2014. június 11., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'


Világosságom nélkül nincs semmi, csak a lélek sötétsége. Nincs béke. Nincs szeretet. Nincs remény. Nincs élet.


2014. június 10. kedd, 12:05
Mélységesen szeretett leányom, az emberek talán azt kérdezik, hogy miért fontos minden áron megőrizni a Szentmiseáldozat bemutatását. A Mise az Én Jelenlétem középpontja – az Én Valódi Jelenlétem a világban. Jelenlétem úgy Életet, mint Világosságot hoz. Életet fog hozni a léleknek, és egyedülálló Kegyelemmel tölti el. A Jelenlétem Világosságot hoz magával, az Én Világosságomat, mely sokkal erősebb, mint a nap fénye. Világosságomnak egy töredéke is elég ahhoz, hogy megvilágítson egy sötét szobát. Amíg Templomaim oltárain nagy dicsőségben őrzik Szent Eukarisztiámat, addig élet lesz. Nélküle pedig sötétség lesz. Ahol Én nem vagyok jelen, ott nincs Világosság. Világosságom nélkül nincs semmi, csak a lélek sötétsége. Nincs béke. Nincs szeretet. Nincs remény. Nincs élet.
Bármilyen új szabályokat fognak is az evangelizáció és a modernitás neve alatt az Én Nevemben rátok kényszeríteni, tudnotok kell, hogy amennyiben Eukarisztiámat többé már nem úgy tisztelik, mint ahogyan Azt kellene, és aminek Az szánva lett, biztosak lehettek abban, hogy nemsokára végképp el fog tűnni. Azon a napon, amikor ez megtörténik, sötétség lesz, ami a Földre fog ereszkedni. Ti nem fogjátok azt látni, de érezni fogjátok az emberek hideg szívében, mert addigra az emberiség meg fog változni. Amint Jelenlétem csökken, a Pokol kapui megnyílnak, és az antikrisztus el fogja foglalni a Helyemet Egyházamban. Ő lesz az, aki nem Tőlem való; aki azon a Trónon fog ülni, mely jogszerűen az Enyém. És ő lesz az, akinek a lábai elé Egyházam le fog borulni. Ez lesz az Én legnagyobb elárulásom, a ti Jézusotoké, azóta, hogy Júdás átadott Engem ellenségeimnek, hogy Keresztre feszítsenek.
Egyházam lesz az, amelyet elsőként üldözni fognak, és azok, akiknek gyenge a hite, hódolattal fognak adózni a fenevadnak. Ezek lesznek azok az emberek, akik azt állítják majd, hogy Egyházamat képviselik – akik még egyszer keresztre fognak Engem feszíteni. Amikor a csaló kijelenti, hogy ő, Én Vagyok, akkor az óra elkezd ketyegni, és aztán az ég fülsüketítő búcsúszava és mennydörgése kinyilvánítja Visszatérésemet. Akkor a világ meg fogja érteni Ígéretem Igazságát, hogy végre visszatérek visszakövetelni Királyságomat, és hogy egységet hozzak Egyházamnak, Igaz Egyházamnak – azoknak, akik minden megpróbáltatáson és szenvedésen át hűségesek maradtak Hozzám.
Semmi sem diadalmaskodhat Egyházam fölött, mert az Én Vezetésem és irányításom alatt bevehetetlen marad a fenevad és mindazok számára, akik a saját érdekük miatt árultak el Engem.
Hallgassátok most meg Ígéretemet. Mindaz, amiről azt mondtam, hogy meg fog történni: meg fog történni. Mindaz, amit megígértem nektek: be fog teljesedni. Mindaz, ami az Enyém, a tietek is. Ti mindannyian Hozzám tartoztok. Kapaszkodjatok Belém, mintha ettől függne az életetek, mert Védelmem nélkül nagy tévedésbe fogtok esni, és ez kettészakítaná a Szívemet. Soha ne hagyjatok el Engem cserében azért, aki utál benneteket. Én sohasem foglak elhagyni benneteket, mert nagyon szeretlek titeket. Én húzlak Magam felé benneteket, ti pedig még mindig vonakodtok. Miért? Mitől féltek? Nem tudjátok, hogy az Enyéim vagytok, és hogy ez egy természetes születési jog? Támaszkodjatok Rám, szeretett követőim, mert hamarosan elveszettnek fogjátok érezni magatokat, és nem fogjátok tudni, hogy hova forduljatok. És Én várni fogok, hogy elhozzam nektek Szeretetemet, és hogy vigaszt nyújtsak nektek.
Jöjjetek. Ne féljetek Tőlem. Én egyedül csak Szeretettel jövök, hogy az Én Békémet hozzam nektek.
Világosságom látást hoz nektek.
Szeretetem reményt hoz nektek.
Szívem vigasztalást nyújt nektek.
Kezem meggyógyít benneteket.
Szemeim látnak titeket.
Sebeim vonzanak benneteket.
Testem táplál benneteket.
Fájdalmam a ti fájdalmatok.
A ti fájdalmatok az Én fájdalmam.
Irgalmam meg fog menteni benneteket.
Szavam a Királyságomhoz vezető utatok.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése