2013. március 15., péntek

segítsetek Nekem…

2010 novemberétől, szinte naponta adott üzeneteiben az Úr Jézus sokszor kér bennünket a lelkek megmentésére. Ezeknek a mondatoknak csokorba szedésével remélhetőleg könnyebben megérthető az a küzdelem, ami a lelkekért folyik. A Nagyfigyelmeztetéssel kapcsolatos égi üzenetek egyik, talán legfontosabb mondanivalója a lelkek megmentésének szükségessége, és az erre vonatkozó segítség kérés. Az összeállítás időrendi sorrendben történt. Olvassák szeretettel.Továbbítsák szeretettel.

“Ne feledjétek, Én mindannyiatokat szeretem. Szeressetek viszont Engem, és segítsetek Nekem, annyi lelket megmenteni, amennyi csak lehetséges.”

“Ti, akik a világosság hívei vagytok, segítsetek Nekem, hogy családommal újra egyesíteni tudjam ezeket az elveszett lelkeket, hogy egykor ők is megláthassák az igaz Paradicsomot, amelyre annyira vágynak.”

“A világon minden testvéreitekkel ti mind egy családot alkottok. Elvezetlek benneteket a Paradicsomba, amit mindannyitok számára megígértem. Nagyon kérlek benneteket, segítsetek Nekem, hogy senki se maradjon ki közületek. A Szívem meg fog szakadni, ha nem fogom tudni megmenteni minden kedves gyermekemet. Híveim az egész világon eleget fognak tenni akaratomnak, imáik, áldozataik és kitartásaik által.”

“Segítsetek legyőzni a csalót, azáltal, hogy az Irgalmasság Rózsafüzérét imádkozzátok, a lelkek megmentésért.”

“Ezért tehát, hogy segítsetek Nekem minden egyes lelket megmenteni, azt akarom, hogy saját ajándékotokként ígérjétek meg, hogy segíteni fogtok Nekem a lelkek megmentésében.”

“Segítsetek Nekem megmenteni ezeket a drága lelkeket. Ne engedjétek, hogy a csaló elvegye őket Tőlem. Ők a családotok – az Én családom. Mi mind egyek vagyunk. Még egy egyetlen lélek elvesztése is túl sok lenne.”

“Segítsetek nekem, hogy mindazok megmenekülhessenek, akik azt hiszik, hogy rengeteg idejük van még arra, hogy odafigyeljenek lelkük felkészítésére a földi Új Paradicsomra, amely egyre közeledik, és amely egy szempillantás alatt valósággá válik, akkor, amikor a legtöbben közületek a legkevésbé számítanak rá.”

“Gyermekeim, most gyűljetek össze Velem együtt, hogy ma minden fiatalt megmentsünk a világban. Segítsetek Nekem, hogy Királyságomba gyűjthessem őket, és így egyetlen egy értékes lélek se vesszen el Számomra.”

“Szülők, felszólítalak benneteket, hogy beszéljetek gyermekeiteknek a földi létezésük igazságáról. Arról, hogy honnan jöttek, és hogy milyen sors vár rájuk ezután az élet után. A ti kötelességetek segíteni nekik, hogy megnyissák szívüket Szeretetemre. Gyengéden vezessétek őket Hozzám, de használjatok fel minden lehetséges eszközt, hogy lelkük megmentésében segítsetek. Tegyétek ezt irántuk való szeretetekből. Talán az évek során elhanyagoltátok kötelességeiteket, de most itt az ideje, hogy helyrehozzátok. Az Irgalmasság Rózsafüzérének imádkozása által, amelyet a lelkükért imádkoztok, segíthettek nekik. Jobb lenne, ha ők még ebben az életben, kitárt karokkal, önszántukból jönnének Hozzám.”

“Segítsetek őket megmenteni Gyermekeim, mert nekik fogalmuk sincs arról, hogy az erkölcstelen tisztátalanságuk mennyire undorít Engem. Őket a sötétség borítja be. Vezessétek őket Hozzám, hogy az Én fényem beburkolhassa őket, és megmenthesse őket a pokol tüzétől.”

“Szomorúságom kimondhatatlan a sok elveszett gyermekem miatt, akik nem akarnak hallani Rólam. Vigasztalannak és egyedül érzem Magam. Segítsetek Nekem, gyermekeim, hogy idejében megmentsük őket.”

“Nem szabad megengedni sátánnak, hogy ellopja lelküket. Segítsetek Nekem megmenteni őket, addig, ameddig még a földön élnek.”

“Imádkozzátok ezekért a lelkekért az Irgalmasság Rózsafüzérét, ha tehetitek mindennap, addig, ameddig csak tudjátok. Segítsetek Nekem megmenteni őket.”

“Mindazoknak mondom, akik Fiamat szeretik: Vegyétek fel az Ő Keresztjét és segítsetek neki visszahozni mindazokat a lelkeket, akikre Ő annyira vágyik, hogy drága, szerető karjaiba zárhassa őket.” /Szűz Mária/

“Kövessetek Engem és segítsetek a lelkek megmentésében.”

“A ti kötelességetek Velem szemben, szeretett követőim hadserege az, hogy segítsetek Nekem a közelgő Isteni Uralmam előkészítésében a Földön.”

“De még mindig sok a tennivalótok, hogy segítsetek a lelkeknek, mivel oly sok testvéretek fogja továbbra is makacsul ellenezni Szent Szavam Igazságait.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése