2012. június 25., hétfő

Szűzanyánk üzenete Medjugorje-ből 2012. június 25-én




*Medjugorje, 2012. június 25. a jelenések 31. évfordulója*
"Drága gyermekek! Nagy reménnyel a szívemben hívlak benneteket ma is az  imádságra. Ha imádkoztok gyermekeim, velem vagytok, Fiam akaratát  keresitek, és aszerint éltek. Legyetek nyitottak, imádságban éljetek és  legyen az számotokra minden pillanatban lelketek fűszere és öröme. Veletek  vagyok, és Fiam, Jézus előtt közbenjárok mindnyájatokért. Köszönöm, hogy  válaszoltatok hívásomra."
*Ivanka éves jelenése, 2012. június 25.*

Ivanka Ivanković Elez látnoknak ma, 2012. június 25-én volt a rendes éves  jelenése. Az utolsó mindennapos jelenésén, 1985. május 7-én, a Szűzanya  miután Ivankára bízta a 10. titkot, azt mondta neki, hogy élete végéig meg  fog jelenni neki évente egyszer, mégpedig a jelenések évfordulóján. Így  történt ez ebben az évben is.

A jelenéskor, amely 7 percig tartott, Ivanka családi házában tartózkodott,  és csak Ivanka családja volt jelen.

A jelenést követően Ivanka ezt mondta:

A Gospa az ötödik titokról beszélt nekem, majd ezt mondta: *"Anyai áldásom  adom nektek. Imádkozzatok a békéért, békéért, békéért."*

--
Mária, Béke és Kiengesztelődés Királynője, könyörögj értünk és az egész  világért!
image

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése