2016. április 2., szombat

Égi Édesanyánk üzenete 2016. április 2-án Medjugorjéból


Medjugorje, 2016. április 2.
"Kedves gyermekeim! Szívetek ne legyen kemény, zárt s félelemmel teli. Engedjétek, hogy anyai szeretetem megvilágosítsa, s megtöltse szívetek szeretettel s reménységgel, hogy édesanyaként enyhítsek fájdalmaitokon, hiszen én ismerem azokat, átéltem azokat. A fájdalom felelemel, ez a legnagyobb ima. Fiam különösképpen szereti azokat, akik fájdalmakat szenvednek. Engem küldött, hogy ennyhítsek rajtuk, s reményt hozzak. Bizzatok Benne. Tudom, hogy ez nehéz nektek, mert egyre több sötétséget láttok magatok körül. Gyermekeim, ezt meg kell törjétek imával s szeretettel. Aki imádkozik és szeret, az nem fél, abban remény van s könyörületes szeretet, az látja a fényt s látja Fiamat. Mint apostolaimat hívlak benneteket, hogy igyekezzetek a könyörületes szeretet s a remény példái lenni. Mindig imádkozzatok még több szeretetért, hiszen a könyörületes szeretet elhozza a fényt, amely megtör minden sötétséget - elhozza Fiamat. Ne féljetek, nem vagytok egyedül, én veletek vagyok. Könyörgöm, imádkozzatok pásztoraitokért, hogy minden egyes pillanatban legyen bennük szeretet, hogy szeretettel dolgozzanak Fiamnak, Fiam által, s Fiam emlékére. Köszönöm."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése