engedek meg, hogy még mentsem a lelkeket, akiket lehet, és kiirtsam a bűnt a Föld színéről. A rengeteg természeti katasztrófa mind büntetésem jele. Minden mögött Én állok, de Engem letagadnak azért, hogy törvényeimet ne kelljen megtartani. Igen, gyermekeim: ütött az óra. Már hosszú hónapok óta ide nyittatom ki a Szentírást: „Itt az óra, az Emberfiát a bűnösök kezére adják”. Itt az óra, amikor megítélem a Földet. Rengeteg lesz a halott, sokkal több, mint az első két világháborúban együttvéve. Megítélem a világot, és nem tűröm, hogy továbbra is gúnyt űzzenek Belőlem. Az Isten Én vagyok. Eltaposom a bálványisteneket és a kisisteneket, akik azt hiszik, hogy uralkodhatnak népemen.
Gyermekeim, készüljetek! Soha nem látott szenvedés zúdul erre a világra. Beteljesül Szent Péter apostol szava:„az egek lángba borulnak és felbomlanak, az elemek a tűz hevétől megolvadnak.” (2 Péter 3, 12.) Elpusztítom javaikat, amelyeket bálványoztak, megsemmisítem élvezeti cikkeiket, amelyek miatt halomra gyilkolták magzataikat. Ugyanolyan hullahegyeket csinálok a Föld lakóiból, mint amekkora hullahegyeket gyártottak a klinikákon, az abortuszban megölt kisgyermekek testéből. Véget ér irgalmasságom ideje, és beköszönt igazságosságom haragja. A pokol összes ördöge ki van engedve. Ezt mind a bűnösök szabadították ki, amikor nekik szolgáltak. De ti, kicsi gyermekeim, akik megtartjátok hűségesen törvényeimet, az Enyéim vagytok. Ne aggódjatok! Mindvégig veletek vagyok, és megvédelek titeket mindazoktól a borzalmaktól és szenvedésektől, amelyeket a bűnösöknek szántam, mert a vétkeikért járó poharat nekik kell kiinni és nem az ártatlanoknak. Nektek, kicsinyeim, azt mondom: Szent Véremre kérlek, amelyet kiontottam a Keresztfán minden bűnösért, imádkozzatok ezekért a sátán által megtévesztett nyomorult bűnösökért, hogy befogadják kegyelmemet, megtérjenek és üdvözüljenek. Mert jaj azoknak, akiket bűnben talál a halál. A halál most nagyon hirtelen fog jönni. Sok ember megy majd a pokolba. Tiszteletben tartom szabad akaratukat, ezért döntéseik következményét kell viselniük örökre.
Kicsinyeim! A küszöbön van egy hatalmas keresztényüldözés. Már minden elő van készítve, meg van szervezve, csak a jelre várnak, hogy elkezdjék az öldöklést. Igaz Egyházam rejtekbe szorul. Zárkózzatok be házaitokba és úgy imádkozzatok! Amit a rejtekben a lelketekben kértek, Atyám meghallgatja és megadja, ami az üdvösségetekre válik. Nektek is azt mondom, amit apostolaimnak: „Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik.” A lelketeken nincs hatalmuk. Lelketek az Én tulajdonom, amelyet Véremen váltottam meg és vértanú-halálotok pillanatában Magammal viszlek benneteket abba a dicsőségbe, ahol Én vagyok, ahol helyet készítettem nektek. Valljatok meg Engem mindhalálig, még olyan áron is, ha mások életét is kockára tennétek ezzel, mert nem a földi élet számít, hanem csak az örök élet. Nem az számít, hogy itt hány évig él valaki, hanem az, hogy innen hova megy az örökkévalóságba.
Fogadjátok Szívből jövő áldásomat, melyet Szívem végtelen szeretetével adok rátok, és megerősítelek titeket vele, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: Mt 26, 45: „(Jézus) visszament tanítványaihoz, s így szólt: „Aludjatok csak és pihenjetek! Elérkezett az óra. Az Emberfiát a bűnösök kezére adják.”
Jn 17, 1-5: „Jézus az égre emelte tekintetét, és így imádkozott: „Atyám, elérkezett az óra. Dicsőítsd meg Fiadat, hogy Fiad is megdicsőítsen téged. Hatalmat adtál neki minden ember fölött, hogy akiket neki adtál, azoknak örök életet adjon. Az az örök élet, hogy ismerjenek téged, az egyedüli igaz Istent, és akit küldtél, Jézus Krisztust. Én megdicsőítettelek a földön: a feladatot, amelynek az elvégzését rám bíztad, elvégeztem. Most te is dicsőíts meg, Atyám, magadnál: részesíts abban a dicsőségben, amelyben részem volt nálad, mielőtt a világ lett.”

2017. október 24. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nagyon szomorú az Én lelkem. Már minden elő van készítve a harmadik világháborúhoz. Amiben most vagytok, az a vihar előtti csend. Minden elő van készítve, hogy megsemmisítsék a nemzeteket, kiirtsák a hitet és földdel egyenlővé tegyék a világot. Ez tulajdonképpen visszajövetelem előkészítése, mert meg kell tisztítanom a világot. Ezt a pusztítást nem Én akarom, hanem a rengeteg bűn, amit az emberek elkövettek, hívja le a büntetést. A jók a gonoszokkal együtt fognak szenvedni és meghalni, de végcéljuk merőben más. A gonoszok elkárhoznak, ők az örök büntetésre mennek. A jók viszont, rövid szenvedés után, az örök boldogságra jönnek be Országomba.
Drága kicsinyeim, kiválasztott gyermekeim! Készüljetek, mert egy soha nem látott, véres keresztényüldözés vár rátok. Minden elő van készítve. Imádkozzatok! Kérjétek a Szentlélek erejét és világosságát, hogy megerősítsen titeket, hogy mindhalálig kitartsatok Mellettem és megvalljatok Engem ez előtt a bűnös nemzedék előtt, mert csak az üdvözül, aki mindvégig kitart.
Drága gyermekeim! Ez a prófécia nem más, mint az Evangélium megismétlése, ahol előre megmondtam, hogy nemzet nemzet ellen támad és üldözni fognak titeket az Én nevemért. Ne csodálkozzatok ezen, és ne mondjátok, hogy félelmetesek üzeneteim, mert Én csak azt ismétlem, ami a Szentírásban benne van. A választottak kedvéért megrövidítem ezeket a súlyos, szenvedésekkel terhelt napokat.
Drága kicsinyeim! Ti, akiket kiválasztottalak, készüljetek föl a rejtekre, ahol biztonságot adok nektek és megóvlak benneteket a gonosz emberektől. Nemsokára csak a rejtekben lehet majd igazi Szentmisét bemutatni, amiért egyébként halálbüntetés fog járni. De Én ott akarok maradni köztetek, mindazok között, akik élő hittel és szeretettel vesztek körül Engem, és akik nem tudnak, és nem akarnak Nélkülem, a Legszentebb Eucharisztia nélkül élni, mert Én vagyok életetek alapja és forrása, ereje és boldogsága. Én vagyok számotokra a Minden, a Teremtő, a Megváltó, az Isten.
Drága gyermekeim! Éljetek halálra készen, és ha majd számotokra üt az óra, ne féljetek megvallani Engem, és az életeteket adni Értem, ha a körülmények úgy kívánják. Hamar lezárul ez a korszak. Most már a legvégét élitek. Egy csodálatos, új világ lép a helyébe: az ezer éves béke uralma, ami mindenben más lesz, mint ez a mostani világ. Akkor szeretet és béke csókolgatják egymást, és bűn nem lesz többé, mert meg lesz láncolva a sátán. Ezer évre a pokol fenekére taszítom. Már most imádkozzatok, hogy jöjjön el az Én Országom, mert a Miatyánkban erre az Országra gondoltam, amikor ezt tanítottam: „Jöjjön el a Te Országod, legyen meg a Te akaratod!” Ez az Ország hasonló lesz a paradicsomi állapothoz, amikor Isten az emberekkel lesz és letöröl szemükről minden könnyet. Ez maga a Mennyország előszobája lesz.
Drága gyermekeim! Örüljetek, hogy kiragadlak benneteket ebből a jelen siralomvölgyből, és átviszlek titeket (a kiválasztottakat), akik a szent gyökér lesznek, amely újra kisarjad és kihajt, az ezer éves béke uralmába. Már most készüljetek erre. Bűnbánattal járuljatok a szentségekhez, gyónjatok, áldozzatok, éljetek készenlétben, mint az okos szüzek, hogy amikor megjön a Vőlegény, bemehessetek Vele a menyegzőre. Lámpásotok legyen csordultig tele olajjal, amely a megszentelő kegyelem, az állandó ima és a szenvedések türelmes elfogadása. Vegyetek példát Rólam és Szent Édesanyámról. Kövessetek minket a keresztúton! Éljetek az önmegtagadás és a kereszthordozás szellemében! Fogadjatok el mindent úgy, ahogy kapjátok. Ne kérdezzétek, hogy miért és hogyan. Hagyatkozzatok Rám teljesen! Maradjatok mindig kisdedek az Én keblemen. A múltat helyezzétek az Én irgalmamba, a jövőt az Én gondviselő szeretetembe. Csupán a pillanatokban éljetek, állandó hálaadásban és dicsőítésben. Mindig mindenért adjatok hálát Nekem. Akkor nem fogtok csalódni, boldogok lesztek egész életetekben. Örömötök, boldogságotok Én magam leszek. Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet Szívem végtelen szeretetével adok rátok az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítések: Márk 12,29: „Jézus válaszolt”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése