2017. április 19., szerda

Kedves Püspök Urak, Paptestvérek, Hívek és Minden Jóakaratú Ember!

Én egy teológus vagyok, aki – miután napvilágra kerültek az állítólagos „Nagyfigyelmeztetéssel” kapcsolatos próféciák – komoly tanulmányozásnak  vetettem alá ezeket az üzeneteket. Az első reakcióm – az óvatosság szent nevében – nekem is az elutasítás volt, akárcsak mint számos teológus társamé, hiszen én is hasonlóképpen érveltem, mint ők: amit tudnunk kell az üdvösségről, azt már mind megkaptuk az Úrtól. De valami azonban még sem hagyott nyugodni... Ezért úgy döntöttem, hogy komoly tanulmányozásnak vetem alá az üzeneteket.

Az eredmény meglepő volt: különböző életkorú, kultúrával rendelkező, gondolkodású, felkészültségű személyek kapják azokat mind az öt kontinensen, s a tartalom, a mondanivaló ugyanaz. Az üzenetek nincsenek ellentétben sem a Kinyilatkoztatással, sem pedig a Szenthagyománnyal.

Ekleziológia szempontból tekintve egyes üzeneteket, melyek az Egyház igehirdetőinek e világban betöltött gyenge missziós szerepét kritizálják, elmondhatjuk, hogy Egyházunk, mint kovász, soha nem járta át úgy a világot, hogy az egy globális megtéréshez vezetett volna. Ebből a reális tényből kiindulva arra a következtetésre jutottam, hogy az evangéliumokban megjövendölt világméretű megtérés (Mt.24,14) érdekében szükségszerű egy rendkívüli isteni beavatkozás, mely pontosan az úgynevezett „Nagyfigyelmeztetés” forgatókönyve lenne. A Szentléleknek ez a nagyfokú és rendkívüli kiáradása, alapjában fogja megváltoztatni az egész világot. Az elmúlt 40 év folyamán egyes teológusok ezt Új Pünkösdnek nevezték.

A másik érv sem kevésbé jelentéktelen: miszerint minden embernek joga van megismerni az Evangéliumot. Milliárdokra tehető azok száma, akik egyáltalán nem hallottak Jézus Krisztusról. Az állítólagos Nagyfigyelmeztetés elsősorban ezt fogja eredményezni: mindenki tudni fogja teljes bizonyossággal, hogy van Isten, és hogy Jézus Krisztus a Megváltó.

A medjugorjei jelenések a látnokok egyöntetű tanúsága szerint az utolsó jelenések a Földön. Amikor az üzenetekben kapott titkokat a Szűzanya által meghatározott sorrendben nyilvánosságra hozzák, és azok megvalósulnak, lezárul a történelem. Ezzel magyarázható az a sok jelenés világszerte, mely egyre sürgetőbb és apokaliptikusabb hangot üt meg.

Végezetül megköszönöm, hogy elolvasták ezt a rövid bevezetőt, mely talán ösztönzés lehet arra, hogy tovább olvassák az elektronikus küldeményünket.

/Egy szerető testvéretek Krisztusban///

2 megjegyzés:

  1. Bizony bizony a sok igazsag tiltasert majd felelni kell.

    VálaszTörlés
  2. Dicsőség a MINDENHATÓ ISTENNEK és HÁLÁS KÖSZÖNET ezért a bölcs üzenetért! ISTEN fizesse meg ezerszer!

    VálaszTörlés