2013. augusztus 23., péntek

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Figyelmeztetnem kell a világot a nagy számban jelenlévő hamis prófétákra, akik megpróbálják elnyomni a Hangomat ebben az időben


2013. augusztus 22. csütörtök, 23:05
Drága szeretett leányom, figyelmeztetnem kell a világot a nagy számban jelenlévő hamis prófétákra, akik megpróbálják elnyomni a Hangomat ebben az időben.
Számos prófétát küldtem, mindegyiket különböző küldetéssel, hogy felkészítsék Isten gyermekeit. Ezek a végidőkre vonatkozó Üzenetek az egyetlen hiteles Üzenetek a maguk nemében, ebben a meghatározott időben, mert Én sohasem zavarnám össze Isten gyermekeit.
Ezeket az Üzeneteket sohasem szabad összehasonlítani a többi üzenettel, amelyek most mindenhol terjednek, szerte a világon, hogy ellentmondjanak Szent Szavamnak. Csak egy Igazság Könyve létezhet, csak Én, Jézus Krisztus, az Isten Báránya fedhetem fel annak tartalmát. Titeket, akik hisztek Bennem, olyan könnyen meg lehet téveszteni. Azok az üzenetek, amelyek ellentmondanak ezeknek az üzeneteknek, és amelyekről azt állítják, hogy Istentől származnak, tudnotok kell, hogy ez nem lehetséges.
Csak egy kicsit bíztok Bennem? Vagy úgy öleltek át Engem, ahogyan azt szeretném: teljes és nyitott szívvel? Szeretettel és aggodalommal hívlak benneteket. Én nem az értelmetekre próbálok hatni. Én a szíveteken keresztül Hívlak benneteket és vonzom Magamhoz a lelketeket. Amikor érzitek Jelenlétemet ezekben az Üzenetekben, akkor nincs szükség arra, hogy bárki beleegyezését vagy jóváhagyását kérjétek.
Én az vagyok, aki Vagyok. Most előtettek állok, amint annak lennie kell. Atyám sohasem engedné meg Nekem, hogy bárki másnak feltárjam a Jelenések Könyve tartalmát, mint a hetedik hírnöknek, mert ez a nap elérkezett.
Számos hiteles látnok közvetítette a világnak Isten Szavát a múltban, és emiatt rettenetesen szenvedtek. Sokan továbbra is vigasztalást kapnak Tőlem, és Én továbbra is kommunikálni fogok velük, mert szükségem van szenvedéseikre és imáikra. Ők az Én választott lelkeim, és mindegyikük szerepet játszik a többi lélek megmentésében.
Ez a Küldetés az utolsó. Arra utasítalak benneteket, hogy vegyétek most figyelembe jelenleg adott Szavamat. Egyedül csak az Én Szavam az, melyet ezeken az Üzeneteken keresztül adok, fog átvezetni benneteket az üldöztetésen. Ezekkel (az Üzenetekkel) nagy Kegyelmeket hozok nektek. Soha nem szabad megsértenetek Engem azzal, hogy beszennyezitek ezeket (az Üzeneteket), megkérdőjelezvén Szavamat, amikor összehasonlítjátok a hamis próféta által gyártott képzelgésekkel.
Nektek nincs szükségetek senkire, hogy Nagy Irgalmasságom felé vezessen benneteket. Nektek most csakis ezekre az Üzenetekre kell összpontosítanotok, és maradjatok továbbra is hűségesek régi Tanításaimhoz, mert ezek a ti üdvözítő kegyelmeitek.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése