2014. január 15., szerda

Igaz Élet Istenben Vassula Ryden: Beszélgetések Jézussal

Ezeknek az Üzeneteknek te vagy az örököse
2014. január 14.

 Hogyan tudom viszonozni mindazt, amit értem tettél?
Virágom, Isten szeretett leánya, képessé tettelek, hogy növekedj Bennem azáltal, hogy szívedben élek és Magamban érlellek. Azért tettem ezt, hogy megmutassam ennek a nemzedéknek és az eljövendő nemzedékeknek Jóságomat és Irgalmamat, hogy milyen mérhetetlenül gazdag vagyok a Kegyelemben.
Terjeszd ki nagylelkűségedet minden élőre! Sokkal többet is mondhatnék, de az mégsem lenne elég!
Légy olyan, mint a tűz, amely lángol a népem iránti szeretettől, leányom, elég erőt fogok neked adni ahhoz, hogy megdicsőíts Engem. Művem nincs befejezve benned, 1 vannak még e nemzedék számára csodálatos dallamaim, prófétai kinyilatkoztatásaim és bizánci tanításaim, melyeket Üzeneteimbe akarok foglalni.
Ezeknek az Üzeneteknek te vagy az örököse, ezért senkinek sincs joga elvetni téged. Mondom neked, azok, akik ellened jövendölnek, meg fogják kapni osztályrészüket Igazságosságom szerint Udvaromban. Ha nem hallgatják meg, és nem szentelnek figyelmet prófétáim szavainak, akiket soha nem fáradtam bele hozzátok küldeni, szigorúan fogok velük bánni, és úgy, ahogyan megérdemlik! Szavaimat, Vassula, komolyan kell venniük azoknak, akik hamisságot gyártanak! Foguk lándzsa és nyíl, nyelvük éles kard! Vassulám, látom, némelyikük milyen barátságtalanul bánik veled, megfeledkezve arról, hogy angyalaim jelenlétében Én, az Isten énekeltem neked, kentelek fel és formáltalak téged. Bölcsességgel és Tanítással ékesítettem fel lelkedet, hogy képviselni tudd érdekeimet. Áldott, aki hallgat Rám.
Gyűjtsd egybe híveimet, leányom, és mindazt, amit leírtál Velem, engedd, hogy megismerjék Szavaimat! Érted? Elérkezett az idő, hogy feltárd Szavaimat. Jöjj, szeretlek, leányom, szeress Engem és továbbra is hirdesd Szavaimat minden nemzetnek.
Jahve a Nevem. Én, az Isten, sohasem hagylak el téged.


1 A „bizánci” melléknév az alábbi dolgokra utalhat: 1. ’a hely, ahol Kelet és Nyugat találkozik’; 2. ’Bizánccal, az Ortodox Egyházzal kapcsolatos’; 3. ’ magasrendű’.
Source: http://ichtys.hu/index.php/85-2014-januar-14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése